Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Poznań: Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22 (część A zamówienia) oraz sprzątanie terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40 (część B zamówienia)
Numer ogłoszenia: 171718 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu , ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 65 85 171, faks 0-61 65 85 172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poznan-grunwald.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22 (część A zamówienia) oraz sprzątanie terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40 (część B zamówienia).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest Usługa sprzątania: Część A - powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22. Część B - terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40. Szczegółowy Przedmiot Zamówienia - część A: Powierzchnia w budynku przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4443,31 m2 (z wyłączeniem III piętra) Powierzchnia w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40: 1647,30 m2 Powierzchnia w budynku przy ul. Słowackiego 22: 431,92 m2 Powierzchnia w budynkach ogółem: 6522,53 m2 Przedmiot Zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych. Szczegółowy Przedmiot Zamówienia - część B: Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu - ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Powierzchnia parkingów, dróg wewnętrznych, chodników oraz terenów zielonych przy budynku Sądu - ul. Wawrzyniaka 40: 3201,56 m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych ogółem: 4493,51 m2 Przedmiot Zamówienia obejmuje: utrzymywanie porządku na terenie przyległym do budynków przy ul. Kamiennogórskiej 26 (parking i chodniki) oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne oraz tereny zielone).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na obydwie części Zamówienia, wadium należy wnieść odrębnie dla każdej z części odpowiednio. I tak: dla części A - wysokość wadium wynosi: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części B - wysokość wadium wynosi: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na rachunek bankowy nr 42 1130 1088 0001 3100 3890 0001; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 46 Pzp. Wadium w formie określonej w punkcie 5 lit. b do e należy złożyć poza ofertą, w opisanej osobnej kopercie (oryginał dokumentu) najpóźniej w terminie składania ofert, zaś sama oferta powinna zawierać potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie niepieniężnej należy składać na adres Zamawiającego:Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26 pok. 33, 60-179 Poznań do dnia 29 maja 2014 roku, do godziny 12:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i charakterem Usługom stanowiącym Przedmiot Zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Usługobiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne). W części A - trzech usług sprzątania powierzchni wewnętrznych nie mniejszych niż 4.500 m2 w ramach każdej usługi (Załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu Zamawiający żąda wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł dla części A oraz co najmniej 100.000,00 zł dla części B. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan-grunwald.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
ul. Kamiennogórska 26 pok. 33
60-179 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26 pok. 33 60-179 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Przedmiot Zamówienia - część A: Powierzchnia w budynku przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4443,31 m2 (z wyłączeniem III piętra) Powierzchnia w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40: 1647,30 m2 Powierzchnia w budynku przy ul. Słowackiego 22: 431,92 m2 Powierzchnia w budynkach ogółem: 6522,53 m2 Przedmiot Zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Przedmiot Zamówienia - część B: Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu - ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Powierzchnia parkingów, dróg wewnętrznych, chodników oraz terenów zielonych przy budynku Sądu - ul. Wawrzyniaka 40: 3201,56 m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych ogółem: 4493,51 m2 Przedmiot Zamówienia obejmuje: utrzymywanie porządku na terenie przyległym do budynków przy ul. Kamiennogórskiej 26 (parking i chodniki) oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne oraz tereny zielone).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń na Oddziale Urazowo-Ortopedycznym Dziecięcym I .
- Dostawa wyrobów medycznych
- Przedłużenie wsparcia gwarancyjnego producenta systemów NAC/MDM
- "Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin" w ramach modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Badania Pozostałości Środków Ochrony Roślin IOR-PIB w Poznaniu.
- Kompleksowa organizacja jednodniowej konferencji wraz z usługą cateringową w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa oleju opalowego lekkiego na cele grzewcze do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025". Postępowanie 2
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Żurawica w sezonie zimowym 2024/2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.