To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-24
Wrocław: UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do
uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i
wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213
Numer ogłoszenia: 125461 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100975 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul.Borowskiej 213. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część A - Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa. Krótki opis zamówienia: System monitoringu wizyjnego sal chorych będzie działał w obrębie wydzielonej szpitalnej sieci bezpieczeństwa i oparty będzie na technologii IP. Wszystkie elementy systemu, wraz z elementami aktywnymi, muszą być kompatybilne i zapewniać pełną integralność z systemem monitoringu wizyjnego obecnie działającym w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Mikulicza - Radeckiego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. W celu zapewnienia pełnej integralności oraz funkcjonalności systemu rejestratory NVR muszą być kompatybilne pod względem programowym z aplikacją aktualnie nadzorującą działanie monitoringu CCTV u Użytkownika, tj. Smart PSS (Smart Pro Surveillance System). Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne i gwarantować najwyższą jakość działania. Ponadto dostarczone urządzenia powinny gwarantować min. 10 - letni okres funkcjonowania oraz dostęp do pełnego asortymentu części zamiennych do zastosowanych rozwiązań. Część B - Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami. System będzie użytkowany w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w nowym budynku Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei, we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. System zarządzania kolejkami ma na celu sprawne zarządzanie ruchem Pacjentów. Krótki opis zamówienia: - Przygotowanie projektu wykonawczego systemu. - Wykonanie okablowania zasilającego oraz sieci strukturalnej LAN (w lokalizacjach tego wymagających). - Dostawa i montaż wyświetlaczy zbiorczych LED lub LCD (z numerem biletu i stanowiska) - 5 szt. - Dostawa i montaż wyświetlaczy stanowiskowych LED lub LCD (z numerem biletu) - 7 szt. - Dostawa i montaż urządzeń głośnikowych do emisji zapowiedzi (jeśli będą wymagane) - 4 szt. - Dostawa i montaż biletomatu wolnostojącego z ekranem dotykowym LCD min. 19 - 1 szt. - Dostawa i montaż drukarek biletowych w punktach obsługi pacjenta - 2 szt. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania - aplikacji do obsługi systemu kolejkowego w punktach obsługi pacjenta. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania serwerowego do zarządzania systemem kolejkowym, aplikacji do zarządzania wyświetlaczami LED lub LCD. - Uruchomienie i konfiguracja systemu. - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji użytkowej (instrukcje użytkowania systemu). - Instruktaż pracowników z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu kolejkowego. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały co najmniej wymogi techniczne zawarte w odpowiednim Arkuszu informacji technicznej (Zał. nr 2A-2B do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 45.15.10.00 - 45.15.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach realizacji projektu pn.: Ponadregionalne Centrum Onkologii Dziecięcej we Wrocławiu -Przylądek Nadziei. Rozbudowa Akademickiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu o nowy blok Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alfa Protect Paweł Sadocha Radosław Skubis Spółka Cywilna, ul. M. Drzymały 25/8, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61846,00
Oferta z najniższą ceną: 61846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119725,02
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COCER Michajlidis Tomasz, ul. Na Ostatnim Groszu 34/1, 54-207 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56335,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45343,95
Oferta z najniższą ceną: 45343,95 / Oferta z najwyższą ceną: 73123,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
- Dostawa elementów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, dostawa kamer dozorowych, dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych - z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż sprzętu audio dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje ...
- Wyposażenie audio - video Sali WS Instytutu Matematycznego wraz z instalacją
- Demontaż, dostawa i montaż urządzeń rejestrujących do samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.