eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa konserwacji oraz napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji oraz napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dcopih.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji oraz napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff537023-89dd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182090/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwis dźwigów dla DCOPiH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/107/23/ET/IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu konserwacji i napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
w następujących lokalizacjach:
1) Plac Hirszfelda 12, Wrocław – budynek A, A-1, B, F, H, BU
2) Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław
3) Fieldorfa 6, 54-049 Wrocław
4) Dunikowskiego 2-8, 55-120 Oborniki Śląskie
5) Trzebnicka 3, 55-120 Oborniki Śląskie
6) Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica
7) Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący Wykaz Dźwigów oraz Dokumentację Techniczno-Roboczą (DTR) poszczególnych urządzeń, w lokalizacjach zamawiającego wymienionych w pkt 3.1 SWZ, stanowi Załącznik nr 1 A – Opis przedmiotu zamówienia - Wykaz Dźwigów oraz Załącznik nr 1C – Formularz asortymentowo-cenowy.
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 B – Opis przedmiotu zamówienia – Wykaz Czynności, stanowiący integralną część umowy, obejmujący następujący zakres:
1) Część 1 - wykaz czynności konserwacyjnych dźwigów z napędem elektrycznym
2) Cześć 2 - wykaz czynności konserwacyjnych dźwigów z napędem hydraulicznym
3) Część 3 - wykonanie napraw awaryjnych dźwigów
3.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący Załącznikiem nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198669,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198669,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198669,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFT-SYSTEM S.C. D.TARKA, A.TARKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961505751

7.3.3) Ulica: Wilkowice 1A

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 55-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198669,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.