eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup energii elektrycznej dla budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu z siedzibą przy ul. Głogowskiej 25c oraz ul. Oleskiej 127



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu z siedzibą przy ul. Głogowskiej 25c oraz ul. Oleskiej 127

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774416701

1.5.8.) Numer faksu: 774416702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-706d7687-a94a-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu z siedzibą przy ul. Głogowskiej 25c oraz ul. Oleskiej 127

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706d7687-a94a-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048675/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Plan Działań Pomocy Technicznej Instytucji Pośredniczącej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 - 2027 - Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu na 2024 - EFS+; Plan Działań Pomocy Technicznej Instytucji Pośredniczącej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 - 2027 - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu na rok 2024 - EFRR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.3317.1.2024.PW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i zakup energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego zgodnie z wykazem punktów odbioru określonych w Załączniku nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy będących załącznikiem nr 7 do SWZ, znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
2. Planowane sumaryczne zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru określonych w Załączniku nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy szacuje się w wysokości 90 MWh.
3. Zamawiający przewidział zastosowanie prawa opcji i w związku z tym możliwość rozszerzenia przedmiotu Zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupionej energii elektrycznej do 150 MWh. Prawo opcji może zostać zastosowane przez Zamawiającego w wypadku, gdy pomimo podjęcia przez Zamawiającego działań mających na celu oszczędzanie energii elektrycznej w trakcie trwania niniejszej umowy faktyczne zużycie energii przekroczy planowaną ilość 90 MWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91696,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127858,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91696,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7010379536

7.3.3) Ulica: Szamocka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-748

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91696,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na okres 18 miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, tj. od 1.07.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.