eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 15

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 300 02 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbolsztyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d61bb05-1089-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102281/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów "Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości" oraz "ZSB szkołą przyszłości – Nauczyciel 4K"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0001/23) oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0040/23)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/8f97677a-7364-4826-9316-6d3b4aecd6b2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Sposób komunikacji został określony w szczególności w §X i §XI SWZ.

3. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: portalem):
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/8f97677a-7364-4826-9316-6d3b4aecd6b2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy:
1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta w Platformie, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help oraz uznaje go za wiążący,
2) szczegółowa instrukcja obsługi platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help
3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu portalu,
4) numer telefonu infolinii technicznej oraz adres e-mail dotyczący Platformy: +48 89 75 25 888, Pn: 8:00-16:00, Wt-Pt: 7:30-15:30, e-mail: pomoc@olsztyn.eu, Help Desk ZETO Lublin, Pn.-Pt: 7:00-15:00, 81 71 84 227;

2. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);
a) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1. z wyjątkiem Internet Explorer;
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
e) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy);
3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 100 MB.
Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;
5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Użytkownika na Platformie Przetargowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Przetargową stanowi datę oraz dokładny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany według czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu.

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje zostały określone w §X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn NIP: 739-14-43-543, REGON: 000192755, tel. (89) 527 97 8789 300 02 02, email: sekretariat@zsb.olsztyn.eu,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn jest Pan Dawid Nogaj, e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu, tel. +48 61 307 07 50;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych ZSB.261.1.1.2024.AZ spoczywający na Zespole Szkół jako jednostce sektora finansów publicznych,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa);
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
12) Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.1.2024.AZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 495487,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 18

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 1 – kurs - operator wózków jezdniowych podnośnikowych :
a) przedmiot części 1 obejmuje przeprowadzenie kursu operator wózka jezdniowego podnośnikowego, nabycie kwalifikacji UDT, wyk. we wskazaniem zakładu pracy w branżach kształcenia w ZSB
(1gr.x 8os.x 46h dyd. x 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) łącznie - 92 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 1 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 16400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 2 – kurs - operator koparko-ładowarki
a) przedmiot części 2 obejmuje przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Uczestnicy nabędą kwalifikacje do kierowania i wykonania robót ziemnych wszystkimi koparko-ładowarkami klasy III (wszystkich typów, bez ograniczeń mocy i masy eksploatacyjnej, jednonaczyniowe do 4ton masy eksp.(w tym minikoparek), ładowarki do 8 ton masy eksploatacyjnej, koparko-spycharki) - (1gr.x 8os. X 134h dyd. X 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem - 268h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości

4.2.5.) Wartość części: 34045,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 3 – kurs - operator drona VLOS (NSTS-01):
a) przedmiot części 3 obejmuje przeprowadzenie kursu - operator drona VLOS do 4kg - efektem kursu ma być nabycie umiejętności interdyscyplinarnych wykorzystywanych w geodezji, budownictwie, wizualizacjach 3D, inwentaryzacji inwestycji budowlanych i drogowych, (1gr.x8os.x20h dyd.x2 edycje - I w 2024 i II w2025) - ogółem 40 h, w tym : część teoretyczna szkolenia (14 h), część praktyczna szkolenia (6h/os);
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 3 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 15550,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 4 – szkolenie dla uczniów - geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich :
a) przedmiot części 4 obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich - projektowanie przekształcenia struktur terenowych z obecnego stanu do docelowego zgodnie z przeznaczeniem w prawie miejscowym (1gr.x8os.x46hdyd.x2edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 92 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
4. część 4 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości

4.2.5.) Wartość części: 18825,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 5 – kurs przygotowujący do obsługi obrabiarek CNC:
a) przedmiot części 5 obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi obrabiarek CNC -nabywanie umiejętności obsługi maszyn sterowanych numerycznych CNC stosowanych w meblarstwie (1gr.x8os.x50hdyd.x2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 100 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 5 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 58171,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 6 – szkolenie podstawy kompozycji florystycznych :
a) przedmiot części 6 obejmuje – przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw kompozycji florystycznych (1gr.x8os.x70hdyd.x2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 140 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 6 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn

4.2.5.) Wartość części: 63917,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 7 – szkolenie z zakresu procesów technologicznych związanych z parkietem UV:
a) przedmiot części 7 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu procesów technologicznych związanych z przygotowaniem podłoża i montażem parkietu drewnianego lakierem UV - 1gr x 8os x 70h dyd.- ogółem 70h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 7 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 7 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 50197,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 8 – kurs wykonania i montażu stolarki drzwiowej :
a) przedmiot części 8 obejmuje przeprowadzenie w zakresie wykonania i montażu stolarki drzwiowej z drewna z przeznaczeniem do hal produkcyjnych dla 6 osób - (1gr x 6os x50h dyd) - ogółem 50h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 8 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 8 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,

4.2.5.) Wartość części: 30612,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 9 – szkolenie - rozwijanie kompetencji wielojęzyczności u nauczycieli ZSB:
a) przedmiot części 9 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 22 osób w zakresie rozwijanie kompetencji wielojęzyczności u nauczycieli ZSB - język angielski - (2gr. po 11os. po 60h dyd.) - ogółem 120 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 9 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 9 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości

4.2.5.) Wartość części: 42480,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 10 – szkolenie - obsługa i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium:
a) przedmiot części 10 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium dla 6 osób - (1gr x 6os 20h dyd) - łącznie 20h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 10 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 10 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości

4.2.5.) Wartość części: 21490,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 11 – szkolenie - kosztorysowanie prac w terenach zieleni:
a) przedmiot części 11 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu kosztorysowania prac w terenach zieleni dla 6 osób - (1gr x 6 os 12h dyd) - łącznie 12h;
2 Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 11 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 11 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 11320,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 12 – szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4:
a) przedmiot części 12 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 28 osób z zakresu kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4 (2gr x14os. 3 edycje(26h dyd.x 2 w 24r. i 26 h dyd. x 1 w 25r) - ogółem 78 h;
b) dające możliwość nabywania wysokich kompetencji nauczycielskich i doskonalenia rozwoju osobistego w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy,
c) celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do kształtowania u uczniów kompetencji przyszłości,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 12 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 12 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.

4.2.5.) Wartość części: 39500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 13 - kurs dla nauczycieli tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli:
a) przedmiot części 13 obejmuje przeprowadzenie kursu dla 6 osób z zakresu tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli, 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8h) -1 grupa- 6 os., ogółem 16 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 13 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 13 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

4.2.5.) Wartość części: 16650,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 14 – szkolenie - zostań ekspertem w kosztorysowaniu robót budowlanych:
a) przedmiot części 14 obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla 6 osób z zakresu kosztorysowania robót budowlanych, (1 grupa- 6 osób, 20 h dydaktycznych w tym 4 h teorii, 16 h zajęć praktycznych),
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 14 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 14 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.2.5.) Wartość części: 10160,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 15 – szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej:
a) przedmiot części 15 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób (nauczycieli) z zakresu procesów technologicznych związanych z produkcją i montażem stolarki budowlanej, 40 h dydaktycznych (10 teoria, 30 praktyka) - 1 grupa 6 os., ogółem 40 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 15 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 15 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

4.2.5.) Wartość części: 34389,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 16 – szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich:
a) przedmiot części 16 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich, (18 h dydaktycznych, 1 grupa 6 os.) ogółem 18 godzin.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 16 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 16 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.2.5.) Wartość części: 16390,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 17 – szkolenie - pozłotnictwo:
a) przedmiot części 17 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu pozłotnictwo, 10 h dydaktycznych, 1 grupa - 6 osób, ogółem 10 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 17 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 17 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.2.5.) Wartość części: 6700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 18 - szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4:
a) przedmiot części 18 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób z zakresu kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4(2gr x15 os. 2 edycje po 12 h) - ogółem 24 h;
b) dające możliwość nabywania wysokich kompetencji nauczycielskich i doskonalenia rozwoju osobistego w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy,
c) celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do kształtowania u uczniów kompetencji przyszłości.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 18 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 18 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.2.5.) Wartość części: 8690,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która
uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
4.2.1) część 1 – kurs - operator wózków jezdniowych podnośnikowych : min. 2 (dwoma) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - osoba prowadząca zajęcia teoretyczne w zakresie obsługi wózka widłowego:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu w zakresie obsługi wózka widłowego,
b) trener 2 - osoba prowadząca zajęcia praktyczne w zakresie obsługi wózka widłowego:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu w zakresie obsługi wózka widłowego,
- posiadająca uprawnienia trenera UDT operatora wózka widłowego,
c) Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganego doświadczenia, o których mowa w lit. a i b;
4.2.2) część 2 – kurs - operator koparko-ładowarki : min. 2 (dwoma) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - osoba prowadząca zajęcia teoretyczne z obsługi koparko-ładowarki:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu w zakresie obsługi koparko-ładowarki,
b) trener 2 - osoba prowadząca zajęcia praktyczne z obsługi koparko-ładowarki:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu w zakresie obsługi koparko-ładowarki,
- posiadająca uprawnienia trenera UDT operatora koparko-ładowarki;
c) Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganego doświadczenia, o których mowa w lit. a i b;
4.2.3) część 3 – kurs - operator drona VLOS (NSTS-01) : min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 kursu/szkolenia z zakresu operatora drona VLOS,
- posiadająca uprawnienia operatora drona VLOS,
4.2.4) część 4 – szkolenie dla uczniów - geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich: min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe geodezyjne,
b) doświadczenie w kształceniu minimum 4 lata w zakresie geodezji lub miernictwa,
c) doświadczenie w branży geodezyjnej minimum 1 rok,
d) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 kursu/szkolenia z zakresu geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich,
4.2.5) część 5 – kurs przygotowujący do obsługi obrabiarek CNC : min. 2 (dwoma) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener:
- posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu w zakresie obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC,
- minimum 1 rok doświadczenia w kształceniu w zakresie stolarskim lub obsługi CNC,
b) asystent:
- wykształcenie w zakresie stolarskim,
- min. rok doświadczenia w zakresie kształcenia stolarskiego;
4.2.6) część 6 – szkolenie podstawy kompozycji florystycznych : min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe w zakresie florystyki lub min. czeladnicze,
b) min. 2 lata doświadczenia w zakresie kształcenia florystycznego,
c) posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu w zakresie kompozycji florystycznych,
4.2.7) część 7 – szkolenie z zakresu procesów technologicznych związanych z parkietem UV: min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) min. 5 lat w układaniu i obróbce posadzek z drewna (parkietów, mozaiki),
b) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu z zakresu z zakresu montażu parkietu,
4.2.8) część 8 – kurs wykonania i montażu stolarki drzwiowej : min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) min. 5 lat w montażu i wykonaniu stolarki otworowej drzwiowej,
b) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu z zakresu z wykonania i montażu stolarki drzwiowej z drewna z przeznaczeniem do hal produkcyjnych,
4.2.9) część 9 – szkolenie - rozwijanie kompetencji wielojęzyczności u nauczycieli ZSB: min. 1 osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe językowe,
b) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu z zakresu rozwijania kompetencji wielojęzyczności,
4.2.10) część 10 – szkolenie - obsługa i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium: min. 1 (jedną) osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe,
b) min. 5 lat stażu w zakresie projektowania i wyposażenia laboratoriów dla przemysłu i nauki,
c) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu/stażu z zakresu z obsługa i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium;
4.2.11) część 11 – szkolenie - kosztorysowanie prac w terenach zieleni: min. 1 (jedną) osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wyższe kierunkowe – architekt krajobrazu,
b) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu z zakresu kosztorysowania prac w terenach zieleni;
4.2.12) część 12 – szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4: min. 2 (dwiema) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - minimalne wymagania:
- wykształcenie wyższe w szczególności w zakresie psychologii, psychoterapii,
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia z zakresu kompetencji miękkich,
b) trener 2 - minimalne wymagania:
- ukończone studia podyplomowe dla trenerów grupowych,
c) Wykonawca musi dysponować obydwiema osobami,
4.2.13) część 13 – kurs dla nauczycieli tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli: min. 1 (jedną) osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) wyższe kierunkowe,
b) mistrza w zawodzie tapicer,
c) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu z zakresu tapicerstwo tradycyjne;
4.2.14) część 14 – szkolenie - zostań ekspertem w kosztorysowaniu robót budowlanych: min. 2 (dwiema) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - minimalne wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia z zakresu kosztorysowania w zakresie budownictwa (KNR),
- z uwagi na posiadanie przez Zamawiającego oprogramowania do kosztorysowania Athenasoft na którym będą prowadzone szkolenia trener winien posiadać certyfikat ukończenia szkolenia z obsługi tego oprogramowania,
b) trener 2 - minimalne wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia z zakresu kosztorysowania w zakresie budownictwa (KNR),
c) Wykonawca musi dysponować obydwiema osobami,
4.2.15) część 15 – szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej: min. 2 (dwiema) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - minimalne wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia z zakresu procesów technologicznych związanych z produkcją i montażem stolarki budowlanej,
b) trener 2 - minimalne wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia w zakresie meblarskim lub technologii produkcji okien i drzwi,
c) Wykonawca musi dysponować obydwiema osobami
4.2.16) część 16 – szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich: min. 1 (jedną) osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) min. 5 lat doświadczenia zawodowego ,
b) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu z zakresu renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich;
4.2.17) część 17 – szkolenie - pozłotnictwo: min. 1 (jedną) osobą spełniającą poniższe wymagania:
a) doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia/kursu/warsztatu z zakresu pozłotnictwo;
4.2.18) część 18 – szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4: min. 2 (dwiema) osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) trener 1 - minimalne wymagania:
- wykształcenie wyższe w szczególności w zakresie psychologii, psychoterapii,
- doświadczenie w prowadzeniu min. 1 szkolenia z zakresu kompetencji miękkich,
b) trener 2 - minimalne wymagania:
- ukończone studia podyplomowe dla trenerów grupowych,
c) Wykonawca musi dysponować obydwiema osobami;
4.2.19) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 3A-3R do SWZ),
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków zapisy dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz polegania na zasobach podmiotu trzeciego są określone w §VII ust.1-5 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :
1) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit b niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ ) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące ich złożeniem.

3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit b niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ), zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć . Termin, o którym mowa w w pkt 2 niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 5 SWZ) stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :
1) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 3A-3R do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 . Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1A-1R do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ,
2) pełnomocnictwo:
a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w pkt 3, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) zapis pkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania :
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy .
5) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności :
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2C do SWZ,

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy znajdują się w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE oraz w §XI ust.12 pkt 1-8 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia określono w SWZ oraz w ogłoszeniu w sekcji dot. warunków udziału w postępowaniu i sekcji IX.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy(załącznik nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/8f97677a-7364-4826-9316-6d3b4aecd6b2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Dot. SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW pkt 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7) w przypadku, o którym mowa w §VII ust. 3 pkt 2 i 3 SWZ (polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór załącznik nr 2D do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym .
8) inne oświadczenia składane wraz z ofertą:
a) informacja dotycząca doświadczenia osób realizujących usługę i odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usługi, o których mowa w § VII ust. 2 pkt 4 ppkt 4.2.1 -4.2.18 SWZ (wzór informacji zawarty w formularzach ofertowych załącznik nr 1A-1R do SWZ pkt 2) podlegające ocenie wg kryteriów oceny ofert zgodnie z treścią §XVI SWZ. Przedmiotowa informacja nie podlega uzupełnieniu,

II. Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10.) Ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie części 1-18 w terminie 400 dni od dnia podpisania umowy z tym, że szczegółowy haromonogram przeprowadzenia szkoleń w tym okresie zostanie ustalony po podpisaniu umowy mając na względzie założenia przedstawione w załączniku nr 1 do wzoru umowy.

III. Dodatkowe przesłanki wykluczenia:
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.2024.507; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
7. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 6.
8. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.