eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZakup biletów miesięcznych szkolnych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Rawicz: Zakup biletów miesięcznych szkolnych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz
Numer ogłoszenia: 162959 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137869 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych szkolnych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Rawicz w roku szkolnym 2012 / 2013 wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkania w ramach ustalonych tras, na podstawie zakupionego biletu miesięcznego szkolnego. 2. Szacunkowa łączna długość wszystkich tras dziennie (tj. przywozy i odwozy) wynosi : dla pakietu I - 108,72 km, dla pakietu II - 226,40 km. dla pakietu III - 60 km. 3. Ilość uczniów - pakiet I - 309, pakiet II - 436 , pakiet III - 5 ( łącznie 750 osób ) oraz wykaz szkół dowożonych na poszczególnych trasach podano w załączniku nr 6. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. 4. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy dla PAKIETU II wykona dodatkowo dla uczniów Gminy Rawicz przez cały okres realizacji 1000 kilometrów na zawody sportowe, obsługę wycieczek szkolnych i inne uroczystości, bez roszczenia dodatkowych opłat za tę usługę . 5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Rawicz , na trasach określonych w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji w okresie roku szkolnego , we wszystkie dni nauki szkolnej tj. usługa świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432 ze zm.); (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 2) Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Wykonawcę liniach , z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 4) imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru. 5) ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 20 dla pakietu nr 1 i 2 nie skutkują zmianą w miesięcznej wartości zobowiązania biletu. 6) rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. 7) Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd. 8) w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu. 9) Warunkiem realizacji zamówienia dla PAKIETU II przez Wykonawcę jest wcześniejsze przyjęcie od Zamawiającego w dzierżawę autobusu szkolnego typu GIMBUS o ilości łącznej miejsc 48. Celem dzierżawy (używania) przez Wykonawcę autobusu szkolnego, którego właścicielem jest Gmina Rawicz, jest realizowanie dowozów na jednej z tras w tym pakiecie. Szczegóły dzierżawy określono w umowie dzierżawy stanowiącej załącznik nr 8 b do SIWZ. 10) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest zobowiązany w czasie przewozu dzieci do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi (jeden opiekun na jeden autobus). Osoba pełniąca funkcję opiekuna zatrudniona przez przewoźnika musi być osobą pełnoletnią posiadającą zdolność do czynności prawnych, której stan zdrowia i doświadczenie gwarantuje prawidłowe sprawowanie opieki nad transportowanymi dziećmi. Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych do szkół dzieci, b) opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przewozu a w razie potrzeby podjęcie odpowiednich działań, c) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci podjęcie stosownych decyzji w celu wyeliminowania zagrożenia, d) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powyższe obowiązki. 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i osób niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczba autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 12) W ramach pakietu III - Wykonawca będzie zobowiązany do przewozu dzieci, do wskazanych placówek oświatowych, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Wobec powyższego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiedni pojazd umożliwiający transport dzieci niepełnosprawnych (1 osoba na wózku) oraz zapewnił odpowiednią opiekę oraz niezbędną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Pojazdy którymi będą dowożone dzieci powinny być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych tj. pojazdami, które spełniają wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda, platforma lub podjazd dla wózka) posiadające umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu. Ponadto pojazd musi być wyposażony w foteliki dziecięce. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 5 osób niepełnosprawnych. Godziny rozpoczynania i kończenia zajęć zostaną ostatecznie ustalone pomiędzy Przewoźnikiem a Zamawiającym. Podczas transportu uczniów z domów do szkół i ze szkół do domów pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Stan techniczny pojazdu Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. 13) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy. 14) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy ( na okres obowiązywania realizacji zamówienia). 15) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 16) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego oraz ilość uczniów dla których zostaną zakupione bilety, z podziałem na poszczególne placówki oświatowe. 17) Usługi dowozu uczniów będą świadczone na terenie Gminy Rawicz do wymienionych szkół oraz zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian harmonogramie. W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia zmian w harmonogramie. 18) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, osób niepełnosprawnych oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I - dowóz dzieci do: Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu oraz do Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JĘDRUŚ Przewozy Autobusowe Jan Niedbała, ul. M.Wołodyjowskiego 1B/4, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124990,50

  • Oferta z najniższą ceną: 124990,50 / Oferta z najwyższą ceną: 134415,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II - dowóz dzieci do : Szkoły Podstawowej nr 5 oraz do Gimnazjum w Sierakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuczyński Zbigniew CONTINENTAL TRAVEL Przewozy Autokarowe Krajowe i Zagraniczne, Sarnówka 35, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161040,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III - dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno spółka z o.o., ul. Narutowicza 76, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17050,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21358,50

  • Oferta z najniższą ceną: 21358,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21358,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.