Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00217420/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa elektronicznego systemu kontroli pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku oraz monitoringu wizyjnego miejsc przeznaczonych do załadunku pojazdów chlorkiem sodu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa elektronicznego systemu kontroli pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku oraz monitoringu wizyjnego miejsc przeznaczonych do załadunku pojazdów chlorkiem sodu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba013389-a951-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 497811,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na montażu, uruchomieniu, bieżącym utrzymaniu, serwisie i demontażu modułów GPS wraz z czujnikami na pojazdach oraz monitoringu wizyjnego miejsc przeznaczonych do załadunku pojazdów chlorkiem sodu, wraz z usługą elektronicznego systemu kontroli pojazdów oraz podglądu monitoringu wizyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572812038
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 65 lok.2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadanie II- Stekop S.A.
Zadanie I A: a,b, C: Renomeyo Michał Marczuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-16 do 2027-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. I Sezon 2024/2025 od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 16.10.2024 r. do 30.04.2025 r., w tym:
1) Zadanie I i II lit. A:
od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 16.10.2024 r. do 15.11.2024 r.
2) Zadanie I i II lit. B:
od 16.11.2024 r. do 31.03.2025 r.
3) Zadanie I i II lit. C:
od 01.04.2025 r. do 30.04.2025 r.
2. II Sezon 2025/2026 od 16.10.2025 r. do 30.04.2026 r., w tym:
1) Zadanie I i II lit. A:
od 16.10.2025 r. do 15.11.2025 r.
2) Zadanie I i II lit. B:
od 16.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
3) Zadanie I i II lit. C:
od 01.04.2026 r. do 30.04.2026 r.
3. III Sezon 2026/2027 od 16.10.2026 r. do 30.04.2027 r., w tym:
1) Zadanie I i II lit. A:
od 16.10.2026 r. do 15.11.2026 r.
2) Zadanie I i II lit. B:
od 16.11.2026 r. do 31.03.2027 r.
3) Zadanie I i II lit. C:
od 01.04.2027 r. do 30.04.2027 r.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Lwówek
- Pomiar osnowy grawimetrycznej klasy fundamentalnej na terenie kraju wraz z opracowaniem wyników
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.