To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-23
Ogłoszenie nr 500281566-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.
Prokuratura Okręgowa w Łodzi: Wykonanie klimatyzacji w budynku A i B Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152 w formule " zaprojektuj i wykonaj " roboty budowlane.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 641375-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500259299-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 25300000,
ul. ul. Kilińskiego
152,
90322
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 768 692, e-mail
prokuratura@bmp.net.pl, faks
426 768 628.
Adres strony internetowej (url): http://www.lodz.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.lodz.gov.pl./zamówienia publiczne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: organ kontroli państwowej lub ochrony prawnej, sądy lub trybunał
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie klimatyzacji w budynku A i B Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152 w formule " zaprojektuj i wykonaj " roboty budowlane.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji w budynku A Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152, w formule " zaprojektuj i wykonaj " robotę budowlaną tj.:Zakres zamówienia określa niniejsza umowa oraz szczegółowy opis zawarty w programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1/ Wykonanie dokumentacji projektowej uwzględniającej montaż instalacji klimatyzacji w 66 pomieszczeniach w budynku A i 8 pokojach biurowych w budynku B, montaż centralnego sterownika obsługującego do 200 urządzeń wewnętrznych oraz podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego firmy Mitsubishi zainstalowanego w pomieszczeniu serwerowni do centralnego systemu sterowania. Dokumentacja powinna być wykonana w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, 1 egzemplarzu w formacie oryginalnych plików oraz w 1 egzemplarzu w formacie pdf, przy czym dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, jakiem służy oraz zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe. Do projektu należy dołączyć karty produktów zastosowanych urządzeń, które Wykonawca zastosuje przy realizacji robót budowlanych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - należy przewidzieć możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń ( równe lub lepsze ). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego w dokumentacji projektowej spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2/ Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej montaż instalacji klimatyzacji w 28 pomieszczeniach w budynku A i 8 pokojach biurowych w budynku B. Dokumentacja powinna być wykonana w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, 1 egzemplarzu w formacie oryginalnych plików oraz w 1 egzemplarzu w formacie pdf. 3/ Wykonanie na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 1 : a. instalacji klimatyzacji w oparciu o urządzenia kasetonowe wyprodukowane w roku 2018 w 28 pomieszczeniach w budynku A i 8 pokojach biurowych w budynku B, b. podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego firmy Mitsubishi zainstalowanego w pomieszczeniu serwerowni w budynku A na parterze do centralnego systemu sterowania, c. montaż centralnego sterownika obsługującego do 200 urządzeń wewnętrznych (możliwość podłączenia dodatkowych urządzeń w przyszłości), d. rozbudowy instalacji elektrycznej celem zapewnienia właściwego zasilania zamontowanych w roku 2018 urządzeń klimatyzacyjnych z tablic piętrowych budynku A i B, e. konstrukcji wsporczej pod agregaty klimatyzacyjne, których lokalizacja planowana jest na dachu A i B, f. drobnych napraw tynkarsko-malarskich po wykonanych pracach montażowych, 4/ Sprawowanie nadzoru autorskiego, przy wykonywaniu zadań o których mowa w pkt 3/. 5/ Uruchomienie instalacji i urządzeń wraz z przeszkoleniem osób obsługujących urządzenia. 6/ Wykonanie dokumentacji przeprowadzonych prób i badań. 7/ Przedstawienie wymaganych dokumentów koniecznych do użytkowania (miedzy innymi kart gwarancyjnych wmontowanych urządzeń). 8/ Wykonanie prac porządkowych oraz wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych i faktycznych wymaganych zgodnie z przepisami dla prawidłowego wykonania zamówienia. 9/ Serwis gwarancyjny zamontowanych w 2018 roku urządzeń zgodnie z wymaganiami producenta. § 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45310000-3, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VENTRA CLIMA Sp. z o.o. Oddział:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
615000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.