eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi weterynaryjne i dokarmianie kotów wolnobytujacych w dzielnicy Nowy Port w ramach BO , sterylizacja/kastracja/znakowanie oraz zabiegi specjalistyczne dla psów i kotów ze schroniska



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi weterynaryjne i dokarmianie kotów wolnobytujacych w dzielnicy Nowy Port w ramach BO , sterylizacja/kastracja/znakowanie oraz zabiegi specjalistyczne dla psów i kotów ze schroniska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi weterynaryjne i dokarmianie kotów wolnobytujacych w dzielnicy Nowy Port w ramach BO , sterylizacja/kastracja/znakowanie oraz zabiegi specjalistyczne dla psów i kotów ze schroniska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6799f330-06be-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Budżet Obywatelski - usługi weterynaryjne oraz dostawa karmy

1.3.4 Usługi weterynaryjne dla ZOO i Schroniska oraz sterylizacja, kastracja kotów, identyfikacja psów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zmawiającego” po których pojawi się komunikat ,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda , gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z www.platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy Wykonawca zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.
7.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformazakupowa.pl
i. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
ii. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w
drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę”
i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email zpubliczne@zoo.gda.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdz .XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.271.5.2024.BO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 377777,83 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377777 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sterylizacji, kastracji wolno bytujących kotów oraz opieka weterynaryjna zakup i dystrybucja karmy dla kotów w dzielnicy Nowy Port w 2024 roku. ( Budżet Obywatelski)

Bezpłatne zabiegi sterylizacji, kastracji, leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port oraz zakup i dystrybucja karmy objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.

Opieka weterynaryjna
- sterylizacje i kastracje z pobytem kota przez min. 72 h po zabiegu w warunkach weterynaryjnych,
- leczenie dochodzące lub stacjonarne chorych kotów w lecznicy weterynaryjnej.
- zakup i dystrybucja karmy dla kotów 500kg w opakowaniu po 5 kg

Wykonawcami usług mogą być lekarze weterynarii posiadający aktualne prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii potwierdzone wpisem do rejestru członków okręgowej izby lekarsko-weterynaryjnej zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. z 2022r. Dz.U. poz. 1570 z poź.zm.)
Wykonawca zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na terenie zakładu leczniczego, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym, pisemną informację dotyczącą zabiegów wykonywanych w ramach umowy.

1. Usługi muszą odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.2. Przewidywana (orientacyjna) ilość sterylizacji/ kastracji – ok. 200
1.2.1 Leczenie kotów w trybie stacjonarnym lub w trybie dochodzącym -ok. 100

1.3. Ilość sterylizacji, kastracji , zwierząt dostarczonych na leczenia w okresie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb może ulec zmianie.

2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wykonaniu sterylizacji, kastracji wolno bytujących kotów z dzielnicy Nowy Port Miasta Gdańsk.
2.1.a. Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładach weterynaryjnych posiadających pomieszczenia do wykonywania zabiegu sterylizacji, kastracji,oraz warunki do opieki nad chorym kotem. Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny znajdować się klatki kennelowe, umożliwiające leczenie stacjonarne chorych kotów w czasie pobytu w lecznicy. Zakłady muszą posiadać wyposażenie w legowisko, kuwetę, miski itp.
2.2. Badaniu ogólnego stanu zdrowia kotów, które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu.
2.3. Wykonaniu zabiegu sterylizacji, kastracji zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych.
2.4. Zapewnieniu minimum 72-godzinnej właściwej opieki weterynaryjnej po wykonaniu zabiegu, do chwili przekazania kota społecznemu opiekunowi.
2.5. W przypadku dostarczenia przez społecznego opiekuna kotów zwierzęcia chorego- wdrożenie leczenia- (w zależności od rozpoznania) dochodzącego lub stacjonarnego
2.6. Prowadzeniu rejestru wykonanych usług, wg. wzorów kart dostarczonych przez Schronisko dla bezdomnych zwierząt, wykonanych sterylizacji, kastracji, leczeń kotów.
2.7. Przesłaniu (wraz z fakturami za wykonane usługi) w okresie trwania umowy do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gdańsku – ul. Przyrodników 14, oryginału kart wykonanych usług. Ostatnia karta zabiegów winna być przekazana nie później niż do 15 listopada 2024 roku.
2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury wraz z załącznikami w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.
3. W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii (podczas badania klinicznego ogólnego) chorób przewlekłych, zagrażających życiu kota, zakaźnych lub innych czynników, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowe funkcjonowania kota na wolności, dopuszcza się uśpienie zwierzęcia i przekazanie jego zwłok do utylizacji.
Decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia podejmuje lekarz weterynarii.

3.a. O zakwalifikowaniu kota na leczenie lub eutanazję, należy bezzwłocznie powiadomić Schronisko dla bezdomnych zwierząt ( do 3 godzin od przyjęcia kota do lecznicy weterynaryjnej ) za pomocą mail; biuro@schroniskopromyk.pl

4. Koty do zabiegu sterylizacji lub kastracji ,będą w terminie ustalonym z lekarzem weterynarii wykonującym usługę dostarczane, a po wykonanym zabiegu i 72-godzinnym okresie opieki odbierane we własnym zakresie przez Społecznych Opiekunów zwierząt.

5. Społeczni Opiekunowie dostarczający koty do sterylizacji lub kastracji i leczenia nie będą obciążani żadnymi kosztami z tytułu realizacji przez wykonawcę niniejszej umowy oraz nie będą otrzymywać wynagrodzenia za wykonane czynności.
6. Zakupiona karma będzie dystrybuowana społecznym opiekunom kotów przez gabinety weterynaryjne ( wg.potrzeb opiekunów społecznych)

7. Wykonawcy muszą posiadać:
Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt.
Rejestr prowadzi Kaszubsko-Pomorska Izba Lekarsko-Weterynaryjna.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2024 roku lub do wyczerpania kwoty netto zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 106481,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość klatek do rekonwalescencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dział II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Sterylizacja, kastracja, znakowanie kotów
CPV: 85200000-1

Zadanie 2 - Usługa sterylizacji i kastracji oraz znakowania wolno bytujących kotów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w 2024 roku.

Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji i kastracji wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy
z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2022 r. poz 1570 ze zm.)

1. Sterylizacja i kastracja oraz znakowanie winno odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.1. Preferencje – odpowiednio w danych rejonach, w których znajduje się Zakład Weterynaryjny ( dodatkowe 40 pkt. )
1.2. Przewidywana (orientacyjna) ilość sterylizacji, kastracji i znakowania w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:

Numer
Rejonu Rejon Miasta Orientacyjna ilość sterylizacji kotek/
kastracji kotów
wraz ze znakowaniem Orientacyjna liczba znakowania poza zabiegami
1. Osowa, Matarnia, Kokoszki 80s/80k
razem 160 zabiegów k/s
160 znakowań
90
2. Orunia - Św.Wojciech - Lipce, Ujeścisko, Chełm, Jasień 80s/80k
razem 160 zabiegów
90
3. Wzgórze Mickiewicza, Piecki -Migowo, Suchanino, Siedlce 80s/80k
razem 160 zabiegów
90
4. Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka 80s/80k
razem 160 zabiegów

90
5. Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny 80s/80k
razem 160 zabiegów
90
6. Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo, Tysiąclecia, Oliwa 80s/80k
razem 160 zabiegów
90
Razem 160 s/k
160 znakowania
540



1.3. Ilość sterylizacji i kastracji w okresie obowiązywania umowy w zależności
od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu max. o 20% zamówienia podstawowego..


2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wykonaniu sterylizacji, kastracji i znakowania kotów w rejonach Miasta wskazanych
w pkt. 1.2.
2.1.a. Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładach weterynaryjnych
posiadających pomieszczenia do wykonywania zabiegu sterylizacji i kastracji oraz
warunki do opieki nad chorym kotem. Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny
znajdować się klatki kennelowe wyposażone w legowisko, kuwetę,
miski umożliwiające leczenie stacjonarne kotów w czasie pobytu w lecznicy.

2.2. Badaniu ogólnego stanu zdrowia kotów, które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu.
2.3. Wykonaniu zabiegu sterylizacji i kastracji kotów zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych.
2.4. Zapewnieniu 72-godzinnej właściwej opieki weterynaryjnej po wykonaniu zabiegu kotki lub 24-godzinnej opieki w przypadku kocura do chwili przekazania zwierzęcia społecznemu opiekunowi.
2.5. Przekazaniu kota społecznemu opiekunowi, który kota dostarczył.
2.6. Prowadzeniu rejestru wykonanych usług wg. wzorów kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów dostarczonych przez Zamawiającego.
2.7. Przesłaniu (wraz z fakturami za wykonane usługi) w okresie trwania umowy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku – Kokoszkach ul. Przyrodników 14, oryginału kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów. Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później niż do 15 listopada 2024 r.
2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.
3. W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii (podczas badania klinicznego ogólnego) chorób przewlekłych, zagrażających życiu kota, zakaźnych lub innych czynników, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowe funkcjonowania kota na wolności, dopuszcza się uśpienie zwierzęcia i przekazanie jego zwłok do utylizacji.
Decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia podejmuje lekarz weterynarii.
4. Ze względu na stan zdrowia kota lekarz weterynarii może odmówić wykonania znieczulenia i zabiegu chirurgicznego.
5. Koty do zabiegu sterylizacji lub kastracji będą w terminie ustalonym z lekarzem weterynarii wykonującym usługę dostarczane oraz odbierane we własnym zakresie przez Społecznych Opiekunów zwierząt, których lista ustalona zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. (Stanowi załącznik do umowy).
6. Społeczni Opiekunowie dostarczający koty do sterylizacji lub kastracji nie będą obciążani żadnymi kosztami z tytułu realizacji przez wykonawcę niniejszej umowy oraz nie będą otrzymywać wynagrodzenia za wykonane czynności.

Wykonawcy muszą posiadać:
Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt.
Rejestr prowadzi Kaszubsko-Pomorska Izba Lekarsko-Weterynaryjna.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2024r lub do wyczerpania kwoty netto przeznaczonej na to zadanie.

4.2.5.) Wartość części: 254629,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie zakładu leczniczego w danym rejonie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - zabiegi specjalistyczne dla psów i kotów ze schroniska.

Przedmiotem zamówienia zabiegi specjalistyczne wykonane przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2022 r. poz 1570 ze zm.)

Zabiegi specjalistyczne z zakresu okulistyki, ortopedii oraz badanie echa serca.
Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładzie weterynaryjnym posiadającym pomieszczenie przystosowane do wykonywania konsultacji specjalistycznych.

Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny znajdować się odpowiednio:

- pomieszczenie do wykonywania konsultacji okulistycznej wraz z niezbędnym wyposażeniem pracowni tj. tonometr, lampa szczelinowa, oftalmoskop, soczewki, odpowiednie testy oraz krople okulistyczne umożliwiające pełne badanie okulistyczne, aparat USG.

- pomieszczenie do wykonywania konsultacji echokardiograficznej – pracownia wyposażona w aparat USG wraz z odpowiednimi sondami umożliwiającymi ocenę pracy serca, mierzenia przepływów krwi, a także możliwość zapisu w/w badania na nośniku lub przynajmniej w aparacie USG.

- pomieszczenie do wykonywania konsultacji ortopedycznej, w tym pracownia do badań radiologicznych posiadająca niezbędną zgodę na posiadanie i używanie sprzętu do diagnostyku radiologicznej ( Ustawa Prawo atomowe), a także posiadać sprzęt umożliwiający zapisu w/w badania na nośniku.

Lekarz weterynarii udzielający konsultacji z zakresu okulistyki, echokardiografii, ortopedii winien posiadać prawo wykonywania zawodu, a także posiadać niezbędną wiedzę w w/w zakresie udokumentowaną szkoleniami odbywającymi się zgodnie z zasadą dobrowolnego ustawicznego kształcenia lekarzy weterynarii lub jeśli to możliwe legitymującego się specjalizacją z dziedziny choroby psów i kotów lub/ oraz radiologia weterynaryjna lub/ oraz chirurgia weterynaryjna.

Zakres świadczonych usług z zakresu okulistyki
1. rzęsy ektopowe/dwurzędowe
2. martwak/skórzak - usunięcie
3. usuwanie zmian brzegowych powiek, które powoduję uszkodzenie rogówki
4. enukleacja

Zakres świadczonych usług z zakresu ortopedii
- złamanie kości długich
-repozycja zwichniętego stawu metodą zamkniętą
- repozycja oraz stabilizacja zwichniętego stawu chirurgiczna
- drutowanie żuchwy
- stabilizacja złamanej żuchwy stabilizatorem zewnętrznym lub płytką
- iniekcje dostawowe
-odnerwienie panewki stawu biodrowego jako paliatywna metoda leczenia bólu przy zaawansowanej dysplazji stawu biodrowego

Zakład leczniczy przekazuje pełną dokumentację medyczną w możliwe jak najszybszym czasie od zakończenia leczenia oraz na koniec miesiąca wraz z fakturą.

Rozliczenie umowy nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług na podstawie załączników zawierających dane z wykonanych czynności weterynaryjnych.

4.2.5.) Wartość części: 16666,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

- posiada wpis przychodni/lecznicy/kliniki weterynaryjnej do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, zgodnie z ustawa z dnia 18.12.2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt ( Dz.U. z 2019 poz.24 z poź. zm.)
- posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
2.4.1.dysponuje potencjałem technicznym tj.:
Wykonawca będzie dysponował przychodnią/lecznicą/kliniką weterynaryjną w
której będzie realizowany przedmiot umowy, zrealizowany na terenie miasta
Gdańsk wyposażony w taki sposób aby mógł wykonywać usługi opisane w
przedmiocie zamówienia a także miejscem do przechowywania zwierzat w
trakcie rekonwalescencji – zał nr 7 do SWZ (opis zakładu leczniczego).
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej – o ile wynika to z odrębnych przepisów – w celu potwierdzenia
spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że :
- posiada aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez
właściwą Radę Lekarsko-Weterynaryjną, zgodnie z ustawa z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach
leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2019 r., poz. 24) , według formuły spełnia/nie spełnia
- Wykonawca będzie dysponował klatkami do przetrzymywania zwierzat w trakcie leczenia
stacjonarnego (rekonwalescencji) – zał nr 1 ( formularz oferty) do SWZ
2.4.2 .dysponuje potencjałem zawodowym tj.:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – lekarze
weterynarii ( zał. Nr 8 do SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zał nr 2

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

b) Wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt ( załącznik własny)
c) Zaświadczenie z Izby lekarsko-weterynaryjnej o posiadaniu prawa do wykonywania
zawodu lekarza weterynarii ( załącznik wykonawcy)
d) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami- – załącznik nr 8
e) posiadanie możliwości leczenia stacjonarnego ( w zakładzie leczniczym) – na podstawie oświadczenia
zał. nr 3

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
- opis zakładu leczniczego w zakresie spełnienia warunków niezbędnych do wykonania
zakresu usług opisanych w przedmiocie zamówienia – zał nr 7 do SWZ (wyposażenie
zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji
zamówienia)
2. Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego kryteria
oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia danych zawartych w
ofercie poprzez wizytację przedstawicieli zamawiającego we wskazanych zakładach
leczniczych.
3. Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert w Rozdziale 8 SWZ i nie złożenie go wraz z ofertą lub nie uzupełnienie na
wezwanie Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.Przedmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w postaci
elektronicznej i opatruje:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o u dzielenie zamówienia publicznego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10. Oferta wspólna:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
3) Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust.10 pkt 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany , w zakresie opisanym w § 15. wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.