eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186454-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o.: Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545522-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540117755-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 380710081, ul. Olszanica 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (013) 461 70-45, (013) 461 70-45, e-mail pri@olszanica.pl, pri@olszanica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.priolszanica.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane", które jest realizowane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica". Zamawiający podzielił zadanie na 5 części, jak poniżej: część 1 zamówienia - "Budowa kolei linowej wraz z niezbędną do jej prawidłowego funkcjonowania infrastrukturą towarzyszącą oraz budynków obsługi przy dolnej i górnej stacji, stanowiących jej zaplecze funkcjonalne". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej kolei krzesełkowej, jednolinowej, niewyprzęganej z czteromiejscowymi krzesłami, wyposażonej w przenośnik taśmowy ułatwiający wsiadanie, bramki taktujące, które powodują, że narciarze i inni pasażerowie dzięki sterowaniu czasowemu wpuszczani są w odpowiednich przedziałach czasowych na przenośnik taśmowy i krzesła, a także na budowie budynków obsługi (tzw. sterówek) przy dolnej i górnej stacji kolei linowej oraz wykonaniu wszelkich niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania instalacji i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich przewidzianych prawem zgód, dopuszczeń oraz decyzji, pozwalających Zamawiającemu na zgodne z obowiązującym prawem użytkowanie kolei po jej odbiorze od Wykonawcy. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Fundamenty stacji i podpór kolei, 2) Wyposażenie trasy kolei, 3) Pojazdy kolei, wyposażenie: - w co najmniej 103 szt. kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami. W przypadku przeniesienia kolei pracującej (używanej) z innej lokalizacji konieczna będzie wymiana wszystkich wykładzin siedzisk i oparć oraz dostarczenie przynajmniej 5 szt. zapasowych kompletnych krzesełek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzęgłami a także wymiana na nową taśmy chodnika ruchomego, 4) Stacja napędowa (dolna): ? Napęd główny kolei, ? Napęd awaryjny z kompletnym niezbędnym wyposażeniem, ? Kompletne wyposażenie elektryczne i elektroniczne stacji napędowej wraz z okablowaniem, ? Kompletna konstrukcja wsporcza stacji, ? Peron do wsiadania i wysiadania pasażerów, 5) Budynek sterówki kolei przy stacji dolnej, 6) Stacja przewojowa (górna): ? Mechanizmy stacji, ? Kompletna konstrukcja wsporcza stacji ? Peron do wsiadania i wysiadania pasażerów. 7) Budynek sterówki kolei przy stacji górnej, 8) Niezbędny sprzęt do ewakuacji pasażerów - kompletny, Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie podczas budowy fabrycznie nowych urządzeń, jak i tzw. przeniesienie kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, która: a) posiada wszystkie niezbędne homologacje do użytkowania na terenie Unii Europejskiej i Polski b) w ciągu ostatnich 7 lat jej zakup nie był współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych . 2. W przypadku przeniesienia kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, zamawiający określa wymóg, aby ten środek trwały nie był w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dostarczenia deklaracji określającej pochodzenie środka trwałego oraz oświadczeń wszystkich właścicieli oferowanej kolei z ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert zawierających potwierdzenie, iż dany środek trwały nie był w tym okresie współfinansowany ze środków UE lub w ramach dotacji ze środków publicznych. Wzór powyższej deklaracji oraz oświadczeń stanowi załącznik 9 do SIWZ. Dokumenty te składa wykonawca, którego oferta została wybrana - przed podpisaniem umowy zgodnie z wymaganiami rozdziału 14.3 SIWZ. 3. W przypadku oferowania fabrycznie nowego urządzenia lub przeniesienia kolei linowej (używanej) z innej lokalizacji, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do projektowanych. Przez rozwiązania równoważne zamawiający rozumie spełnianie przez oferowany system kolejowy następujących wymogów i parametrów równoważności: System kolei - kolej jednolinowa, obiegowa, krzesełkowa, niewyprzęgana o długości max 953 m (dopuszcza się skrócenie max o 5 metrów) Ilość podpór - 10 szt. (dopuszcza się zmianę ilości podpór) Pojazdy - krzesełka 4 osobowe, Ilość krzeseł - 103 szt. kompletnych krzesełek 4 osobowych z zwieszeniami i wprzęgłami oraz pałąkiem zamykającym i podpórką dla stóp lub nart, (dopuszcza się zmianę ilości krzesełek, która nie może być jednak większa niż 5 szt.) Różnica poziomów stacji - około 211 m Średnie nachylenie stoku - około 23 %, Przepustowość - min. 1 700 os/godz.(w górę trasy); min. 500 os/godz. (w dół trasy) Prędkość jazdy regulowana w zakresie - 0,5 - 2,5 m/s Kierunek ruchu - lewy tok (kierunek odwrotny do ruchu wskazówek zegara), Wsiadanie na stacji dolnej - po prawej stronie peronu z pomocą chodnika ruchomego (przenośnika taśmowego) Stacja napędowa -lokalizacja w dolnej stacji kolei, Stacja przewojowa -lokalizacja w górnej stacji kolei, Napęd - silnik elektryczny. Jeżeli parametry oferowanej kolei równoważnej do ujętej w projekcie które odpowiadają ww. opisowi równoważności będą wymagały zmiany pozwolenia na budowę - Wykonawca we własnym zakresie dokona aktualizacji dokumentacji projektowej oraz uzyska w imieniu Zamawiającego nowe pozwolenie na budowę lub zmianę pozwolenia na budowę. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie montażu kolei oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich zgód pozwalających na jej uruchomienie i użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. część 2 zamówienia - "Budowa systemu naśnieżania stoku", której zakres robót obejmuje budowę systemu naśnieżania stoku, w skład którego wchodzić będą w szczególności: ? Pompownia niskiego ciśnienia ? Kontenerowa pompownia wysokiego ciśnienia PS100. ? Filtr automatyczny. ? Sterowanie pompowni. ? Studnia hydrantowa typu bunkier pod armatę automatyczną (10 szt.) ? Rurociąg niskiego ciśnienia. ? Rurociąg wysokiego ciśnienia. ? Instalacja elektryczna. ? Komunikacja armatek i pompowni. część 3 zamówienia - "Budowa wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z infrastruktura towarzyszącą, budową stawu i przebudową linii SN", której zakres robót obejmuje: 1) Budowę wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej z pompą cieplną, w szczególności: ? Wyburzenie budynku gospodarczego, ? Wykonanie dojazdu, ? Wykonanie kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego, ? Wykonanie odwiertów pod pompy ciepła, ? Wykonanie odwodnienia miejsc postojowych, ? Wykonanie fundamentów budynku usługowego, ? Wykonanie ścian piwnic budynku usługowego, ? Wykonanie stropu nad piwnicami budynku usługowego, ? Wykonanie ścian parteru budynku usługowego, ? Wykonanie stropu nad parterem budynku usługowego, ? Wykonanie ścian poddasza budynku usługowego, ? Wykonanie stropodachu budynku usługowego, ? Montaż stolarki w budynku usługowym, ? Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych budynku usługowego, ? Wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan. budynku usługowego, ? Wykonanie wewnętrznych instalacji co budynku usługowego, ? Wykonanie posadzek budynku usługowego, ? Wykonanie tynków wewnętrznych budynku usługowego, ? Wykonanie dojść i tarasów, ? Wykonanie narciarskiego przenośnika taśmowego dla początkujących narciarzy ? Wykonanie miejsc postojowych, ? Malowanie pomieszczeń budynku usługowego, ? Prace wykończeniowe, ? Uporządkowanie placu budowy. 2) Budowę parkingu wewnętrznego, w tym: ? Wykonanie dojazdu, ? Wykonanie miejsc postojowych, ? Wykonanie odwodnienia miejsc parkingowych, ? Uporządkowanie placu budowy. 3) Budowę stawu na potrzeby systemu naśnieżania, w tym: ? wykonanie robót ziemnych, ? wykonanie prac betoniarskich żelbetowych elementów konstrukcyjnych , ? wykonanie robót instalacyjnych, ? wykonanie studni kopanej gł. 3,0 m ? wykonanie nawierzchni drogi z płyt betonowych ? wykonanie prac wykończeniowych, 4) Przebudowa linii SN, w tym: a) Demontaż stanowisk słupowych SN ( słupy żelbetowe) b) Demontaż linii napowietrznej SN typu AFL 50 mm2 c) Demontaż linii napowietrznej SN typu AFL 35 mm2 d) Budowę stanowiska początkowego linii SN - stanowisko 195/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 oraz stanowisko 195/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier. STR Wańkowa 2 usytuowanego na działce nr ewid. 419/1, e) Budowę linii kablowej ziemnej SN-15kV 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronną HDPE 160, f) Budowę linii kablowej ziemnej SN-15kV, trzon linii SN 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronną HDPE 40, g) Budowę stanowiska końcowego linii SN- stanowisko 196/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 usytuowanego na działce nr ewid. 407/4 oraz stanowisko 196/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wańkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier.STR Wańkowa 2 usytuowanego na działce nr ewid. 407/5. część 4 zamówienia - "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku użyteczności publicznej na budynek hotelowy "Wańkowa SKI" wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa budynku stołówki szkolnej na budynek usługowy CIS", której zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku użyteczności publicznej na budynek hotelowy "Wańkowa SKI", w tym: ? Wykonanie wykopów pod rozbudowę budynku, ? Wykonanie fundamentów, ? Wykonanie ścian piwnic - przebudowa, ? Wykonanie ścian parteru - rozbudowa i przebudowa, ? Wykonanie stropu nad parterem - rozbudowa, ? Wykonanie ścian poddasza budynku usługowego, ? Wykonanie schodów, ? Rozbiórka części ścian istniejącego budynku, ? Wykonanie ścian piętra, ? Wykonanie ścian poddasza, ? Wykonanie okien dachowych, ? Wykonanie ocieplenia dachu, ? Montaż windy, ? Montaż stolarki, ? Wykonanie wewnętrznych instalacji, ? Wykonanie tynków, ? Wykonanie kanalizacji deszczowej ? Prace wykończeniowe, ? Uporządkowanie placu budowy. 2) Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym: plac zabaw, siłownia plenerowa, strefa relaksu, w tym: ? Wykonanie placu zabaw wyposażonego w zestaw zabawowy z wieżą, karuzelę, drabinkę wielofunkcyjną, huśtawkę z drabinką oraz bujak, ? Wykonanie siłowni plenerowej wyposażonej w orbitrek, orbitrek dla niepełnosprawnych, wioślarza, wahadło, twister oraz wyciąg górny, ? Wykonanie strefy relaksu wyposażonego w stół do gry w tenisa stołowego oraz stół do gry w szachy, ? Wykonanie powierzchni bezpiecznej na placu zabaw, ? Wykonanie alejek z utwardzeniem, ? Wykonanie nasadzeń, ? Wykonanie ogrodzenia z furtką, ? Uporządkowanie placu budowy. 3) Przebudowa budynku stołówki szkolnej na budynek siedzibę CIS oraz budowa naziemnego zbiornika na gaz płynny. Zakres zadania obejmuje: ? Wykonanie wyburzenia części ścian, ? Wykonanie ścian działowych na parterze, ? Wymiana stolarki w budynku, ? Wykonanie docieplenia stropu nad poddaszem, ? Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych, ? Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji wod-kan, ? Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji co, ? Wykonanie posadzek, ? Wykonanie tynków wewnętrznych, ? Malowanie pomieszczeń, ? Prace wykończeniowe, ? Budowa zbiornika na gaz propan-butan o poj. 4 850 dm3, ? Wykonanie instalacji zbiornikowej wraz z próbą szczelności, ? Uporządkowanie placu budowy. 4) Instalacja systemu fotowoltaicznego w wielofunkcyjnym budynku użyteczności publicznej - instalacja systemu solarów na budynku starej szkoły (Wańkowa SKI) oraz stołówki (siedziba CIS). Instalacja systemu fotowoltaicznego w wielofunkcyjnym budynku użyteczności publicznej Zakres zadania obejmuje: - montaż 49 paneli fotowoltaicznych montowanych na systemach aluminiowych przeznaczonych do dachów płaskich o mocy minimalnej mocy szczytowej 17,64 kWp, - montaż inwertera (falownika) fotowoltaicznego trójfazowego, - montaż kabli solarnych stałoprądowych (DC) łączących poszczególne generatory słoneczne, - montaż kabli instalacji zmiennoprądowej(AC), - montaż instalacji przeciw porażeniowej, - montaż układu pomiarowo rozliczeniowego. Instalacja systemu solarów na budynku starej szkoły (Wańkowa SKI) Zakres zadania obejmuje: - montaż 5 kolektorów płaskich o łącznej powierzchni apertury min. 9 m2 , - montaż podgrzewacza 2-wężownicowego wody użytkowej o pojemności ok. 500 litrów, - montaż solarnego zestawu pompowego, - montaż naczynia wzbiorczego przeponowego, - montaż regulatora solarnego, - montaż rurociągów miedzianych. Instalacja systemu solarów na budynku stołówki (siedziba CIS) Zakres zadania obejmuje: - montaż 5 kolektorów płaskich o łącznej powierzchni apertury min. 9 m2, - montaż podgrzewacza 2-wężownicowego wody użytkowej o pojemności ok. 500 litrów, - montaż solarnego zestawu pompowego, - montaż naczynia wzbiorczego przeponowego, - montaż regulatora solarnego, - montaż rurociągów miedzianych. część 5 zamówienia - "Remont zabytkowego kościoła". Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na remoncie budynku kościoła kat. X w miejscowości Wańkowa położonego na działce nr 206/2. Zakres zadania obejmuje: ? wykonanie remontu ocieplenia fundamentów, ? wykonanie remontu schodów zewnętrznych, ? wykonanie remontu balustrady, ? wymiana stolarki okiennej, ? wymiana rur spustowych, ? wykonanie prac wykończeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowią załączniki Nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 i 1.5 do SIWZ, w skład których wchodzą: ? Projekty budowlane (w przypadku części 2 wycena oferty odbywa się na podstawie projektu wykonawczego), ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), ? Przedmiary robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 42418200-1, 42418220-7, 42418290-8, 45223000-6, 45234200-8, 45314300-4, 42961000-0, 31311000-9, 45213350-1, 45110000-1, 45232150-8, 45232152-2, 45111100-9, 45111200-0, 45223500-1, 45210000-2, 45232000-2, 45231400-9, 45233200-1, 45261000-4, 45300000-0, 45400000-1, 33141750-2, 76431000-3, 45332200-5, 45212410-3, 45300000-0, 45400000-1, 45313100-5, 45233200-1, 45223500-1, 09331100-9, 45261215-4, 45450000-6, 45231220-3, 45231222-7, 45333000-0, 37535200-9, 37410000-5, 37461500-2, 39142000-9, 34928480-6, 45421000-4, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Budowa kolei linowej wraz z niezbędną do jej prawidłowego funkcjonowania infrastrukturą towarzyszącą oraz budynków obsługi przy dolnej i górnej stacji, stanowiących jej zaplecze funkcjonalne".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843; dalej: pzp) unieważnił postępowanie w zakresie części 1, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W zakresie części 1 postępowania, najniższa cena spośród otrzymanych ofert wynosiła - 5 535 336,59 zł. Tymczasem kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia, którą to wskazał w informacji z otwarcia ofert z dnia 10.07.2020 r., wynosiła 4 390 003,56 złotych brutto. Powyższe jednoznacznie wskazuje, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Budowa systemu naśnieżania stoku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1746601.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUPERSNOW Spółka Akcyjna ul. Ks. A. Siudy 11 34-436 Maniowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. A. Siudy 11 34-436 Maniowy
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1376370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1376370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1430856.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 347317,50 PLN

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Budowa wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z infrastruktura towarzyszącą, budową stawu i przebudową linii SN"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843; dalej: pzp), unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 3, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W zakresie części 3 postępowania, najniższa cena spośród otrzymanych ofert wynosi - 5 894 160,00 zł. Tymczasem kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia, którą to wskazał w informacji z otwarcia ofert z dnia 10.07.2020 r., wynosi 5 268 389,43 złotych brutto. Powyższe jednoznacznie wskazuje, że oferta z najniższą ceną w zakresie części 3 postępowania, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku użyteczności publicznej na budynek hotelowy "Wańkowa SKI" wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa budynku stołówki szkolnej na budynek usługowy CIS"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2887050.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Transportowa "STALFRED" Alfred Szmyd Stróże Małe 32 38-500 Sanok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stróże Małe 32 38-500 Sanok
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Stróże Małe
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3553000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3553000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5143241.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: "Remont zabytkowego kościoła"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39987.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "WOLSKI" Sławomir Wolski 34-440 Kluszkowce, ul. Przemysłowa 8
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 34-440 Kluszkowce, ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 34-440
Miejscowość: Kluczkowce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59600.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59600.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59600.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.