eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: PZD Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020820957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamienna 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713921278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapzd@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

budowa i utrzymanie dróg i mostów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30ed33c1-1477-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080541/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021 D Mikoszów-Karszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30ed33c1-1477-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Identyfikator postępowania oraz link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia znajdują się w sekcji I SWZ
Szczegółowy opis zawiera SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny RODO zawiera SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.272.2.1.2024.WŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inżynieryjnych przebudowy drogi nr 3021 D od km 10+980 do km 11+965 na odcinku Mikoszów – Karszów (działki nr 184/2, 97 obręb Karszów), w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni (frezowanie, ułożenie nowej awierzchni), wykonanie nawierzchni zjazdów i poboczy, oczyszczenie, wyprofilowanie i odtworzenie istniejących rowów przydrożnych.
Zakres robót obejmuje:
- frezowanie istniejących warstw bitumicznych,
- ścinanie istniejących poboczy,
- wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi,
- wykonanie podbudowy nawierzchni zjazdów,
- wykonanie nowych przepustów (w ciągu rowu) pod zjazdami w przypadku ich braku lub złego stanu,
- wykonanie nawierzchni zjazdów,
- wykonanie oczyszczenia, profilacji i odtworzenia istniejących rowów przydrożnych,
- wykonanie odmulenia istniejących przepustów pod zjazdami,
- wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni betonu asfaltowego,
- wykonanie nowych poboczy,
- obsianie skarp rowów mieszanką traw na warstwie ziemi urodzajnej

PARAMETRY proj. drogi (za wyjątkiem działki nr 6)
- Klasa drogi – L
- Kategoria ruchu – KR2
- prędkość projektowa – Vp=40km/h
- Jezdnia szerokości - 6,0 m
- Pobocze szerokości – 0,75 m
- Całkowita długość projektowanej przebudowy drogi wynosi ~ 985,00 m
- Powierzchnia jezdni ~ 6120,00 m2
- Spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%
- Spadek poprzeczny poboczy – 6-8%
W celu wykonania nowej nawierzchni niezbędne jest wykonanie usunięcia istniejących warstw bitumicznych nawierzchni drogi. Istniejące podłoże w miejscu prowadzenia robót należy wyprofilować na szerokość projektowanej drogi lub poszerzeń i zagęścić do uzyskania wskaźnika Is = min. 1,00. Wzmocnienie istniejącej podbudowy należy dokonać poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W i zagęścić. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych.
W miejscach, w których w stanie istniejącym nie występuje kostka kamienna należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez do ziarnienie jej mieszanką kruszywa C90/3 i zagęścić mechanicznie lub poprzez wzmocnienie spoiwem hydraulicznym i mieszaniem na miejscu z zagęszczeniem mechanicznym mieszanki.
Bezpośrednio pod warstwami bitumicznymi na powierzchni podbudowy należy uzyskać nośność min. 110MPa.
Wzdłuż nawierzchni należy wykonać nowe pobocza z mieszanki kruszywa o grubości 25 cm zagęszczonego mechanicznie.

Należy zwrócić szczególną uwagę na połączenia między kolejnymi warstwami konstrukcji drogi. Należy wykonać skropienie istniejącej nawierzchni po jej uprzednim mechanicznym oczyszczeniu przed ułożeniem warstwy kruszywa łamanego lub betonu asfaltowego. Następnie po ułożeniu kruszywa oraz pomiędzy warstwami asfaltowymi również należy wykonać skropienie przy zastosowaniu kationowych emulsji asfaltowych według PN-EN 13808 i WT-3 Emulsje asfaltowe.

Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonywaniem projektowanych konstrukcji należy wykonać prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni nie przeznaczonych do wykorzystania. Pozyskana w trakcie prac rozbiórkowych frezowina jest własnością Zamawiającego i należy ją odwieść na wskazane przez Zamawiającego miejsce znajdujące się w odległości ok. 11 km od miejsca prac (Strzelin ul. Nyska).

W miejscach połączenia nawierzchni jezdni dróg dobiegających z projektowanymi należy dokonać niezbędnych ich regulacji wysokościowych na powierzchni pozwalającej na prawidłowe ich połączenie (normatywne spadki poprzeczne i podłużne).

Konstrukcja projektowanej jezdni z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni
- warstwa ścieralna z SMA - JENA gr. 8cm
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16 W gr. 0-5cm
- istniejąca podbudowa po sfrezowaniu warstw bitumicznych
- * doprowadzenie podłoża do kategorii G1 (w miejscach w których nie występuje kostka kamienna)

Konstrukcja projektowanej nawierzchni zjazdów
- warstwa ścieralna z SMA - JENA gr. 8cm
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm
- podbudowa z kruszywa stab. cementem Rm=2,5MPa grub. 10cm,
- warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 10cm.
- doprowadzenie podłoża do kategorii G1

Konstrukcja poboczy
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm
- kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15cm

Zestawienie powierzchni
- Nawierzchnia jezdni całkowita wynosi ~ 6120,00 m
- Nawierzchnia pobocza ~ 1477,50 m2
- Nawierzchnia zjazdów ~ 600 m2

W ramach zadania Wykonawca zweryfikuje zasadność dokumentacji oraz wprowadzi niezbędne zmiany jeśli taka będzie potrzeba oraz uzyska zgłoszenie zamienne. Wszelkie zmiany, przed ich wprowadzeniem wymagają akceptacji Zamawiającego. Zmiany nie mogą dotyczyć głównych założeń przebudowy ani znacząco wykraczać poza jej pierwotny zakres (pozycję weryfikacja dokumentacji należy dodać do kosztorysu ofertowego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena ofertowa - waga: 60 %
Okres gwarancji- waga: 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.600.000,00 PLN.
W zakresie Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej trzy zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w tym nawierzchni bitumicznych jezdni, o długości minimum 0,9 km każda, wraz z podaniem rodzaju i długości drogi, daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo oraz terminowo ukończone.
b) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Krajowy Rejestr Sądowy lub CEIDG

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Szczegółowy opis dotyczący wadium zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
− dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
− dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę spólną.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający, tytułem przedpłaty za realizację przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 2% umownego wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy wskazane zostały w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.