eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Raciborzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4594600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: patrycja.procek-pustelak@raciborz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciborz.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28453542-94f0-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28453542-94f0-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00519772/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29, ul. Wojska Polskiego 24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm 236/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz Wojska Polskiego 24.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zakres i częstotliwość prac porządkowych:
1. Czynności wykonywane codziennie:
2. Czynności wykonywane raz w tygodniu:
3. Czynności wykonywane raz na miesiąc:
4. Czynności wykonywane cztery razy w roku (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień):
Dane dotyczące budynku przy ul. Wojska Polskiego 24 –
Powierzchnia do sprzątania wynosi 2242 m².
- płytki/gres/lastryko - 1318 m²
- panele - 711,89 m²
- hol wejściowy oraz klatka schodowa od parteru do II piętra - 212 m²
2. Czynności wykonywane cztery razy w ciągu trwania umowy (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień):
Mycie okien (podana powierzchnia dotyczy 1 strony)
- okna z pcv 124 szt - 401,33 m²
Podany metraż dotyczy jednej strony okien (ramy, szyby, parapety wewnętrzne i zewnętrzne)
3. Kompleksowe sprzątanie Opiniodawczego Zespołu Specjalistów Sądowych w Raciborzu przy
ul. Wojska Polskiego 24.
- Powierzchnia do sprzątania wynosi 239,21 m²
- okna i powierzchnie przeszklone - w budynku pow. 61m², liczba okien PCV – 16 szt. Podany metraż dotyczy jednej strony
okien (ramy, szyby, parapety wewnętrzne i zewnętrzne, czynność wykonywana 4 razy w ciągu trwania umowy marzec,
czerwiec, wrzesień, grudzień).
- czyszczenie wycieraczki 90x150 cm
Wszystkie czynności związane z wykonywaniem usługi Wykonawca zobowiązuje się wykonać własnym specjalistycznym
sprzętem oraz przy użyciu środków chemicznych (odpowiednich do sprzątanych powierzchni), czystości i higieny
zakupionych we własnym zakresie, w jakości gwarantującej odpowiedni poziom realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554976 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multisor Spółka z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342954473

7.3.3) Ulica: Bolesława Czerwińskiego

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-123

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.