eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ¦NIADOWIE



Og³oszenie z dnia 2024-05-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ¦NIADOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ¦NIADOWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-304bea54-12a5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00326442

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219092/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 PP w ¦niadowie - budowa nowej siedziby (II)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶laj±: „REGULAMIN platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”. Regulamin znajduje siê stronie g³ównej Platformy, natomiast Instrukcja dostêpna jest pod danym postêpowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybieraj±c „Pod linkiem”. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MG.. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wynosi 26 MB. Szczegó³owe informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja po³±czenia: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: - sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s, - komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej wersji, akceptuj±ca pliki typu „cookies, - w³±czona obs³uga JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, b)Format przesy³anych danych: - Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 „Formaty danych oraz standardy zapewniaj±ce dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc± systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ publicznych” do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, w szczególno¶ci: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx; .csv, .zip, .tar, .gz,(.gzip), .7Z. - Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx ze szczególnym wskazaniem na .pdf - W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z . Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ“ Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016roku”.c)Szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok;2)inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku – dane zosta³y zamieszczone na stronie BIP KWP w Bia³ymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych:iod.kwp@bk.policja.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c, b, f RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia analiz zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem, w celu realizacji zawartej w wyniku postêpowania umowy, w celu archiwizacji; Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi:1) ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowo¶ci, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit c oraz eRODO1),2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawc± bêd±cym osob± fizyczn± (art. 6 ust. 1 lit b RODO),3) prawnie uzasadniony interes administratora polegaj±cy na prowadzeniu analiz zwi±zanych zrealizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnêtrzne; wspó³pracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO).Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje w zakresie rodzaju danych osobowych i sposobu ich przetwarzania oraz udostêpniania informujê, ¿e podstawa prawna przetwarzania danych osobowych oraz rodzaj przetwarzanych danych szczegó³owo okre¶lone zosta³y w SWZ. Dane osobowe zawarte w ofertach i za³±cznikach do ofert bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych oraz dostêpu do informacji publicznej. Wszystkie dane osobowe opisane powy¿ej bêdê udostêpnianie podmiotom przetwarzaj±cym, które ¶wiadcz± na rzecz administratora us³ugi z zakresu IT. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO ** Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych– Dz. U. z2019 r. poz. 2019 ze zm.);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/C/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego – Posterunku Policji w ¦niadowie wraz z instalacj± elektryczn± o¶wietleniow± i zasilaj±c±, przy³±czem wodoci±gowym i kanalizacj± sanitarn± oraz budowy wolnostoj±cej wie¿y antenowej o wys. 35 m., a tak¿e utwardzenia terenu wraz z 7 miejscami postojowymi na samochody osobowe, zagospodarowanie terenu nieruchomo¶ci elementami ma³ej architektury, zieleni± i wykonanie ogrodzenia, oraz budow± zjazdu. Inwestycja zlokalizowana jest w ¦niadowie, na dzia³ce o nr geod. 475/95 i 475/99, w powiecie ³om¿yñskim. Przedmiot umowy obejmuje równie¿ wyposa¿enie budynku w sta³± zabudowê pomieszczenia socjalnego oraz sprzêty komputerowe i ³±czno¶ci radiowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo. Punkty zaokr±glane bêd± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100. Szczegó³owy sposób oceny ofert w ka¿dym z kryteriów okre¶la SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia(konsorcja, spó³ki cywilne).W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Mocodawcy, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani bêd±, na wezwanie Zamawiaj±cego, do z³o¿enia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (je¿eli dotyczy w niniejszym postêpowaniu). 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 5. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dotycz±ce realizacji zamówienia dokonywane bêd± z jednym Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek, na poczet wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow±.
2. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej.
4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wska¿e, na podstawie zaakceptowanego Harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, zakres robót, na których realizacjê wykorzysta zaliczkê, a tak¿e formê wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia.
5. Zaliczka nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 5% wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy
6. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
1) gwarancji bankowej,
2) gwarancji ubezpieczeniowej.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
7. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia. Wa¿no¶æ dokumentu gwarancyjnego powinna mijaæ nie wcze¶niej ni¿ 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje siê odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, bior±cym udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, na któr± zaliczka zosta³a wyp³acona, tj. dokumentów, o których mowa w §12 ust. 5 projektu umowy.
9. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ kolejnej zaliczki, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ zamówienie w zakresie warto¶ci poprzednio udzielonych zaliczek.
10. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opó¼nienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujêtego w zaakceptowanym harmonogramie,
o którym mowa w ust. 4 przekracza 14 dni w stosunku do terminów w nim okre¶lonych.
11. W nieprzewidzianych, wyj±tkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przed³u¿enie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przed³u¿eniem terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia zaliczki.
12. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wy³±czaj±c sytuacjê opisan± w ust. 11 spowoduje niezw³oczne wyst±pienie Zamawiaj±cego do Gwaranta o jej zwrot w wysoko¶ci nierozliczonej.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-05 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/kwp_bialystok

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.