Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273959/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00283640/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk biuletynu informacyjnego z obszaru wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz polityki prorodzinnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-562
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895219840
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@warmia.mazury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk biuletynu informacyjnego z obszaru wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz polityki prorodzinnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a65ece8-e1eb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018931/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Druk biuletynu informacyjnego z obszaru wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz polityki prorodzinnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629688 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15457,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dwóch wydań biuletynu informacyjnego z obszaru polityki społecznej (po jednym w półroczu), zawierającego materiały tekstowe, graficzne oraz fotorelacje z wydarzeń i projektów realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany był do udzielenia wyjaśnień treści SWZ oraz do dokonania zmiany treści SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, w którym dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert z dnia z dnia 15.04.2024 r. na 17.04.2024 r.
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert z dnia 15.04.2024 na 17.04.2024r. została również dokonana w systemie platformy zakupowej na której Zamawiający prowadzi ww. postępowanie.
Zamawiający, udostępnił również, zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Pzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie prowadzonego postępowania oraz zmianę treści SWZ w zakresie składania i otwarcia ofert, jednakże termin składania i otwarcia w udostępnionym Wykonawcom piśmie został wyznaczony na dzień 18.04.2024r.
W związku z powyższym nastąpiła rozbieżność w terminie składania i otwarcia ofert, co spowodowało brak możliwości złożenia ofert przez Wykonawców w dniu 18.04.2024 r., gdyż system platformy zakupowej na której Zamawiający prowadzi ww. postępowanie zakończył przyjmowanie ofert w dniu 17.04.2024 r.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego“.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa stołów operacyjnych na potrzeby Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych i szczepionek dla zwierząt gospodarskich i koni"
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Oddziału Klinicznego Okulistycznego i Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- Aktualizacja i druk wydawnictwa promocyjnego pn. Atrakcje turystyczne Warmii i Mazur w wersji polskiej i angielskiej
- "Usługi drukowania materiałów promocyjnych i informacyjnych na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.