Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Wrocław: Dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 146484 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, faks 071 7747790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Szczegółowy opis określają zał. nr 1.1 - 1.6 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.30 - Wiadra 34.91.11.00 - Wózki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa). b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym. c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. IV oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2). 4) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 2). 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 6) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 7) Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 2). 8) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 2). 9) W przypadku zaoferowania towarów równoważnych, należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (karty charakterystyki produktu, dodatkowo można dołączyć ekspertyzy rzeczoznawcy pod kątem równoważności proponowanego zamiennika). 10) Zamawiający wymaga dołączenia do ofert karty charakterystyk zaoferowanych środków. 11) Zamawiający wymaga dołączenie ulotek informacyjnych o zaoferowanych środkach. 12) Pisemne zobowiązanie Wykonawcy do nieodpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych preparatów oraz do nieodpłatnego zainstalowania - na czas trwania umowy - w siedzibie Zamawiającego, minimum 5 dozowników na zaoferowane preparaty (dotyczy pakietu zamkniętego nr 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział logistyki Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, pok. nr 421 (IV p.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, pok. nr 411 (IV p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 1: papier toaletowy, ręczniki papierowe, pieluchy tetrowe, czyściwo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 2 - specjalne super koncentraty, środki myjące, środki do szorowania i dezynfekowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.2. do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 3 - pozostałe środki czystości, higieniczne, dezynfekcyjne, rękawice gospodarcze, naczynia jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 4 - worki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 5 - różny sprzęt do utrzymania czystości, wózki, mopy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.20-7, 39.22.43.30-0, 34.91.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 6 - wózek na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku "
- Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim - VI etap - wyposażenie medyczne c.d.
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.