Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Kutno: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Bohaterów Walk nad Bzurą do terenów inwestycyjnych zlokalizowanych między ulicami Bohaterów Walk nad Bzurą i Żołnierską.
Numer ogłoszenia: 183648 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax 024 2542836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Bohaterów Walk nad Bzurą do terenów inwestycyjnych zlokalizowanych między ulicami Bohaterów Walk nad Bzurą i Żołnierską..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji deszczowej w ulicy Bohaterów Walk nad Bzurą do terenów inwestycyjnych zlokalizowanych między ulicami Bohaterów Walk nad Bzurą i Żołnierską. 2. Opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do siwz), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do siwz) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej w ilości co najmniej 3 (trzy) o wartości minimum 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. dysponują minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...), wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. B. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia. 1. Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Zamawiajacy uzna warunek pkt 1. ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 1.2. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. a) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownikami lub wykaże w ofercie osoby, z którymi współpracuje na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych. 1.4. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej w ilości co najmniej 3 (trzy) o wartości minimum 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych) każda oraz przedstawi dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiajacy uzna również powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 (trzy) zadania inwestycyjne przy założeniu, że w ramach każdego z tych zadań wartość robót polegających na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej wyniosła minimum 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych) każda. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...), wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Każdy z uczestników oferty wspólnej musi udokumentować, że samodzielnie spełnia warunki: 1) nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (warunek z pkt 1. ogłoszenia); 2) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek z pkt 2. lit. a) ogłoszenia). 2.2. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownikami lub osobami, z którymi współpracują na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych). 2.3. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej w ilości co najmniej 3 (trzy) o wartości minimum 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiajacy uzna również powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że wykonali co najmniej 3 (trzy) zadania inwestycyjne przy założeniu, że w ramach każdego z tych zadań wartość robót polegających na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej wyniosła minimum 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych) każda. Wykonawcy są zobowiązani przedstawić w ofercie wspólnej dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.4. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...), wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Uwaga: Zamiar Wykonawcy polegający na realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy nie wypełnia dyspozycji przepisu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie jest wspólnym ubieganiem się o udzielenie zamówienia w rozumieniu tego przepisu. Złożenie zatem wspólnych oświadczeń i dokumentów wykonawcy i podwykonawcy nie potwierdzi spełniania warunków określonych przez Zamawiającego w pkt A. ppkt 1-4 ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa dokumenty określone w pkt 1) i 2) na wszystkich wspólników spółki cywilnej. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...), wodociągowych i kanalizacyjnych; b. aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 2) wykaz osób (w tym: kierownika budowy, ewentualnych kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt A. ppkt 3. ogłoszenia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w oparciu o Załącznik nr 4 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy); 4) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) mogą złożyć wspólnie (np. na jednym formularzu). Natomiast dokumenty wskazane w pkt 1) i 4) są składane oddzielnie przez uczestników oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełniania warunku doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łącznie. Ponadto: 3. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1), 1.2) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 4. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej przekazanie wynosi 14,00 PLN..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2024)
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - II
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
- Remont poboczy na drodze powiatowej Nr 2120E
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr 05W ul. Polna w Gołyminie-Ośrodku
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego w Brniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.