eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Modernizacja kotłowni - wymiana źródeł ciepła w leśniczówkach na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni – wymiana źródeł ciepła w leśniczówkach na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golub-dobrzyn@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna i pozostała działaność leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni – wymiana źródeł ciepła w leśniczówkach na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e216983-1b27-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformyhttps://josephine.proebiz.com/pl/support oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support.
9.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
9.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support wynosi 500 MB
9.5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/support . Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 8.10 lub złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/support

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryk Makowski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.271.1.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Paliwodzizna – wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie układu kominowego,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- powiększenie otworu wejściowego do kotłowni w celu montażu nowego kotła
- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Płonne – wymiana źródła ciepła
demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- przekucie lokalizacji odwodnienia posadzki,
- wymian okna wewnętrznego,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie układu kominowego,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- wykonanie drzwi wewnętrznych w miejscu starych drzwi EI30 – wykucie otworu drzwiowego,
- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45000000-7 - Roboty budowlane

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Radziki – wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji
- wykonanie niezamykanego nawiewu Z-kształtowego do kotłowni,
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Gronowo – wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- powiększenie otworu wejściowego do kotłowni w celu montażu nowego kotła,
- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Nielub – wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,
- montaż nawiewu instalacji,
- montaż drzwi do magazynu pelletu
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- montaż kotła opalanego biomasą (pelletem) z automatycznym zasypem paliwa wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż drzwi do kotłowni,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 Modernizacja kotłowni Leśniczówka Szkółka Zespolona Przeszkoda – wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- montaż nowego wkładu kominowego z blachy nierdzewnej,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- montaż kotła opalanego biomasą (pelletem) z automatycznym zasypem paliwa wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż drzwi do kotłowni,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45000000-7 - Roboty budowlane

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 Modernizacja kotłowni nadleśniczówki– wymiana źródła ciepła
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą,
- demontaż zasobnika cwu,
- oczyszczenie pomieszczenia kotłowni,
- obniżenie posadzki w pomieszczeniu oraz wykonanie studzienki w posadzce,
- przekucie wentylacji grawitacyjnej,
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł,
- sprawdzenie układu kominowego,
- sprawdzenie ciśnienia wody w instalacji,
- wybór systemu pracy instalacji (zamknięty/otwarty),
- montaż kotła zgazowującego drewno opałowe wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha,
- montaż zasobników buforowych i zasobnika cwu,
- montaż drzwi do kotłowni,
- montaż rurociągów i układów obiegowych wraz z próbami szczelności,
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników Nadleśnictwa w
zakresie obsługi kotła,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ogólnobudowlane,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert
Cena – 80 pkt.
Sprawność kotła - 5 pkt.
Gwarancja - 15 pkt.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru :


C=Cn/Co x 80 pkt
gdzie :
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
S=(So-Sw)/(Smax-Sw) x 5 pkt

S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 90
S max i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 90 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 90% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła
wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).
Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancji na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny dla kotła na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 1-7
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:


Ilość dodatkowej gwarancji
ponad wskazane minimum
[lata] Wartość punktowa
1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 20.000,00 zł – na każdą część zamówienia. W celu uniknięcia wszelkich wątpliwości w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać ubezpieczenie w wysokości 20 000,00 zł. X (pomnożone) ilość części na które wykonawca składa ofertę.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.

a) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej ograniczonym zakresie.
Wykazanie jednej osoby w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
b) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował:
co najmniej 2 roboty budowlane (przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) obejmujące swym zakresem wymianę lub montaż kotła grzewczego wraz z robotami instalacyjnymi o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda.
Uwaga: Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Wykazanie dwóch robót budowlanych w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. oraz 6.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
e) odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ),

b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.2 lit. b), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 14 do SWZ),

d) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. c) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP. Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2345 z późn. zm. - „KK”),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769 z późn. zm.),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d KK, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1745 z późn. zm.)
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) art. 108 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP;
3) art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
dalszy opis innych wymagań znajduję się w pkt 6 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
Część zamówienia nr 1 – 1000,00 zł
Część zamówienia nr 2 – 1100,00 zł
Część zamówienia nr 3 – 900,00 zł
Część zamówienia nr 4 – 1000,00
Część zamówienia nr 5 – 1100,00 zł
Część zamówienia nr 6 – 1000,00 zł
Część zamówienia nr 7 – 1100,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.10. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a), c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, a dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b), d) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie, z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana Umowy
1. Wszelkie zmiany, uzupełnienia Umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian Umowy w przypadku:
(1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,
(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) powyżej.
- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.