eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawy mateiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 2 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Kielce: Dostawy mateiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 2 lat
Numer ogłoszenia: 135406 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mateiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 2 lat od daty zawarcia umowy w następujących ilościach i rodzajach. Zadanie nr 1 Dostawy materiałów biurowych w ilościach opisanych poniżej (na okres 2 lat) l.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Blok biurowy 100 kartek A4 w kratkę 270 Szt 2 Blok biurowy 100 kartek A5 w kratkę 240 Szt 3 Fastykuła w kolorowej okleinie z etykietą 400 Szt 4 Długopis Ball Point Pen Plastic szerokość linii pisania 0,25 mm (1op =24szt) 90 Op 5 Długopis typu Handy żel, linia pisania 0,32 mm długość linii 1000 m, końcówka ze wzmocnionej stali nierdzewnej, ergonimiczny, wygodny uchwyt, gładka i równa linia pisania, dostępny w 4 kolorach 1100 Szt 6 Dziurkacz metalowy o dużej wytrzymałości, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową; średnica otworów 6 mm; rozstaw otworów 80 mm, możliwość dziurkowania jednocześnie 30 kartek 90 Szt 7 Gumka Pilot EE-101, wysokiej jakości, niebrudzące, przeznaczone do stosowania na papierze i folii 240 Szt 8 Klej w sztyfcie 22 g. wysokiej jakości klej bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny zmywalny z większości powierzchni, do klejenia tektury, papieru, zdjęć i materiału, posiada atest PZH, 2 lata gwarancji. Kolorystyka obudowy zielono-żółta 340 Szt 9 Koperta biała C5 samoklejąca op. 500 szt 60 Op 10 Koperta biała C6 samoklejąca op. 1000 szt 60 Op 11 Koperta biała C4 samoklejąca op. 250 szt 60 Op 12 Koperta utajniona 210x12x6 (1+2) 1 op 1200 szt 72 Op 13 Korektor w piórze z metalowa końcówką, szybkoschnący, posiada formułę chroniącą warstwę ozonową pojemność 7 ml 500 Szt 14 Kostka biała klejona 8x8x4 700 Bl 15 Bloczki samoprzylepne 76x76 100 k. 300 Bl 16 Linijka 30 cm, plastikowa 120 Szt 17 Marker pernamentny okrągła końcówka, pisze na każdej powierzchni, szybkoschnący tusz nie rozmazuje się, wodoodporny, nie blaknie pod wpływem działania promieni słonecznych, w aluminiowej obudowie, odporny na wysychanie zgniecenia i pęknięcia, przyjazny dla środowiska nie zawiera ksylenu, linia pisania 1 mm, długość linii pisania 900 m -pięć kolorów 600 Szt 18 Nożyczki biurowe 20 cm; wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości; wytrzymała rączka (odporna pęknięcia i odpryski; wzbogacona o gumowy uchwyt) 90 Szt 19 Obwoluta z folii krystaliczna A4 op.100 szt 600 Op 20 Ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały niełamliwy grafit, doskonale się ostrzy, w razie złamania nie pozostawia drzazg i nie kaleczy 600 Szt 21 Papier ksero A4 Polspeed80g/m2 146 CIE, wilgotność 3,0-5,0% ryza 500 ark. 1200 Ryza 22 Rolki termoczułe 110x20 m op.10 szt. (papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy) 200 Op 23 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 50 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 100 Szt 24 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 300 Szt 25 Segregator z mechanizmem A5; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 120 Szt 26 Skoroszyt papierowy biały A4 1600 Szt 27 Skoroszyt plastikowy A4 wpinany do segregatora 600 Szt 28 Spinacz biurowy R-28 op. 100 szt 500 Op 29 Temperówka; wykonana ze specjalnego stopu magnezu; stalowe ostrze mocowane wkrętem; rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie 40 Szt 30 Taśma biurowa 18x30 m 200 Szt 31 Teczka akta osobowe, twarda oprawa introligatorska z papierowej okleiny, trzy przegródki A,B,C 80 Szt 32 Teczka wiązana biała papierowa 1900 Szt 33 Torebki strunowe A4 op. 100 szt. 30 Op 34 Torebki strunowe A5 op. 100 szt. 30 Op 35 Tusz wodny do papieru i dokumentów, do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli z gumową lub polimetowa płytką stemplującą; pojemność: 25 ml; butelka z dozownikiem 100 Szt 36 Wkład typu handy żel Linia pisania 0,32 mm długość linii pisania 1000 m do poz. nr 6 1200 Szt 37 Zakreślacz Donau, grubość linii pisania 1-5 mm długość linii 140 m, gumowe boki obudowy. 440 Szt 38 Zeszyt A4/96 k. Twarda oprawa 500 Szt 39 Zeszyt A5/32 k. w kratkę 700 Szt 40 Zeszyt A5/60 k. w kratkę 1000 Szt 41 Zeszyt A5/96 k. w kratkę 300 Szt 42 Zszywki 24/6 w op. 1000 szt 1100 Op 43 Zszywacz - metalowy na zszywki 24/6, 26/6; wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz; głębokość zszywania jednorazowo 25 kartek 80 Op. 44 Wkład do długopisu Zenit 360 Szt 45 Pinezka z plastikową główką 20 Op 46 Pudła Archiwizacyjne A4 100 mm 6000 Szt Zadanie nr 2 - Dostawy tonerów i tuszy w ilościach opisanych poniżej (na okres 2 lat) l.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1 Toner do drukarki HP LJ P 2015 21-400- HP7553-A00 Q7553A 20 Szt. 2 Panasonic KX-FAT 92A, FA-83, FAT411E-T toner oryginał (trójpak) 20 Szt. 3 Toner do HO LJ (Q7553A) P 2015- zamiennik 20 Szt. 4 Toner do HP LJ (Q7553X) P 2015- zamiennik 20 Szt. 5 Toner do HP LJ P 2035/2055 21-400 - HP 0505-000 CE 505A 60 Szt. 6 Toner do HP LJ P 1320 TH-49A 20 Szt. 7 Toner do drukarki HP LJ PP 2035/P2055 (CE505A) zamiennik 100 Szt. 8 Toner ATH - 51 AN Drukarka HP 3005n 4 Szt. 9 Tusz do HP OP 8000 4-PACK 10 Szt. 10 XEROX M118 10 Szt. 11 Głowica do HP 8000 940 dla każdego koloru 2-Pack 10 Szt. 12 Toner do drukarki HP LJ 1100/3200 C 092A 21-400-HP4092-A00 10 Szt. 13 Toner do HP LJ (C4092A) zamiennik 10 Szt. 14 Canon PG-40 tusz czarny do iP1200 21-500-CANPG40-00 10 Szt. 15 Lexmark TLC 510 toner zamiennik 24 Szt. 16 Oki 8005 toner zamiennik 10 Szt. 17 Toner S/Pro Cyjan Lexmark TLC-510 10 Szt. 18 Toner S/Pro Magenta Lexmark TLC 510 10 Szt. 19 Toner S/pro Yellow Lexmark TLC-510 10 Szt. 20 Toner S/Pro Black Lexmark TLC-510 10 Szt. 21 Toner do HP LJ (CB436A) 21-440-HP0436-A00 10 Szt. 22 Toner do drukarek HP LJ P1505 M1120, M1150 (CB436A) 21-400-HP0436-A00 10 Szt. 23 Toner Typ T do Faksu Canon L380/400/PC-D340 (Cartridge T CRGT) 6 Szt. 24 Toner Canon Typ T do L380, L400 21-400-CANT000-000 zamiennik 10 Szt. 25 Sharp AR 168 T toner do 122/153/5012/5415 ARM-155 Katun 21-110-SHA0168-000 10 Szt. 26 Sharp AR -208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 21-110-SHA0208-000 10 Szt. 27 Toner SHARP AR016T 10 Szt. 28 Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB773) 29-300-PAN0093-000 4 Szt. 29 Bęben KX-FA 84E Panasonic (KX-FL513/613/653) oryginał 29-310-PAN0084-000 10 Szt. 30 Bęben do KX-MB 2025 (KX-FD 412E) Panasonic Printe FAD412E 29-312 8 Szt. 3. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów). Ponadto w przypadku oferowania produktów równoważnych, (zamiennych) Wykonawca musi zagwarantować, że stosowanie tych produktów nie spowoduje awarii sprzętu. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu, do którego zaoferował produkt zamienny, który uległy uszkodzeniu na skutek stosowania w nim produktu zaoferowanego przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji niezmienności cen netto - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Dostawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji) 2) Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków 3) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 4) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej. 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - przesunięcie przy wcześniejszym wykorzystaniu ilości z umowy obecnie obowiązującej, a w przypadku nie wybrania w całości przedmiotu zamówienia do wyczerpania asortymentu, nie dłużej niż do r. od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie 6) Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności - siła wyższa. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 7) Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach. 8) Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 9) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów określających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę. 10) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 11) Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności ceny od daty zawarcia umowy o (+, -) procentowy wzrost cen producenta, o czym Dostawca powiadomi Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem i udokumentuje podstawę zmiany ceny. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Blok biurowy 100 kartek A4 w kratkę 270 Szt 2 Blok biurowy 100 kartek A5 w kratkę 240 Szt 3 Fastykuła w kolorowej okleinie z etykietą 400 Szt 4 Długopis Ball Point Pen Plastic szerokość linii pisania 0,25 mm (1op =24szt) 90 Op 5 Długopis typu Handy żel, linia pisania 0,32 mm długość linii 1000 m, końcówka ze wzmocnionej stali nierdzewnej, ergonimiczny, wygodny uchwyt, gładka i równa linia pisania, dostępny w 4 kolorach 1100 Szt 6 Dziurkacz metalowy o dużej wytrzymałości, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową; średnica otworów 6 mm; rozstaw otworów 80 mm, możliwość dziurkowania jednocześnie 30 kartek 90 Szt 7 Gumka Pilot EE-101, wysokiej jakości, niebrudzące, przeznaczone do stosowania na papierze i folii 240 Szt 8 Klej w sztyfcie 22 g. wysokiej jakości klej bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny zmywalny z większości powierzchni, do klejenia tektury, papieru, zdjęć i materiału, posiada atest PZH, 2 lata gwarancji. Kolorystyka obudowy zielono-żółta 340 Szt 9 Koperta biała C5 samoklejąca op. 500 szt 60 Op 10 Koperta biała C6 samoklejąca op. 1000 szt 60 Op 11 Koperta biała C4 samoklejąca op. 250 szt 60 Op 12 Koperta utajniona 210x12x6 (1+2) 1 op 1200 szt 72 Op 13 Korektor w piórze z metalowa końcówką, szybkoschnący, posiada formułę chroniącą warstwę ozonową pojemność 7 ml 500 Szt 14 Kostka biała klejona 8x8x4 700 Bl 15 Bloczki samoprzylepne 76x76 100 k. 300 Bl 16 Linijka 30 cm, plastikowa 120 Szt 17 Marker pernamentny okrągła końcówka, pisze na każdej powierzchni, szybkoschnący tusz nie rozmazuje się, wodoodporny, nie blaknie pod wpływem działania promieni słonecznych, w aluminiowej obudowie, odporny na wysychanie zgniecenia i pęknięcia, przyjazny dla środowiska nie zawiera ksylenu, linia pisania 1 mm, długość linii pisania 900 m -pięć kolorów 600 Szt 18 Nożyczki biurowe 20 cm; wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości; wytrzymała rączka (odporna pęknięcia i odpryski; wzbogacona o gumowy uchwyt) 90 Szt 19 Obwoluta z folii krystaliczna A4 op.100 szt 600 Op 20 Ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały niełamliwy grafit, doskonale się ostrzy, w razie złamania nie pozostawia drzazg i nie kaleczy 600 Szt 21 Papier ksero A4 Polspeed80g/m2 146 CIE, wilgotność 3,0-5,0% ryza 500 ark. 1200 Ryza 22 Rolki termoczułe 110x20 m op.10 szt. (papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy) 200 Op 23 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 50 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 100 Szt 24 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 300 Szt 25 Segregator z mechanizmem A5; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 120 Szt 26 Skoroszyt papierowy biały A4 1600 Szt 27 Skoroszyt plastikowy A4 wpinany do segregatora 600 Szt 28 Spinacz biurowy R-28 op. 100 szt 500 Op 29 Temperówka; wykonana ze specjalnego stopu magnezu; stalowe ostrze mocowane wkrętem; rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie 40 Szt 30 Taśma biurowa 18x30 m 200 Szt 31 Teczka akta osobowe, twarda oprawa introligatorska z papierowej okleiny, trzy przegródki A,B,C 80 Szt 32 Teczka wiązana biała papierowa 1900 Szt 33 Torebki strunowe A4 op. 100 szt. 30 Op 34 Torebki strunowe A5 op. 100 szt. 30 Op 35 Tusz wodny do papieru i dokumentów, do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli z gumową lub polimetowa płytką stemplującą; pojemność: 25 ml; butelka z dozownikiem 100 Szt 36 Wkład typu handy żel Linia pisania 0,32 mm długość linii pisania 1000 m do poz. nr 6 1200 Szt 37 Zakreślacz Donau, grubość linii pisania 1-5 mm długość linii 140 m, gumowe boki obudowy. 440 Szt 38 Zeszyt A4/96 k. Twarda oprawa 500 Szt 39 Zeszyt A5/32 k. w kratkę 700 Szt 40 Zeszyt A5/60 k. w kratkę 1000 Szt 41 Zeszyt A5/96 k. w kratkę 300 Szt 42 Zszywki 24/6 w op. 1000 szt 1100 Op 43 Zszywacz - metalowy na zszywki 24/6, 26/6; wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz; głębokość zszywania jednorazowo 25 kartek 80 Op. 44 Wkład do długopisu Zenit 360 Szt 45 Pinezka z plastikową główką 20 Op 46 Pudła Archiwizacyjne A4 100 mm 6000 Szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji niezmienności cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy tonerów i tuszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1 Toner do drukarki HP LJ P 2015 21-400- HP7553-A00 Q7553A 20 Szt. 2 Panasonic KX-FAT 92A, FA-83, FAT411E-T toner oryginał (trójpak) 20 Szt. 3 Toner do HO LJ (Q7553A) P 2015- zamiennik 20 Szt. 4 Toner do HP LJ (Q7553X) P 2015- zamiennik 20 Szt. 5 Toner do HP LJ P 2035/2055 21-400 - HP 0505-000 CE 505A 60 Szt. 6 Toner do HP LJ P 1320 TH-49A 20 Szt. 7 Toner do drukarki HP LJ PP 2035/P2055 (CE505A) zamiennik 100 Szt. 8 Toner ATH - 51 AN Drukarka HP 3005n 4 Szt. 9 Tusz do HP OP 8000 4-PACK 10 Szt. 10 XEROX M118 10 Szt. 11 Głowica do HP 8000 940 dla każdego koloru 2-Pack 10 Szt. 12 Toner do drukarki HP LJ 1100/3200 C 092A 21-400-HP4092-A00 10 Szt. 13 Toner do HP LJ (C4092A) zamiennik 10 Szt. 14 Canon PG-40 tusz czarny do iP1200 21-500-CANPG40-00 10 Szt. 15 Lexmark TLC 510 toner zamiennik 24 Szt. 16 Oki 8005 toner zamiennik 10 Szt. 17 Toner S/Pro Cyjan Lexmark TLC-510 10 Szt. 18 Toner S/Pro Magenta Lexmark TLC 510 10 Szt. 19 Toner S/pro Yellow Lexmark TLC-510 10 Szt. 20 Toner S/Pro Black Lexmark TLC-510 10 Szt. 21 Toner do HP LJ (CB436A) 21-440-HP0436-A00 10 Szt. 22 Toner do drukarek HP LJ P1505 M1120, M1150 (CB436A) 21-400-HP0436-A00 10 Szt. 23 Toner Typ T do Faksu Canon L380/400/PC-D340 (Cartridge T CRGT) 6 Szt. 24 Toner Canon Typ T do L380, L400 21-400-CANT000-000 zamiennik 10 Szt. 25 Sharp AR 168 T toner do 122/153/5012/5415 ARM-155 Katun 21-110-SHA0168-000 10 Szt. 26 Sharp AR -208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 21-110-SHA0208-000 10 Szt. 27 Toner SHARP AR016T 10 Szt. 28 Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB773) 29-300-PAN0093-000 4 Szt. 29 Bęben KX-FA 84E Panasonic (KX-FL513/613/653) oryginał 29-310-PAN0084-000 10 Szt. 30 Bęben do KX-MB 2025 (KX-FD 412E) Panasonic Printe FAD412E 29-312 8 Szt. 3. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów). Ponadto w przypadku oferowania produktów równoważnych, (zamiennych) Wykonawca musi zagwarantować, że stosowanie tych produktów nie spowoduje awarii sprzętu. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu, do którego zaoferował produkt zamienny, który uległy uszkodzeniu na skutek stosowania w nim produktu zaoferowanego przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji niezmienności cen netto - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.