eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach admnistrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach admnistrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 142869 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5006240, fax 022 6132452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.bipnet.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach admnistrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655). - Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Pracownik ten będzie pełnił funkcję kierownika robót w przypadku wykonywania zamówienia. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty ksero budowlanych uprawnień w specjalności konstrukcyjno budowlanej, aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). - Zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. od 01.07.2003 do 31.06.2008 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, wykażą minimum 3 roboty polegające na wymianie okien, drzwi balkonowych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach a każda o wartości brutto minimum 200 tysięcy złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. - 9.1.5 SIWZ i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, zgodnego w treści z załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. - Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 tys. złotych, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. - W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. - Na wykonane przez siebie roboty , zamontowane okna, drzwi balkonowe, parapety wewnętrzne i zewnętrzne oraz okucia udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat. - Przedłożą aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu okien i drzwi balkonowych do stosowania w budownictwie. - Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 9.1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 9.1.3. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu okien i drzwi balkonowych do stosowania w budownictwie 9.1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5.Wykaz, że wykonał w ostatnich 5 latach tj. od 01.07.2003 do 31.06.2008 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu minimum 3 roboty polegające na wymianie okien, drzwi balkonowych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, każda o wartości brutto minimum 200 tysięcy złotych - załącznik nr 4. 9.1.6.Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robó zawierające nazwę inwestora, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, adres wykonywania robót; 9.1.7.Uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotowych prac, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej zgodnie z § 5 Rozporządzenia ministra Gospodarki (Dz. U. Nr 59 poz. 377 z 1988 r. z późn. zm.). 9.1.8.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10. Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami. 9.1.11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 tys. złotych, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 9.12.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7 oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 8.4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. stawka brutto za 1 roboczogodzinę - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn-wawer.bipnet.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Trakt Lubelski 353.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat ZGN.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.