Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Raszyn: Dostawa aparatury pomiarowej
Numer ogłoszenia: 140261 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologiczno-Przyrodniczy , Al. Hrabska 3, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 6283763, faks 022 6283763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury pomiarowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury pomiarowej o parametrach: 1 część Zamówienia: TERMOHIGROMETR (10 sztuk) - powinien charakteryzować rejestrowaniem temperatury w zakresie -40...70°C, oraz wilgotności względnej w zakresie 0...100%. Wyniki zapisywane powinny być w wewnętrznej pamięci o pojemności 32000 danych pomiarowych. Programowanie rejestratora, odczyt, oraz prezentacja i wydruk zapisów odbywać powinna się za pomocą komputera PC z programu dostarczonego standardowo z przyrządem po podłączeniu rejestratora do portu USB. Urządzenie zasilane z 3,6 V baterii typu 1 na 2AA gwarantującej prawidłową pracę, przez co najmniej rok. Posiadać powinien sygnalizację niskiego stanu zasilania. Rejestrator dostarczany jest z uchwytem montażowym umożliwiającym jego zamocowanie na płaskiej powierzchni. Minimalne wymagania techniczne: zakres pomiarowy wilgotność od 0 do 100 % RH, temperatura od minus 40 do plus 70 stopni C;dokładność plus minus 2 stopnie C;pamięć 32000 pomiarów;rozdzielczość 0,1 stopnia C dla 0 stopniC i o,1 dla %RH;częstotliwość rejestracji co 2,5,10,30 sek.,1,5,19,30 min., 1,2,3,12,24 godz; komunikacja USB; temperatura pracy od -40 stopni do plus 70 stopni; od 0 do 100RH;zasilanie bateria litowa 3,6 V 1 na 2 AA; obudowa ABS+PC,IP65;sensor IP40;wymiar i masa 101x23x20 mm, 25 g 2 część Zamówienia: ANEMOMETR (1 sztuka) - powinien charakteryzować: funkcją pamięci 38000 pomiarów, portem RS232 na USB, wyświetlaniem wartości MAX - MIN - AVG (średniej z pomiarów) - HOLD (zatrzymanie wskazania), - REL (pomiar względny) - automatyczne wyłączaniem; IP67, możliwością wyświetlania wyników pomiarów w jednostkach mnas - km na h - ft na min - mph - knot - °C - °F - l na s - m3 na s - m3 na min- m3 na h - ft3 na s - ft3 na min. Sondę do anemometru powinno charakteryzować: pomiary w zakresie 0...40m na s, z dokładnością:+-0.05 m na s (0...0.99m na s), +/-0.2 m na s (1.00...9.99m na s), + -0.6 m na s (10.00...40.0m nab s) 3 część Zamówienia: LASEROWY MIERNIK ODLEGŁOŚCI (1 sztuka) - powinien charakteryzować się precyzyjnym pomiarem odległości do co najmniej 75 m, dokonywanym dokładnie w tym miejscu, w które zostanie skierowana wiązka lasera. Pomiary dokonywane powinny być w metrach lub w stopach. Posiadać duży, szczegółowy wyświetlacz LCD z niebieskim podświetleniem zapewniającym łatwy odczyt, dodatkowo powinien być niewielkich rozmiarów z miękkim uchwytem zapewniającym optymalną wygodę obsługi. Posiadać funkcje pamięć, sumowanie, odejmowanie i pomiar ciągły umożliwiające łatwe zaznaczanie. Funkcję pomiaru pośredniego (Pitagoras). Znaczniki w przedniej i tylnej części. Funkcję automatycznego wyłączania po upływie ok. 5 minut bezczynności. Wskaźnik niskiego poziomu naładowania baterii. Minimalne wymogi do danych technicznych: Klasa lasera 2 Typ lasera 635 nm Najniższa wartość wskazania 1 mm Maksymalna moc wyjściowa <1 mW Dokładność pomiaru (typowa) 3,0 mm Czas trwania pomiaru (typowy) <0,7 sek. Zakres pomiarowy 0,3 - 80 m Zasilanie 2 baterie AA (LR6) 1,5 V Wyłączanie automatycznie po ok. 5 min. Ciężar nie więcej niż 0.25 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nd
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itep.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologiczno-Przyrodniczy Falenty Al.Hrabska 3 05 090 Raszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Technologiczno-Przyrodniczy Falenty Al.Hrabska 3 05 090 Raszyn sekretariat dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nd.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RASZYN
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych ul. Leśnej oraz ul. Świerkowej i ul. Jarzębinowej w miejscowości Laszczki
- Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych w tym mycie wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Raszyn w 2025 r.
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- SZP/242-217/2024 Dostawa skaningowego mikroskopu elektronowego - 1 szt w ramach potrzeb Katedry Inżynierii Elementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Roboty budowlane polegające na montażu instalacji hipoksji oraz hiperoksji w budynku zlokalizowanym na terenie Kampusu Dydaktyczno Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 3 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.