Ogłoszenie z dnia 2006-02-03
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5953360, fax +48 22 5953368, e-mail: mokninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komputerowych, laptopów, drukarek i skanerów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Różny sprzęt komputerowy o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz systemów informatycznych dla Centrum Zarządzania Kryzysowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Sprzęt komputerowy o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup programów Microsoft. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Informacji Turystycznej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Sprzęt komputerowy o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Różny sprzęt komputerowy o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Komputery i drukarki o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programów komputerowych dla potrzeb Urzędu m. st. Warszawy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baz zawierających dane numeryczne i wektorowe dotyczące m. in. terenu, siatki ulic, zagęszczenia ludności, itp. (GIS). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie komputerowe o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania informacją (Elektroniczny Obieg Dokumentów). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie komputerowe o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania do zarządzania mapą akustyczną m.st. Warszawy i "Programem ochrony środowiska m.st. Warszawy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie do zarządzania o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baz danych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infomatów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Jednostki wejścia lub wyjścia o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania AutoCad, Map Guide (GIS). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Oprogramowanie o wartości poniżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 26.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Rozbudowa systemu EndoBase firmy Olympus dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.