Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00307951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi infrastruktury plażowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b12eda4-1a36-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi infrastruktury plażowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b12eda4-1a36-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033483/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa i przechowanie infrastruktury plażowej w latach 2024 - 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi i przechowywania dolnego podestu molo i trybun przenośnych w latach 2023-2026.Termin realizacji usługi: od 02.09.2023 roku do 31.08.2026 roku.
Usługa obejmuje:
1) dolny podest molo w Gdańsku Brzeźnie - powierzchnia 200 metrów kwadratowych,
2) trybuny przenośne - łącznie na 600 osób.
W skład usługi wchodzi: montaż, demontaż, transport i przechowanie infrastruktury plażowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
Wykonawca zobowiązany jest używać do montażu:
1) sprzętu mechanicznego i transportowego zgodnego z warunkami Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku dotyczącymi rejonu pasa nadmorskiego,
2) wystąpić i uzyskać zgodę od Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni oraz Urzędu Morskiego w Gdyni na wjazd sprzętu mechanicznego i transportowego na pas nadmorski.
Trybuny przenośne i dolny pomost molo znajdują się obecnie na plaży w Gdańsku Brzeźnie.
Po stronie Zamawiającego:
a) wyrównanie terenu plaży,
b) uzyskanie pozwolenia Urzędu Morskiego na posadowienie obiektu,
c) uzyskanie operatów wodno-prawnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 144111,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi i przechowywania infrastruktury plażowej w latach 2023-2026.Termin realizacji usługi: od 02.09.2023 roku do 31.08.2026 roku.
Usługa obejmuje:
1. Kładki drewniane – 80 sztuk o wymiarach: długość 1,1 m, szerokość 1,0 m.
2. Kładki plastikowe – 205 sztuk o wymiarach: długość 1,4 m,
szerokość 1,1 m.
3. Kładkę drewnianą (plaża Stogi) – 900 sztuk o wymiarach: długość 0,6 m, szerokość 1,8 m.
4. Kładkę z tworzywa sztucznego (przy toaletach całorocznych) – 65 sztuk
o wymiarach: długość 0,8 m, szerokość 1,2 m.
5. Kładkę z tworzywa sztucznego HANIMAT – 54 sztuk o wymiarach: długość 1,0 m, szerokość 3 m.
6. Wieże ratownicze – 14 sztuk.
7. Bramki do plażowej piłki nożnej – 12 sztuk.
8. Słupki do piłki siatkowej – 32 sztuki.
9. Natryski/zamgławiacze (zraszacze) – 4 sztuki natryski, 1 sztuka zamgławiacz.
10. Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów – 11 sztuk.
11. Maszty flagowe – 12 sztuk o wysokości 11 m.
12. Stojaki na rowery – 2 sztuki.
13. Drewniane ramy na regulaminy kąpielisk – 16 sztuk.
14. Małą infrastrukturę strefy spacerów ze zwierzętami domowymi – łącznie 14 sztuk elementów.
15. Przymierzalnie plażowe – 15 sztuk.
16. Ławki z miejscem na wózek inwalidzki – 6 sztuk.
17. Ławki – 8 sztuk.
18. Żagle osłaniające przed słońcem – 6 sztuk.
19. Kosze plażowe – 15 sztuk o wymiarach: wysokość 1,6 m,
szerokość 1,15 m, długość 0,78 m.
20. Krawężniki drewniane do kładek plażowych – 445 metrów.
W skład usługi wchodzi: montaż, demontaż, transport i przechowanie infrastruktury plażowej oraz inne czynności określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
Pozostała infrastruktura plażowa obecnie znajdują się obecnie na plażach w Gdańsku od wejścia na plażę 78 do 7.
Wykonawca zobowiązany jest używać do montażu:
1) sprzętu mechanicznego i transportowego zgodnego z warunkami Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku dotyczącymi rejonu pasa nadmorskiego,
2) wystąpić i uzyskać zgodę od Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni oraz Urzędu Morskiego w Gdyni na wjazd sprzętu mechanicznego i transportowego na pas nadmorski.
Po stronie Zamawiającego uzyskanie pozwolenia Urzędu Morskiego na posadowienie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 697777,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część nr 1 – podest molo i trybuna przenośna złożono tylko jedna ofertę, której cena (207.451,80 zł) przewyższa kwotę (158.439,00 zł) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207451,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207451,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207451,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część nr 2 – pozostała infrastruktura plażowa złożono tylko jedna ofertę, której cena (1.034.185,23 zł) przewyższa kwotę (767.148,00 zł) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1034185,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1034185,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1034185,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.