Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00220333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00243414/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00249776/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00255721/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00270186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA-WYPOSAŻENIE PODODDZIAŁÓW HUMINT
(SPRZĘT KOMPUTEROWY), Nr sprawy: TECH/59/MP/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA-WYPOSAŻENIE PODODDZIAŁÓW HUMINT(SPRZĘT KOMPUTEROWY), Nr sprawy: TECH/59/MP/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca09a7fe-d534-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033665/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Wyposażenie pododdziałów Humint (sprzęt komputerowy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TECH/59/MP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA - WYPOSAŻENIE PODODDZIAŁÓW HUMINT (SPRZĘT KOMPUTEROWY). wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Kod CPV: 30213100-6, 38651600-9, 38651000-3, 18921000-1, 18925200-1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 2), oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
18921000-1 - Walizki
18925200-1 - Kabury
4.5.5.) Wartość części: 242195,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA - WYPOSAŻENIE PODODDZIAŁÓW HUMINT (SPRZĘT KOMPUTEROWY). wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 2), oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
18921000-1 - Walizki
18925200-1 - Kabury
4.5.5.) Wartość części: 76097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA - WYPOSAŻENIE PODODDZIAŁÓW HUMINT (SPRZĘT KOMPUTEROWY). wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 2), oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
18921000-1 - Walizki
18925200-1 - Kabury
4.5.5.) Wartość części: 6585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ze względu na to, iż złożone oferty w powyższym postępowaniu przetargowym przewyższają możliwości finansowe na realizację zadania. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ze względu na to, iż złożone oferty w powyższym postępowaniu przetargowym przewyższają możliwości finansowe na realizację zadania. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113760,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134414,40 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ze względu na to, iż złożone oferty w powyższym postępowaniu przetargowym przewyższają możliwości finansowe na realizację zadania. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- "Rozbudowa systemu monitoringu m. st. Warszawy - budowa 7 (siedmiu) punktów kamerowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
więcej: Walizki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.