Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097861/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00191302/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach
1.3.) Oddział zamawiającego: spzozmyslenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmyslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmyslenice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4435fc51-c3f0-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala i Hotelu dla Pielęgniarek - zgodnie z swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż wystąpiła przesłanka skutkująca obligatoryjnym obowiązkiem unieważnienia postępowania wynikająca z art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, dalej ,,Pzp”).Po dokonaniu otwarcia ofert po stronie Zamawiającego wystąpiły okoliczności, skutkujące koniecznością wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia o charakterze ilościowych, w szczególności w ilościach kontenerów, używanych do realizacji zamówienia. Zmiana ilości kontenerów na odpady stanowiła również przedmiot wewnętrznych weryfikacji i sprawdzeń. W wyniku przeprowadzonych czynności audytowanych w dniach 26.02.2024 – 27.02.2024 r. Zamawiający powziął wiedzę, skutkującą koniecznością wprowadzenia dodatkowej segregacji zarówno odpadów zakaźnych jak i odpadów komunalnych. W następstwie wskazanych powyżej okoliczności faktycznych, w dniu 15.03.2024 r. Zamawiający zakupił 7 stacji do segregacji odpadów. W następstwie zrealizowanych czynności Zamawiający ustalił również, że konieczne jest zwiększenie ilości pojemników przeznaczonych do przechowywania nieczystości stałych niesegregowanych. W szczególności Zamawiający ustalił, że ilość ta powinna wynosić 14 szt, zamiast ustalonych w pierwotnie w SWZ 10 szt. Tym samym ustalono, że opis przedmiotu zamówienia odbiegał istotnie od faktycznego zapotrzebowania, które uległo zmianom już w trakcie prowadzonej procedury. Zamawiający nie dokonał w tym zakresie zmian treści specyfikacji warunków zamówienia przed terminem składania ofert
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Budowa kancelarii Leśnictwa Korntka
- Dostawy mięsa i wędlin
- Modernizacja kompleksu sportowo rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myślenicach
- Dostawy artykułów spożywczych
- Budowa ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z obiektami małej architektury, oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Myślenice
- Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn.: Stabilizacja osuwiska nr 17805 wraz z odbudową drogi powiatowej nr K1948 w km 3+020 - 3+110 w m. Siepraw, gmina Siepraw
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Roboty remontowe w budynku nr 108 w m. Konotop PWB
- Świadczenie usług opróżniania i czyszczenia z substancji ropopochodnych urządzeń na kanalizacji deszczowej na terenie Krakowa
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.