eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Papowo Biskupie: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus
Numer ogłoszenia: 15495 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Papowo Biskupie , Papowo Biskupie 128, 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6768101, faks 56 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń i zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus , gmina Papowo Biskupie. Lokalizacja- budynek nr 26 ,działka nr 116 w obrębie Storlus Realizacja zadania obejmuje wykonanie: 1.Roboty rozbiórkowe i remontowo-budowlane ,weranda i wejście 1/Rozbiórka ścian z cegieł -12,22 m3 2/Rozbiórka rynien i rur spustowych-13,27 m 3/Rozbiórka obróbek blacharskich -4,76 m2 4/Rozbiórka pokrycia z papy- 42,09 m2 5/Rozbiórka elementów więźby dachowej -42,09 m2 6/Rozbiórka stropów drewnianych podsufitek-37,28 m2 7/Rozbiórka elementów konstr. betonowych schody -3,92 m3 8/Tynki zewnętrzne- 40,56 m2 9/Fundamenty z bloczków bet.1,48 m3 10/Obróbki blacharskie-5,93 m2 11/Balustrady schodowe,stalowe-16,94 m2 12/Nawierzchnia z kostki brukowej gr.6 cm-42,09 m2 13/J.w.-schody -13,42 m2 2.Roboty remont.budowlane-sala 1/Uzupełnienie ścian z cegieł-5,82 m2 2/Tynki wewn.-110,5 m2 3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -66,36 m2 4/Wymiana drzwi na alumniowe oszklone -2,05 m2 5/Wymiana- ościeżnice drewniane -4,10 m2,montaż drzwi-2 szt. 6/Wymiana -kratki wentylacyjne- 1 szt. 7/Rozbiórka podłóg drewnianych- 66,36 m2 8/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-48,30 m3 9/Podkłady betonowe na podł. gruntowym -5,31 m3 10/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-66,36 m2 11/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne z folii- 66,36 m2 12/Posadzki cementowe z cokolikami -66,36 m2 13/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -66,36 m2 14/Wewn.gladzie gipsowe- na ścianach-101,18 m2 15.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-167,54 m2 3.Roboty remont.budowlane-kuchnia 1/Uzpełnienie ścian z cegieł-0,84 m2 2/Tynki wewn.-39,55 m2 3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -12,61 m2 4/Wymian-kratki wentylacyjne- 1 szt. 5/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-12,61 m3 6/Podkłady betonowe na podł.gruntowym -1,01 m3 7/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-12,61 m2 8/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne z folii- 12,61 m2 9/Posadzki cementowe z cokolikami -12,61 m2 10/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -12,61 m2 11/Wewn. gładzie gipsowe- na ścianach-39,55 m2 12/Płytki o wym.20 x 20 cm na ścianach -20,22 m2 13/.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-31,94 m2 4.Roboty remont.budowlane-WC 1/Uzupełnienie ścian z cegieł-17,86 m2 2/Tynki wewn.-45,83 m2 3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -10,59 m2 4/Wymiana-kratki wentylacyjne- 2 szt. 5/Wymiana-ościeżnice drewniane -2 szt 6/Wymiana drzwi- 2 szt.. 7/Rozebranie posadzki z cegły -10,59 m2 8/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-1,06 m3 9/Podkłady betonowe na podł.gruntowym -0,85 m3 10/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-10,59 m2 11/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne z folii- 10,59 m2 12/Posadzki cementowe z cokolikami -10,59 m2 13/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -10,59 m2 14/Płytki o wym.20 x 20 cm na ścianach -34,17 m2 15/Wewn.gladzie gipsowe- na ścianach-45,83 m2 16/.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-22,25 m2 5.Montaż kominka wraz z wentylacją i nawiewem gorącego powietrza do istniejącego przewodu kominowego -1 kmpl. 6.Roboty instalacyjne-wod.kan. 1/Rurociągi stalowe ocynk.o śr.20 mm w ścianach -19,5 m 2/Zawory przelotowe i zwrotne o średn.20 mm- 2 szt. 3/Zawory czerpalne o śred. 15 mm do WC- 2 szt. 4/Baterie umywalkowe jednouchwytowe z 2 zaworami o średn.15 mm - 1 szt. 5/Baterie zlewozmywakowych, jednouchwytowych z 2 zaworami o śred.15 mm -1 szt. 6/Montaż przepływowego urządzenie do podgrzewania wody 3,5 kW- 2 kmpl. 7/Rurociągi z PCV o średn.50 mm - 2,0 m 8/Rurociągi z PCV knalizac. ośredn.110 mm- 15,50 m 9/Montaż czyszczaka z PCV o średnicy 110 mm- 1 szt. 10/Umywalka pojedyńcza, porcelanowa na postumencie - 1 szt. 11/Zlewozmywak żeliwny, stalowy lub z tworzywa -1 szt. 12/Ustępy pojedyncze z płuczkami na typ compact-2 kmpl. 13/Rurociągi z PCV kanalizac. o średn.160 mm - 48,0 m 14/Studzienka rewizyjna PCV o średn. 315 mm - 1 szt. 6.Roboty instalacyjne-elektryczne. 1/Przewody kabelkowe układane w listwach i kanałach -350,0 m 2./Tablica rozdzielcza-1 szt. 3/Wyłącznik nadprądowy w rozdzielnicach- 2 szt. 4/Rozłączniki przeciwporażeniowe w rozdzielnicach -2 szt. 5/Puszki instalacyjne podtynkowe -35 szt. 6/Łączniki -12 szt. 7/Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym -25 szt. 8/Oświetlenie na oprawy oświetleniowe, przykręcane- 25 kmpl 7.Wyposażenie świetlicy. 1/Stół konferencyjny ze składanymi, metalowymi chromowanymi nogami, blat o wymiarze 180x100 cm o grubości 18 mm z płyty laminowanej w kolorze buk, olcha, kalwados,wenge. Wysokość stołu z blatem 73 cm-szt.6 2/Krzesła stacjonarne ,stelaż krzesła chromowany, siedzisko tapicerowane skajem lub tkaniną podstawową -40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Kosztorys ofertowy ślepy załącznik nr 2 2.Przedmiar kosztorysowy zał.nr 2a 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zał.nr 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem robót uzupełniających mogą być takie same roboty jakie występują na zadaniu podstawowym o wartości nie większej niż 50% wartości zadania podstawowego. Orientacyjny, zakres robót uzupełniających: Do 50% zakresu rzeczowego poszcz. pozycji przedmiaru kosztorysowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 4000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem zamówienia było wykonanie remontów budynków o podobnym zakresie, przebudowy lub budowy nowych budynków wartości każdej roboty minimum 120.000,00 zł.brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczeniu, że osoby wyznaczone do kierowania robotami posiadają stosowne uprawnienia budowlane .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianie mogą ulec: 1/ Termin zakończenia realizacji robót wynikający z: -przestojów i opóźnień leżących po stronie zamawiającego, -nagłych zdarzeń losowych mających wpływ na realizacje robót, -złych warunków atmosferycznych ,występujących przez okres uniemożliwiający terminową realizację, -wystąpienia okoliczności, których strony ,mimo dołożenia należytej staranności nie były w stanie przewidzieć. 2/Wartość umowy w przypadku: -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 3/Forma wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w stosunku do wybranego przez Wykonawcę w ofercie 4/Inne postanowienia umowy w przypadku: -konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, -konieczności wprowadzenia zmian w technologii wykonania robót, -koniecznością użycia innych materiałów, lecz z zachowaniem dotychczasowych parametrów jakościowych i wytrzymałościowych, -zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego, -zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację robót-kierownika budowy lub robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie,Papowo Biskupie 128,86-221 Papowo Biskupie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie,Papowo Biskupie 128,86-221 Papowo Biskupie pok.nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich-Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.