eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.



Og³oszenie z dnia 2023-09-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50

1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e130e1e-1420-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00384185

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045043/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00276206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.5.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 281194,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przeno¶nych typu notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1A do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w pkt 6.2 SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów przeno¶nych typu notebook i oprogramowania na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 76294,95 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przeno¶nych typu notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 7 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) , realizowana w ramach dzia³añ zwi±zanych z kryzysem ukraiñskim i reagowaniem na sytuacjê uchod¼ców w Mie¶cie Bia³ystok, Plan pracy – dzia³anie 3.6. „Poprawa dostêpu do komunikacji z rodzinami poprzez wyposa¿enia pracowników i zatrudnienie t³umaczy ustnych”, finansowany ze ¶rodków Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF).

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1B do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.3. SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów przeno¶nych typu notebook i oprogramowania na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 35604,31 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 16 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz zasilaczy awaryjnych UPS w ilo¶ci 16 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1C do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 3.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.4. SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem oraz zasilaczy awaryjnych UPS na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 102240,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dysków SSD 2,5 cala w ilo¶ci 25 sztuk oraz oprogramowania Windows 11 PRO 64 bit PL lub
równowa¿nego w ilo¶ci 25 sztuk do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1D do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 4.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.5 SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych dysków SSD na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18550,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem w ilo¶ci 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz materia³ów eksploatacyjnych (tonerów) do zaoferowanych drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem (tego samego producenta i tego samego modelu) w ilo¶ci 30 szt. (kpl.) do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1E do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 5.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.6. SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonego sprzêtu na okres minimum 36 – miesiêcznej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27895,05 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. skanerów sieciowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1F do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 6.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.7. SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych skanerów sieciowych na okres minimum 24 m-cy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6024,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wznowienie licencji oprogramowania antywirusowego G Data AntiVirusBusiness 15.3 (lub nowszej wersji programu) ze wsparciem technicznym producenta lub dostawa innego równowa¿nego systemu antywirusowego wraz z licencj± ze wsparciem technicznym producenta):
a) dla 356 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci licencji od dnia 03.12.2023 r., przez okres 12 miesiêcy,
b) dla 50 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci licencji od dnia 01.08.2023 r., przez okres 12 miesiêcy.

2) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1G do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 7.

3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.8. SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14585,72 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 124505,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32718,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 60234,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32718,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32718,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 165418,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gêbka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: Wolno¶æ 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19772,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20756,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19772,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kie³bratowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841020831

7.3.3) Ulica: Jagielloñska 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-371

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19772,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28597,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35571,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FONT 2 Piotr Cerkiewnik Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422424305

7.3.3) Ulica: Boruty 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-157

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35571,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6027,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8137,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392

7.3.3) Ulica: Nowy ¦wiat 3/28

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-453

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8137,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14867,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15489,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14867,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMSERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662100768

7.3.3) Ulica: Piasta 16

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-044

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14867,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.