Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871525432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 34/38
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdtorun.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86220d99-1fbe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035882/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 11.252.3.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I – teren gminy Czernikowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II – teren gminy Obrowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr III – teren gminy Lubicz, Wielka Nieszawka4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr IV – teren gminy Łysomice4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr V – teren gminy Łubianka4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VI – teren gminy Zławieś Wielka4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VII – teren gminy Chełmża i miasta Chełmża4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VIII – teren całego Powiatu Toruńskiego w zakresie odśnieżania sprzętem ciężkim4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr IX – odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych oraz drógrowerowych zlokalizowanych na terenie gmin Łysomice, Chełmża, m. Chełmża, Łubianka, Zławieś Wielka
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr X – odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych oraz drógrowerowych zlokalizowanych na terenie gmin Czernikowo, Obrowo, Lubicz, Wielka Nieszawka
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu na brak ofert złożonych na zadanie nr 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2 ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 ust. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (zadanie nr 3)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części ze względu, iż wartości (ceny jednostkowe; uwzględniając zapotrzebowanie godzinowe pracy sprzętu w okresie wskazanym w SWZ) zaproponowane przez Wykonawców składających oferty najkorzystniejsze na poszczególne postepowania przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia; w tym kwotę, którą Zamawiający dysponuje w roku bieżącym (na całość zamówienia). Zamawiający przy cenach zaoferowanych przez Wykonawców, nie będzie w stanie w pełnym zakresie zabezpieczyć wykonania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne oczyszczanie jezdni na terenie miasta Torunia
- Naprawa części dachu Domu Studenckiego nr 5 (OAS Kotłownia) przy ul. Słowackiego 5/7 w Toruniu.
- Roboty budowlane w Hotelu Uniwersyteckim przy ul. Szosa Chełmińska 83a w Toruniu.
- Usługa ręcznego oczyszczania ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.