eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń wielofunkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Warszawa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 166899 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny , Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, faks 022 6083189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z instalacją i konfiguracją - fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych: 1) czarno-biała kserokopiarka z funkcją drukowania i kolorowego skanera - 2 sztuki, 2) kolorowa kserokopiarka z funkcją drukowania i kolorowego skanera - 1 sztuka, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 - do ogłoszenia o zamówieniu, znajdującego się na stronie internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip, numer sprawy: 42/DAB/LE/2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwanej dalej ustawą, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli nie spełni przynajmniej jednego z warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy i w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku pn. Dokument nr 1 (znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.stat.gov.pl/bip), a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku pn. Dokument nr 2 (znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.stat.gov.pl/bip), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt 2. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl/

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.stat.gov.pl/bip pod numerem sprawy 42/DAB/LE/2009

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: 1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 2. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie na druku lub według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia (znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.stat.gov.pl/bip). 3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Powyższa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; z dokładnością do setnych części złotego (do jednego grosza). Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie związane są z realizacją zamówienia. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500 zł. 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    160 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 08.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godz. 10:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie zamknięta w dniu otwarcia o godz. 11:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację w terminie określonym powyżej.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazane wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje do momentu otwarcia licytacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania faksem lub drogą elektroniczną. 4. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na Numer sprawy: 42/DAB/LE/2009. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15. 5. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Grażyna Osińska tel.: (0-22) 608-35-39 e-mail: g.osinska@stat.gov.pl oraz Jan Kozłowski tel.: (0-22) 608-34-46 e-mail: j.kozlowski@stat.gov.pl SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI 1. Formularz (wzór) Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z załącznikami dotyczącymi zamówienia (sprawa numer: 42/DAB/LE/2009) jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.stat.gov.pl w zakładce www.stat.gov.pl/bip. 2 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji powinien być złożony w formie pisemnej i w języku polskim pod rygorem nieważności 3. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć w kopercie: zamkniętej i opieczętowanej w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez naruszenia zastosowanych przez wykonawcę zabezpieczeń, opatrzonej pieczęcią firmową (nazwa i adres) wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i oznaczonej następująco: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, numer sprawy: 42/DAB/LE/2009 Nie otwierać przed 08.10.2009 r. godz. 11:00. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 214. 5. Zaleca się, aby wszystkie strony wniosku wraz z załącznikami były ponumerowane i trwale spięte oraz muszą być opatrzone pieczątką imienną i podpisem upoważnionej osoby lub pełnomocnika. Wykonawca powinien dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej pełnomocnictwo upoważniające do jego złożenia, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. INFORMACJE O FORMALNOSCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY. Wykonawca, który złożył najkorzystniejsza ofertę w terminie 3 dni od zakończenia licytacji elektronicznej dostarczy Zamawiającemu załącznik do umowy - Szczegółowe parametry techniczno-eksploatacyjne sprzętu - z wypełnioną kolumną Charakterystyka-Oferta (znajdujący się na stronie internetowej Zamawiającego www.stat.gov.pl/bip) z zastrzeżeniem, że parametry oferowanego sprzętu muszą spełniać co najmniej wymagania minimalne oraz suma wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) wszystkich oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych będzie równa cenie oferowanej w licytacji. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający będzie żądał od wybranego w licytacji elektronicznej wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty z VAT. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem - zabezpieczenie - numer sprawy: 42/DAB/LE/2009, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zabezpieczenie złożone w formach, o których mowa w pkt 2. ppkt 2) do 6), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej - na każde żądanie Zamawiającego, do wysokości kwoty gwarantowanej lub poręczonej - wypłaty Zamawiającemu żądanej kwoty w ramach pokrycia roszczeń z tytułu: niewykonania umowy, nienależytego wykonania umowy, gwarancji jakości, rękojmi. 4. Zabezpieczenie złożone w formach, o których mowa w pkt 2. ppkt 2) do 6), nie może zawierać klauzuli warunkującej zapłatę przez gwaranta należnej kwoty, polegającej na zapisie, że żądanie zapłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, który potwierdzi podpisy złożone na żądaniu wypłaty lub polegające na żądaniu gwaranta dostarczenia mu kserokopii wzorów podpisów z banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Zamawiający posiada rachunek w NBP, który nie świadczy tego rodzaju usług. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie zwrócone w następujący sposób: 1) 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwolnione lub zwrócone w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru. 2) 30% zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwolnione lub zwrócone w ciągu 14 dni od dnia zakończenia okresu gwarancji. 6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formach, o których mowa w pkt 2. ppkt 2) do 6) zabezpieczenie to w swojej treści powinno zawierać informację o sposobie zwolnienia zabezpieczenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.