eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Modernizacja drogi gminnej nr 102032N stanowiąca dojazd do pól uprawnych w miejscowości Jegłownik na długości 200 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Gronowo Elbląskie: Modernizacja drogi gminnej nr 102032N stanowiąca dojazd do pól uprawnych w miejscowości Jegłownik na długości 200 m
Numer ogłoszenia: 118909 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie , ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 102032N stanowiąca dojazd do pól uprawnych w miejscowości Jegłownik na długości 200 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 102032N stanowiącej dojazd do pól uprawnych w miejscowości Jegłownik na długości 200 m. Zamówienie będzie realizowane na nieruchomości: działka nr 385 obręb Jegłownik. Opis stanu istniejącego Warunki gruntowo-wodne Zgodnie z rozpoznaniem podłoża gruntowego oraz na podstawie Rozporządzenia MTiGM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, grunty zalegające w miejscu modernizowanej drogi należy zaliczyć do gruntów nie wysadzinowych należących do grupy nośności G-2.W miejscach wykonanych odwiertów stwierdzono występowanie następujących warstw konstrukcyjnych istniejącej drogi: 1.nawierzchnia asfaltowa gr od 6-10 cm 2.podbudowa z kruszywa gr 20-50 cm Na podstawie wstępnych badań geotechnicznych pod nawierzchnią drogi stwierdzono występowanie gruntów nasypowych o składzie: szlaka, piasek próchniczny, piasek drobny i średnio łącznej miąższości około 40 cm. Stopień zagęszczenia gruntów nasypowych ID=0,7. Pod nasypami stwierdzono występowanie gruntów nie spoistych reprezentowanych przez piaski drobne o stopniu zagęszczenia ID=0,5. Prace ziemne należy wykonywać starannie zgodnie z wymogami normy PN, przestrzegając następujących zasad: -wykopy powinny być wykonane w taki sposób, aby nie naruszać naturalnej struktury gruntu, -wykopy powinny być chronione przed napływem do nich wód opadowych i przed przemarzaniem gruntu. Grunty rodzime zakwalifikowano, jako przydatne do wykonania budowli ziemnych spełniające wymagania normy PN-S-02205. Ukształtowanie terenu - teren płaski. Uzbrojenie terenu Z wywiadu środowiskowego stwierdza się, że w granicach pasa drogowego nie występuje uzbrojenie. W przypadku napotkania uzbrojenia terenu należy je odpowiednio zabezpieczyć. Istniejące nawierzchnie Droga utwardzona o nawierzchni asfaltowej o gr. zmiennej od 6 do 8 cm. Warstwy konstrukcyjne drogi: 1.nawierzchnia asfaltowa gr od 6 - 10 cm 2.podbudowa z kruszywa gr 20-50 cm Opis projektowanego rozwiązania Parametry techniczne -droga gminna klasy D -kategoria obciążenia ruchem KR1 -szerokość jezdni 4,50 m + pobocza o szerokości 0,75 m o długości 200 m -nawierzchnia pasa jezdnego z mieszanki mineralno-bitumicznej: warstwa wiążąca gr. 4 cm i ścieralna gr 4,0 cm -łączna długość remontowanego odcinka wynosi 200 m -nawierzchnia jezdni obramowana krawężnikami betonowymi 15x30 cm wg karty katalogowej KPED 03.10. -krawężniki między pasem drogowym a poboczem oraz wjazdami do posesji obniżone Konstrukcje Przyjęto, że w trakcie prac modernizacyjnych sprawdzony zostanie przez Wykonawcę robót stan gruntów oraz nawierzchni drogowej. Do niniejszego opracowania przyjęto zalegające grunty charakteryzujące się wtórnym modułem odkształceniowym min 20 MPa. Przed rozpoczęciem wykonania wzmocnienia podłoża należy dokonać pomiarów kontrolnych płytą VSS zalegających gruntów celem potwierdzenia przyjętych założeń. W przypadku, gdy E2< 20 MPa należy przeanalizować wzmocnienie podłoża gruntowego. W ramach prac modernizacyjnych przewiduje się wykonanie: -gr. 4 cm - warstwa ścieralna -gr. 4 cm - warstwa wiążąca -gr. 10 cm - podbudowa z KŁSM(kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie) - w razie konieczności Konstrukcja nowa pod pobocza i wjazdy do posesji -g. 15 cm - podbudowa KŁSM Podłoże gruntowe należy dogęścić i wyprofilować wg PN-S-02205. Wymagane parametry podłoża o nośności G1 dla KR1 wynoszą: -wtórny moduł odkształceniowy min E2= 100 MPa -wskaźnik zagęszczenia min IS=1,00 Spadki Istniejące spadki niwelety pozostawia się bez zmian. Odwodnienie Wody opadowe odprowadzone będą w sposób dotychczasowy, czyli powierzchniowy z zachowaniem kierunków spływu wód powierzchniowych. W celu poprawnego odprowadzenia wód powierzchniowych należy odtworzyć układ rowów melioracyjnych przy drodze ul. Szkolnej, który został zlikwidowany(zasypany) przez właścicieli sąsiednich nieruchomości gruntowych w latach wcześniejszych. Przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych Wykonawca robót przeanalizuje istniejący układ wysokościowych drogi i wykona prawidłowe spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni drogowej pod względem spływu wód powierzchniowych w kierunku istniejących i odtwarzanych rowów melioracyjnych. Roboty ziemne Roboty ziemne stanowią w razie konieczności korytowanie pod projektowaną nową konstrukcję oraz profilowanie poboczy. Wielkości robót ziemnych zmienna w zależności w od stanu nawierzchni drogowej. Wykopy i nasypy należy wykonywać zgodnie z normą PN-S-02205 Roboty ziemne. Wymagania i badania. Wykonanie wykopów powinno przebiegać w kolejności zapewniającej stałe odprowadzenie wód gruntowych i opadowych. Poza projektowanym pasem drogowym o szer. 4,50 m istniejącą nawierzchnią asfaltową należy zerwać i odtworzyć, jako konstrukcję pobocza. Zestawienie robót ziemnych - wykopy (korytowanie) - 290,00 m3 Podana ilość mas ziemnych w trakcie prac modernizacyjnych może ulec zmianie w zależności od stanu nawierzchni drogowej. Nadmiar gruntu wynosi 290,00 m3 do transportu poza teren budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. Zestawienie zasadniczych danych Nawierzchnia asfaltowa - 900,00 m2 Utwardzone pobocze - 300 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Koncepcją techniczną modernizacji drogi gminnej nr 102032N na działce ewidencyjnej nr 385 obr. Jegłownik gm. Gronowo Elbląskie stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ i przedmiarem robót. UWAGA: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykład i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie: kierowania robotami budowlanymi związanymi z branżą drogową. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty, - oświadczenie o podwykonawcach, o ile będą występować, - pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać ze strony: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie 82-335 ul. Łączności 3, pokój nr 11, w godz. 7:30- 15:00 osobiście lub na adres jak wyżej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.