eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Adaptacja kamienicy przy ul. Dąbrowszczaków 3 na Centrum Kultury w Olsztynie"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-08

POZYCJA 62082

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Adaptacja kamienicy przy ul. Dąbrowszczaków 3 na Centrum Kultury w Olsztynie" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, do kontaktów: Małgorzata Cwalińska, ul. Rodziewiczówny 3, 10-030 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270964, 5273951, fax 089 5273951, e-mail: dyrekcja@mok.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mok.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Laguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www/wpui.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Laguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 069 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka prawa handlowego - spółka akcyjna; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Adaptacja kamienicy przy ul. Dąbrowszczaków 3 na Centrum Kultury w Olsztynie". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 3, woj. warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem i przebudową istniejącego budynku, do pełnienia funkcji kulturalno-oświatowych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Powierzchnie: budynek remontowany - pow. użytkowa 1449,1 m kw., kubatura 7021 m sześc.; budynek przeznaczony do rozbiórki - pow. użytkowa - 83,6 m kw., kubatura - 287 m sześc. Remont budynku jest objęty ochroną konserwatorską. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót: 1. Roboty budowlane: rozbiórkowe, płyta fundamentowa, ściany wewnętrzne, przemurowanie trzonów kominowych, stropy żelbetowe, sufity podwieszane, wieńce i nadproża, pokrycie dachu, izolacje, posadzki, tynk, okładziny, stolarka okienna i drzwiowa, malowanie wnętrz; 2. Prace konserwatorskie: elewacje kamienicy, stolarka drzwiowa i i okienna, ściany oraz sufity z dekoracją sztukatorską i złoceniami, schody, zabytkowe kafle, mozaiki i zabytkowe posadzki lastryko, witraże; 3. Infrastruktura: - modernizacja węzła cieplnego, instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - instalacja wodno-kan. i przeciwpożarowa, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, - przyłącze kanalizacji deszczowej, - instalacja energetyczna wewnętrzna, - drogi - zagospodarowanie terenu; 4. Wyposażenie technologiczne - dźwig osobowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego. Wzór formularzy dostępny w siedzibie Inwestora: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie; ul. Rodziewiczówny 3; 10-030 Olsztyn lub można otrzymać faxem (tel. 089/527 09 64, fax: 089/527 39 51). 2. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wniosek wspólnie. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wniosek wspólnie. 4. Załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1. 5. Udzielą gwarancji na wszystkie wykonane roboty, określone w przedmiocie zamówienia, na okres 5 lat. 6. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 7. Posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim), polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł brutto i o kubaturze powyżej 4000 m szrśc., co potwierdzą pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających - znaczenie warunku 100%. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający wspólnie wniosek) muszą spełnić ten warunek jako całość. 8. Dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Kluczowy personel musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje, zgodnie z poniższymi wymaganiami: kierownik budowy - kierownik Zespołu - 1 osoba - 60 miesięcy doświadczenia jako kierownik podobnych robót; Analogicznie: kierownik robót budowlanych - 1 - 36; kierownik robót sanitarnych - 1 - 36; kierownik robót elektrycznych - 1 - 36; kierownik robót telekomunikacyjnych - 1 - 24; Doświadczenie zawodowe kierownika budowy - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim), tj. robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ponadto do realizacji prac konserwatorskich - osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający wspólnie wniosek) muszą spełnić ten warunek łącznie. 9. Posiadają średnie roczne przychody za ostatnie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005 r.) - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 4 mln zł; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający wspólnie wniosek) muszą spełnić ten warunek łącznie. 10. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub mają dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniej niż 1 mln zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający wspólnie wniosek) muszą spełnić ten warunek łącznie. 11. Posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający wspólnie wniosek) muszą spełnić ten warunek łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 10, ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: Wg = (Z0/Zmax) x 100 pkt Gdzie: ZO - ilość zamówień zrealizowanych w ostatnich 5 latach przez ocenianego wykonawcę - o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim), polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, każda robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł brutto i o kubaturze powyżej 4000 m sześc., potwierdzonych referencjami. Zmax - maksymalna ilość zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ostatnich 5 latach o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, każda robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł brutto i o kubaturze powyżej 4000 m sześc., potwierdzonych referencjami. Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, zostaną zaproszeni do składania ofert. Wraz z zaproszeniem do składania ofert, zamawiający przekaże wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt III.2, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), /2), 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); Tj.: wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim), polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 3,5 mln zł brutto i o kubaturze powyżej 4000 m sześc. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: kierownik budowy - kierownik Zespołu - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót budowlanych - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót sanitarnych - w specjalności sieci i instalacje wewnętrzne, kierownik robót elektrycznych - w specjalności sieci i instalacje elektryczne, kierownik robót telekomunikacyjnych - w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Należy dołączyć informację o doświadczeniu zawodowym kierownika budowy - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim), tj. robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ponadto do realizacji prac konserwatorskich - wymagana jest osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 7. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres trzech lat obrotowych (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika (średnie roczne przychody 4 mln zł). 8. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej o rachunku bankowym oraz informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (1 mln zł), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN. 10. Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o okresie, na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia; B) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych postanowień umowy, określonych w niniejszym ogłoszeniu; D) oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach biorących udział przy realizacji zadania ze wskazaniem zakresu podzlecanych robót. 11. Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 12. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Złożone przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 13. Istotne postanowienia umowy: A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności. Ustala się następujące terminy przejściowych świadectw płatności - faktury przejściowe co trzy miesiące - minimalna kwota faktury przejściowej wynosi 200 000 PLN. B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,20% wartości przedmiotu umowy; C) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy, o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni; D) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpienia od umowy przez wykonawcę, zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny kontraktowej netto; E) Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy, kara umowna wynosi 20% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust . 1 ustawy P.z.p. oraz przypadku nieuzyskania środków pomocowych. F) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto. 14. Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden ze wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - wykonawcy są zobowiązani ustanowić wykonawcę-pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego wykonawcę-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy wykonawca, w tym wykonawca-pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt III.1,2,3,4 ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony wykonawca-pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 610 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dla wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i Modernizacja Infrastruktury Służącej Wzmacnianiu Konkurencyjności Regionów i Priorytetu 3 - Rozwój Lokalny, z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004 - 2006. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 2. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu inne niż pełnomocnictwo mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem - winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu, jak również podpisania umowy w przypadku nieuzyskania środków pomocowych. 4. Zamawiający będzie wymagał sprawozdawczości i rozliczeń z realizacji robót w układzie źródeł finansowania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.