Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Łomża: Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu chodnika tj;(materiały chodnikowe, beton B-7,5 i B-15, piasek oraz cement B 35)
Numer ogłoszenia: 176132 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu chodnika tj;(materiały chodnikowe, beton B-7,5 i B-15, piasek oraz cement B 35).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Materiały chodnikowe: 1)Krawężnik 15x30x100cm- 600 mb Obrzeże 6x20 - 350 mb Kostka szara 8 cm - 570 m² Kostka szara 6 cm - 950 m² Trylinka - 302 szt. z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO) 2)Zamawiane materiały chodnikowe powinny posiadać wymagane atesty lub aprobaty techniczne. Beton i Piasek: 1)Beton B-7,5- 60 m³ Beton B-15 - 35,8 m³ loco baza SPRZEDAJĄCEGO (transport KUPUJĄCEGO) Zamawiany beton powinien posiadać wymagany atest lub aprobatę techniczną. 2)Piasek - 235 Mg z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO) Cement: 1)Cement B 35 - 15,4 Mg (workowany) z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO) 2)Zamawiany cement powinien być zgodny z polską normą. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególny asortyment zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdy asortyment zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe Oryginalny kod CPV: 28.81.40.00 - Beton Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.40.00 - Beton Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek Oryginalny kod CPV: 28.81.12.00 - Cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy: a) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego na n/w asortyment zamówienia. Materiały Chodnikowe a) Kserokopia posiadanych atestów lub aprobat technicznych na materiały chodnikowe. Beton a) Kserokopia posiadanego atestu lub aprobaty technicznej na beton. Cement a)Oświadczenie, iż oferowany cement jest zgodny z normą polską. UWAGA: 1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty. 2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa, 18-400 Łomża.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa, 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup Materiałów Chodnikowych (krawężnik 15x30x100, obrzeże 6x20, kostka szara 8cm, kostka szara 6cm).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały chodnikowe: 1)Krawężnik 15x30x100cm- 600 mb Obrzeże 6x20 - 350 mb Kostka szara 8 cm - 570 m² Kostka szara 6 cm - 950 m² Trylinka - 302 szt. z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO) 2)Zamawiane materiały chodnikowe powinny posiadać wymagane atesty lub aprobaty techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup Betonu B-7,5 i B-15 oraz Piasku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beton i Piasek: 1)Beton B-7,5- 60 m³ Beton B-15 - 35,8 m³ loco baza SPRZEDAJĄCEGO (transport KUPUJĄCEGO) Zamawiany beton powinien posiadać wymagany atest lub aprobatę techniczną. 2)Piasek - 235 Mg z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.40.00-1, 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup Cementu B 35.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement: 1)Cement B 35 - 15,4 Mg (workowany) z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży (transport SPRZEDAJĄCEGO) 2)Zamawiany cement powinien być zgodny z polską normą..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup UPS do serwerowni głównej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, w ramach realizacji zadania pn. " Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Przebudowa części "A" i "C" oraz rozbiórka i budowa części "B" warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych
- Dostawa aparatu EKG na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażera do wkłuć dożylnych pod kontrolą USG - 8 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
- Zakup 20 komputerów w ramach realizacji zadania pn. "Zakup i wymiana infrastruktury informatycznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży".
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2024/2025
- Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.