eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług archiwizacyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług archiwizacyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług archiwizacyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88e50062-d53b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573492/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług archiwizacyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/BZP-U.520.2.2024/KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług archiwalnych polegających na:
1) Niezwłocznym przejęciu na własny koszt i własnym transportem dokumentacji niearchiwalnej (w ilości ok. 760 mb) zamawiającego przechowywanej przez dotychczasowego wykonawcę w Gdańsku przy ul. Żaglowej.
2) Bieżącej archiwizacji oraz opracowywaniu zasobu dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej przez zamawiającego. W ramach archiwizacji wykonawca wykona następujące prace archiwalne:
 segregowanie dokumentacji wg zadania/rodzaju (w miarę możliwości),
 formowanie w tomy oraz numerowanie tomów,
 spakowanie do pudeł oraz opatrzenie każdego pudła numerem (zapewniając tym samym opakowania do dokumentacji, czyli pudła zbiorcze 0,4 mb z wiekiem),
 ewidencjonowanie polegające na prowadzeniu spisów dokumentacji przekazywanej przez DRMG na podstawie spisu zdawczo – odbiorczego,
 spis dokumentacji powinien zawierać: nr pudła archiwizacyjnego,
nr tomu, nazwę zadania, branżę, daty skrajne, imię i nazwisko osoby przekazującej, datę przekazania oraz ewentualne uwagi,
 ewidencja powinna być prowadzona w wersji elektronicznej,
z możliwością szybkiego wydruku, przesyłana do zamawiającego każdorazowo po przekazaniu przez DRMG dokumentacji,
 w przypadku luźnej dokumentacji związanie lub zszycie,
 narzędzia, materiały potrzebne do opracowania i oprawy akt zapewni Wykonawca, od niego również zależy ich dobór.
3) Brakowaniu dokumentacji raz do roku – w zakres czego wchodzi:
 sporządzanie spisów akt przeznaczonych do brakowania (przesyłanych do akceptacji archiwisty zamawiającego),
 wydzielanie dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia,
 po uzyskaniu przez jednostkę zgody z Archiwum Państwowego
w Gdańsku – niszczenie w niszczarce przemysłowej dokumentacji,
 zbelowanie uniemożliwiające odtworzenie danych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami o RODO i odpadach,
 wystawienie certyfikatu zniszczenia.
4) Przechowywaniu akt (ilość określana na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, obecnie przechowujemy poza jednostką 760 mb dokumentacji) w pudłach zbiorczych o wymiarze 40 cm*34 cm*30,5cm, w pomieszczeniach wykonawcy spełniających wymogi określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w obiekcie strzeżonym fizycznie i elektronicznie 24h na dobę), zgodnie z okresem przechowywania danego rodzaju dokumentacji.
5) Odbieraniu dokumentacji niearchiwalnej na własny koszt z siedziby zamawiającego mieszczącej się w Gdańsku przy ul. Żaglowej 11 lub miejsca wskazanego przez zamawiającego na terenie Gminy Miasta Gdańska, w ciągu 48 godzin od złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego drogą elektroniczną lub telefoniczną.
6) Dostarczaniu dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej przez wykonawcę na własny koszt do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Gdańsku przy ul. Żaglowej 11 lub miejsca wskazanego przez zamawiającego na terenie Gminy Miasta Gdańska, w terminie wskazanym w ofercie, nie dłużej niż w ciągu 48 godzin od złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego drogą elektroniczną lub telefoniczną.

2. Usługi muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92512000-3 - Usługi świadczone przez archiwa

92512100-4 - Usługi niszczenia archiwów

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty w toku przedmiotowego postępowania złożyło czterech wykonawców:
Archiveo Sp. z o.o. – cena oferty 191 265,00 zł brutto
Akta Archiwa Sp. z o.o.– cena oferty 198 103,80 zł brutto
Archiwa Opolskie Sp. z o.o. – cena oferty 224 363,07 zł brutto
Currenda Sp. z o.o. – cena oferty 132 500,52 zł brutto

Oferty złożone przez Wykonawców: Archiveo Sp. z o.o., Akta Archiwa Sp. z o.o., Currenda Sp. z o.o. podlegają odrzuceniu.

Oferta Currenda Sp. z o.o.
W dniu 18.03.2024 r. Zamawiający wezwał wykonawcę Currenda Sp. z o.o. do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, na podstawie art. 224 ust. 1 i art. 224 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w zakresie wyliczenia ceny, ponieważ cena złożonej oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
Złożone przez Wykonawcę Currenda Sp. z o.o. w dniu 20.03.2024 r. wyjaśnienia nie potwierdzają, że oferta Wykonawcy nie zawiera rażąco niskiej ceny, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Ponadto oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny, w związku z powyższym podlega ona odrzuceniu także na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp.

Oferta Akta Archiwa Sp. z o.o.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy, a mianowicie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Oferta przekazana przez Wykonawcę nie została podpisana podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, co jest wymagane zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Oferta Archiveo Sp. z o.o.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.04.2024 r., nie złożył podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wymienionych w ust. XIX pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) SWZ, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na podstawie art. 128 ust 1 Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający pismem z dnia 04.04.2024 r., skierowanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę m.in. do złożenia w terminie do dnia 10.04.2024 r. podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wymienionych w ust. XIX pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) SWZ. Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych wymienionych w ust. XIX pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) SWZ. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp pismem z dnia 17.04.2024 r. wezwał Wykonawcę do złożenia tych podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 22.04.2024 r. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków w terminie wyznaczonym w wezwaniu.

Jedyną niepodlegającą odrzuceniu ofertą złożoną w postępowaniu jest oferta złożona przez Archiwa Opolskie Sp. z o.o. Cena tej oferty, wynosząca 224 363,07 zł brutto, znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 199 948,80 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty Wykonawcy Archiwa Opolskie Sp. z o.o.
W związku z powyższym należało unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224363,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224363,07 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.