Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Bochnia: Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji
Numer ogłoszenia: 17966 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bochnia.starostwo.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk samochodów kategorii M1, z segmentu C/D, o nadwoziu czterodrzwiowym, lub pięciodrzwiowym, do przewozu 5 osób. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne dla pojazdu samochodowego osobowego z segmentu C/D zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca dostarczy samochody do siedziby Zamawiającego lub w miejsce przez niego wskazane na terenie miasta Bochnia. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 4.Wykonawca przed wydaniem samochodów Zamawiającemu wykona przegląd przedsprzedażny tzw. zerowy. Wykonanie przeglądu odnotuje w książkach przeglądów serwisowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony towar zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 6.Przed upływem okresu gwarancji Wykonawca dokona bezpłatnego przeglądu samochodów i usunie stwierdzone nieprawidłowości. 7.Do każdego dostarczanego samochodu Wykonawca dołączy: 1) książkę gwarancyjna pojazdu; 2) kartę gwarancyjna na sygnalizacje uprzywilejowania w ruchu; 3) świadectwo homologacji; 4) kartę pojazdu; 5) książkę przeglądów serwisowych; 6) wykaz akcesoriów i wyposażenia dodatkowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 24 Ustawy tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy); 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy); 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt 1 - 9 i ust.2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń będzie badał czy został potwierdzony wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. - w przypadku,gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę,warunek zostanie uznany za niespełniony. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia pok. 307 w godzinach pracy urzędu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Prowadzenie obsługi Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej.
- Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia - Rejon nr 4 i 10
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Termomodernizacja budynku świetlicy w Gawłowie"
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO NA POTRZEBY POMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
- ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW TERENOWYCH TYPU SUV NA POTRZEBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W OSTRÓDZIE
- DF.26.2.2024 - Zakup samochodu typu kombi dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Namysłowie
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie (3)
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.