Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie w zakresie remontów ciągów komunikacyjnych poza pasem drogowym na terenie Gminy Lublin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4238ca28-babc-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie w zakresie remontów ciągów komunikacyjnych poza pasem drogowym na terenie Gminy Lublin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4238ca28-babc-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041566/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Bieżące utrzymanie w zakresie remontów ciągów komunikacyjnych poza pasem drogowym na terenie Gminy Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Rozebranie nawierzchni ciągów komunikacyjnych oraz schodów;
2. Rozebranie podbudowy;
3. Rozebranie elementów drogowych;
4. Rozebranie ław pod krawężniki;
5. Rozebranie murków i słupków;
6. Naprawa pęknięć w murach;
7. Uzupełnianie nawierzchni tłuczniowej i z destruktu;
8. Frezowanie nawierzchni bitumicznej;
9. Naprawa dróg gruntowych;
10. Roboty ziemne;
11. Naprawa nawierzchni ciągów komunikacyjnych oraz schodów;
12. Naprawa elementów drogowych;
13. Wykonanie ław pod krawężniki;
14. Wykonanie koryta pod nawierzchnię ciągów komunikacyjnych i schodów;
15. Ustawienie elementów drogowych;
16. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie ciągów komunikacyjnych i schodów;
17. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię ciągów komunikacyjnych i schodów;
18. Wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych i schodów;
19. Oczyszczanie i utrzymanie powierzchni z piaskowca;
20. Wymiana elementów drewnianych na mostach;
21. Remont/wymiana podestów z drewna tekowego / z desek cumaru.;
22. Regulacja pionowa studzienek;
23. Odnawianie / malowanie / usunięcie znaków drogowych poziomych na nawierzchniach ciągów komunikacyjnych farbą chlorokauczukową;
24. Ustawianie / przestawienie / usunięcie / odnowienie znaków drogowych pionowych;
25. Odnawianie farbą poręczy ochronnych / słupków do znaków / oraz ogrodzeń;
26. Uzupełnienie ogrodzeń murowanych;
27. Wykonanie ogrodzeń murowanych;
28. Ułożenie nowych daszków / czap na ogrodzeniu;
29. Odnowienie powierzchni ścian, murków;
30. Rozebranie poręczy ochronnych;
31. Ustawienie poręczy ochronnych oraz ogrodzeń łańcuchowych;
32. Naprawa ogrodzeń łańcuchowych;
33. Ustawienie słupka ograniczającego U-12c;
34. Ustawienie blokady parkingowej typu ,,Motyl”;
35. Ustawienie / przestawienie ogrodzeń U-11a/U12a;
36. Roboty zabezpieczające - ustawienie wygrodzenia (pachołki, taśmy, separatory);
37. Wykonanie trawników na terenie płaskim oraz na skarpach
38. Karczowanie krzaków;
39. Remont cząstkowy nawierzchni ekologicznej, wodoprzepuszczalnej z mieszanki kruszyw mineralnych i bezrozpuszczalnikowej żywicy epoksydowej;
40. Dostawa i montaż / naprawa stojaków rowerowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03419100-1 - Produkty z drewna ciętego
39151100-6 - Stojaki
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3747308,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3964385,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3747308,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3747308,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-07-01INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.