Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Gniezno: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna, w roku 2013
Numer ogłoszenia: 101852 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna, w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) remont nawierzchni tłuczniowej bez skropienia, w ilości - 1000 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych i wykonanie krawędzi pionowych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63mm, uwałowanie, zaklinowanie z polaniem wodą, - ponowne uwałowanie z miałowaniem, b) remont nawierzchni tłuczniowej ze skropieniem emulsją kationową, szybkorozpadową modyfikowaną, o zawartości asfaltu min. 65% powyżej 2 cm głębokości, w ilości - 5100 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63 mm, uwałowanie walcem, zaklinowanie, ponowne uwałowanie, - skropienie wyremontowanej nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową modyfikowaną z przemiałowaniem grysem bazaltowym 0-5 mm, c) mechaniczna ułożenie warstwy tłucznia betonowego lub o podobnej twardości, przesortowanego o uziarnieniu 0-63 mm, w ilości - 500 m2 - mechaniczne wyprofilowanie podłoża równiarką, - ułożenie tłucznia i uwałowanie wraz z zaklinowaniem drobnym grysem- gr. warstwy 10 cm po uwałowaniu, d) remont nawierzchni tłuczniowej o ubytkach do 2cm głębokości w ilości - 500 m2 - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - skropienie wyremontowanej nawierzchni emulsją kationową modyfikowaną wraz z wtłoczeniem grysu bazaltowego 0-5 mm, pod ciśnieniem. e) remont nawierzchni tłuczniowej z ubytkami o dużym zagęszczeniu na małej powierzchni remontowanego odcinka, w ilości - 1000 m2 - mechaniczne zerwanie i rozpulchnienie uszkodzonej nawierzchni zrywakiem od równiarki, - przeprofilowanie urobku, (luźnego materiału) i wykonanie równej powierzchni z nadaniem spadków podłużnych i poprzecznych, - uwałowanie remontowanej powierzchni, Wielkości powierzchni remontowanych podanych w pkt. 2.1. a), b), c), d) i e) specyfikacji mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 usługi w zakresie wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych o wartości min. 200.000,00 zł każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane należycie. Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej; - w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego jej wykonania; - w niniejszym postępowaniu dopuszcza się przedkładanie w miejsce poświadczeń, dokumentów określonych w §1 ust.1 pkt.2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2009.226.1817), potwierdzających należyte wykonanie usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in.: - sprężarką wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych - szt. 2 - skrapiarką do bitumu - szt. 2 - walcem wibracyjnym, stalowym o masie 6 do 8 Mg - szt. 2 - walcem o masie 2,5 Mg - szt. 2 - samochodem skrzyniowym do transportu kruszywa- szt. 2 - skrapiarką ciśnieniową do spryskiwania nawierzchni bitumem wraz z materiałem zasypowym ( grys bazaltowy), np. Paczer szt. 1 - równiarką ze zrywakiem - szt. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe), min. 4 osobami, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu. Osoby wyżej wymienione są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U.06.156.1118 ze zm.) i Ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 ze zm.). Wykonawca winien posiadać min. dwie grupy robocze, które mogą wykonywać remonty jednocześnie na polecenie zamawiającego, bez względu na rodzaj technologii jaka w danej chwili jest do zastosowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę w wysokości min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z oferty winno wynikać, że polisa jest opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta złożona przez Wykonawców winna zawierać : 1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem) 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów (w formie oryginału) 4. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 4.1. pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz; 4.2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w zakresie wskazanym w pkt. 14.1.2. siwz, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do siwz; 4.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do siwz; 4.4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do siwz. Ww. wykaz osób winien obejmować osoby z nadzoru technicznego, jak również osoby bezpośrednio wykonujące zadanie; 4.5. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5 do siwz; 4.6. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 5.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do siwz. 5.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może być również spowodowana koniecznością udzielenia zamówień dodatkowych, koniecznych do wykonania dla możliwości kontynuowania zadania podstawowego. 3. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy, akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany kierownika budowy lub osób odpowiadających za realizację zadania dopuszczalna jest zmiana zapisu umowy, polegająca na wpisaniu osoby pełniącej tę funkcję. 5. W razie zaistnienia istotnych zmian okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 42, w godz. 8-15, (cena formularza 10,00 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 ,Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu"
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Gniezno
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie w roku 2025
- "KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH ZAJMOWANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ URBIS."
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy i wielkopowierzchniowy drogi wojewódzkiej nr DW351
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Stara Dąbrowa, Żoruchowo - piąte postępowanie w 2024 roku
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Skierniewice w roku 2025
- Poprawa przejezdności dróg leśnych oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej na terenie Nadleśnictwa Barlinek
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w 2025 roku
- Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.