eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa i montaż 5 szt. dźwigów osobowych w budynkach UMK na Pl. Wszystkich Świętych 3-4, przy ul. Powstania Warszawskiego 10 i na os. Zgody 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16654

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa i montaż 5 szt. dźwigów osobowych w budynkach UMK na Pl. Wszystkich Świętych 3-4, przy ul. Powstania Warszawskiego 10 i na os. Zgody 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Agnieszka Mikrut, Tomasz Lodziński, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.krakow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Gmina Miejska Kraków, Witold Banaś, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. (12) 61 61 788, fax (12) 61 61 788, e-mail: banaswi@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Gmina Miejska Kraków Dorota Turska - Graba (pn. 9.00-16.00, wt.-pt. 8.00-14.00, pok. 324, Dorota Turska - Graba, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. (12) 61 61 217, fax (12) 61 61 217, e-mail: turskado@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Gmina Miejska Kraków, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Krakow, woj. małopolskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż 5 szt. dźwigów osobowych w budynkach UMK na Pl. Wszystkich Świętych 3-4, przy ul. Powstania Warszawskiego 10 i na os. Zgody 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigów osobowych w budynkach UMK w Krakowie, w tym: a)w budynku przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 - 2 szt. b)w budynku przy Al. Powstania Warszawskiego 10 - 1 szt. c)w budynku na os. Zgody 2 - 2 szt. Lokalizację urządzeń przedstawiono na rysunkach stanowiących załączniki nr 4A, 4B i 4C do siwz. Zakres prac obejmuje: a)sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigów, b)uzgodnienie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego, c)demontaż istniejących urządzeń dźwigowych w maszynowni, szybie, przystankach, z zachowaniem przepisów BHP, uzgodnienie z Zamawiającym sposobu zagospodarowania zdemontowanych elementów łącznie z wywiezieniem ich poza teren budowy i poniesieniem kosztów utylizacji, d)adaptacja istniejących szybów windowych w zakresie niezbędnym do zainstalowania urządzeń dźwigowych, e)roboty budowlane w zakresie niezbędnym do zainstalowania dźwigów (w tym między innymi dopasowanie ściany czołowej na przystankach w celu montażu drzwi przystankowych - szybowych /\na spoczniku\/, co pozwoli maksymalnie wykorzystać powierzchnię szybu, wyrównanie ścian wokół drzwi przystankowych, wyburzenia kolidujących elementów w podszybiu., malowanie ścian szybu i maszynowni. f)montaż fabrycznie nowych urządzeń dźwigowych; g)uruchomienie urządzeń; h)wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym, i)udział w odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów, j)przekazanie urządzeń Zamawiającemu (przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie 1 egz. Dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w języku polskim). Dodatkowo na os. Zgody 2 zakres umowy obejmuje: a)Opracowanie dokumentacji budowlanej, b)Uzyskanie pozwolenia na budowę, c)Wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do zainstalowania dźwigów (w tym między innymi: wykonanie nowego stropu nad szybem /zgodnie z projektem budowlanym/, wyburzenie słupków betonowych w podszybiu, wyburzenie płyty podszybia w celu jego pogłębienia / wymiar podszybia - zgodny z projektem dźwigu/ wykonanie nowej płyty podszybia /zgodnie z projektem budowlanym/ demontaż prowadnic z wykuciem ich elementów mocujących /kotew/, osadzenie w ścianach szybu wsporników prowadnic). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro i poniżej 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają doświadczenie w realizacji dostaw i montaży dźwigów osobowych (wind), w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 5 dostaw i montaży dźwigów osobowych (wind) o wartości co najmniej 200 000 złotych każda. 2. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami), a w szczególności: 1)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej równocześnie posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty, 2)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty. 3. posiadają uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez UDT, zgodnie z art. 9 ust.1, 2, 4 oraz art. 37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz.1321 ze zm.), a także art. 104 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 38, poz.1071 ze zm.) 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: Wykonawca/Wykonawcy uzyskał/-li w ostatnim roku obrotowym przychody netto z działalności gospodarczej na poziomie co najmniej 1 000 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści wskazanej we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2A lub 2B do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1. Wykaz wykonanych dostaw i montaży dźwigów osobowych (wind) na potwierdzenie warunku, o którym mowa w sekcji III. 2) 1. sporządzony według zał. nr 5 do specyfikacji. 2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego - dla kierownika robót budowlanych. 4. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonanie robót elektrycznych. 5. Uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez UDT, na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.2)3 wydane dla Wykonawcy, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. - w celu potwierdzenia ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Rachunek zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawcy/Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto (kwoty z tytułu sprzedaży pomniejszone o podatek VAT) - za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl. Opłata: 5,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie w siedzibie Zamawiającego, za zaliczeniem pocztowym lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH PBK S.A. 36106000760000331000025097. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.04.2007, godzina 12:00, Budynek UMK,Pl. Wszystkich Świętych 3-4, sala im. J. Lea.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uwaga dla wykonawców odnośnie terminu wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2007 r., w tym: 1) 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy - dostawa i montaż dźwigów w budynku na Placu Wszystkich Świętych 3-4 i w budynku przy ul. Powstania Warszawskiego 10, 2) 30 listopada 2007 r. - dostawa i montaż dźwigów w budynku na os. Zgody 2. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.