Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi
Świadczenie usług sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenów zielonych oraz sprzątanie części wspólnych w
budynkach mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GGKO-ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011015792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL JEROZOLIMSKIE
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ggko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ggko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2982d49a-9138-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UsługiŚwiadczenie usług sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenów zielonych oraz sprzątanie części wspólnych w
budynkach mieszkalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2982d49a-9138-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168740606 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2(1)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 58908,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2(2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 47864,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 412800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 8320,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 39671,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 32592,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 73563,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 57606,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 178823,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 271925,16 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 128402,88 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 64800,48 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 126213,12 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 33603,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 31423,20 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa sprzątania zewnętrznych terenów utwardzonych, terenówzielonych oraz sprzątanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki od 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 18672,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47864,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73847,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47864,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi porządkowe ADAMEX Adam Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751031811
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47864,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74647,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123167,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74647,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi porządkowe ADAMEX Adam Kowalsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751031811
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74647,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota na sfinansowanie niższa niż wartość oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta złożona wyższą cenę niż kwota przeznaczona na sfinansowanie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty złożonych ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona na sfinansowanie niższa niż kwoty ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54583,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154336,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54583,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi porządkowe Kamil Stuleblak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010198616
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54583,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofertowe
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przeznaczona niższa niż kwoty ofert
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.