eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy › Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydu³towach w roku szkolnym 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-05-15

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydu³towach w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczne Przedszkole nr 3 w Rydu³towch

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271510739

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Or³owiec 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324577505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3.rydultowy@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pp3.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydu³towach w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5879391-060c-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00324620

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00289302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydu³towach w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5879391-060c-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja, W tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia,gov,pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2, Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ W postêpowaniu zobowi±zany jest posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e Zamówienia. Informacje na temat zak³adania konta oraz zasady i Warunki korzystania z Platformy e-zamówienia zawiera Regulamin
Platformy e-Zamówienia oraz zak³adka Centrum Pomocy. Minimalne Wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego W celu
korzystania z us³ug Platformy e-zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcionowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze Wsparcia technicznego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
Udostêpniony na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce zg³o¶ problem,
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wyl±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze.
4, Mo¿liwo¶æ korzystania z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania
siê. Do korzystania z Formularzy do komunikacji s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego.
5, Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji Wynosi 150 MB (Wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. W przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: pp3.orlowiec@gmail.com (nie dotyczy to
z³o¿enia ofert) . Szczegó³owe informacje i wymagania opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP3.260.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. przyprawy, makarony,
m±ka, cukier, oleje, kasze, soki, woda) do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. miêso, drób, kie³basa)
do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. chleb, bu³ki, bu³ka tarta)
do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. mleko, ser, jogurt, kefir,
mas³o, jaja) do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. ziemniaki, pomidory,
kapusta, ogórki, jab³ka, melony, banany) do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03200000-3 - Zbo¿a, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. owoce i warzywa
mro¿one, ryby mro¿one) do Publicznego Przedszkola nr 3 Rydu³towach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa ¶wie¿e lub mro¿one

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a. wype³niony formularz oferty, zgodnie ze wzorem udostêpnionym na Platformie e-Zamówienia;
b. ofertê cenow± – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 2 a – 2f w zale¿no¶ci od liczby czê¶ci, na które Wykonawca sk³ada ofertê,
c. kosztorys ofertowy podpisany podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym, stanowi±cy integraln± czê¶æ formularza
ofertowego – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 1 a – 1f w zale¿no¶ci od liczby czê¶ci na które Wykonawca sk³ada ofertê,
d. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu dla Wykonawcy – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 3 do
SWZ,
e. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania dla Wykonawcy – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 4 do SWZ
f. o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie - wed³ug wzoru na
za³±czniku nr 5 do SWZ do³±czyæ o ile dotyczy
g. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

nie dotyczy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1.a gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego lub wywo³anego przez
czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z
zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: niespodziewany mróz, ¶nieg, powód¼ lub klêska ¿ywio³owa, stan
epidemii oraz stan pandemii.
1.b zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy;
1.c zmiany ilo¶ci dostaw w ramach poszczególnych czê¶ci zamówienia w podanych asortymentach.,
1.d zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy (waloryzacja wynagrodzenia)
2 W przypadkach okre¶lonych w ust. 1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ:
2.a zmiany terminu obowi±zywania umowy
2.b zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia za realizacjê Przedmiotu Umowy
2.c zawieszenie realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej.
3 Zmiany Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± zachowania formy pisemnej i sporz±dzenia pisemnego aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-22 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Dostawy towarów bêd± siê odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
a Dostawy towarów winny byæ realizowane przy u¿yciu ¶rodków transportowych przeznaczonych do przewozu ¿ywno¶ci
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b Z uwagi na brak posiadania przez przedszkole miejsc do magazynowania ¿ywno¶ci, dostawy towarów musz±
bezwzglêdnie odpowiadaæ z³o¿onym zamówieniom - asortymentowo i ilo¶ciowo.
c Dostarczany towar winien odpowiadaæ Polskim Normom, wêdliny wg Polskiej Normy PN-A-82007.
d W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcê towarów w terminie Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo zakupu danego
towaru u innego podmiotu i obci±¿enia Wykonawcy ró¿nic± miêdzy cen± zakupu u innego podmiotu, a cen± wynikaj±c± z
umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia towaru dostarczonego po terminie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.