Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Polkowice: Wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych do posesji mieszkalnych
w miejscowości Kaźmierzów i Moskorzyn Gmina Polkowice
Numer ogłoszenia: 99892 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych do posesji mieszkalnych w miejscowości Kaźmierzów i Moskorzyn Gmina Polkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania nawierzchni ulepszonej z asfaltobetonu do posesji mieszkalnych w miejscowościach Kaźmierzów i Moskorzyn Gmina Polkowice polegające na wykonaniu: - robót przygotowawczych, - robót ziemnych związanych z korytowaniem, - podbudowy, - krawężników, obrzeży i nawierzchni, - odwodnienia powierzchniowego poprzez nadanie drogą odpowiednich spadków, - oznakowania pionowego oraz robót wykończeniowych. Zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) tj. do 03.06.2008 r. godz. 12.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltobetonowej w ilości 2000 m2, z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę pełniącą funkcję kierownika robót, która jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży drogowej; - udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltobetonowej w ilości 2000 m2, z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, f) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, g) kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Budowlanej, wystawionej dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót na przedmiotowym zadaniu, h) oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji za wykonany przedmiot zamówienia, i) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 50.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 12:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dzierżawa aparatu do immunochemii i dostawa odczynników do immunochemii na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Polkowickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi powiatu
- Wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnością
- Zimowe utzrymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2024 - 2025, w zakresie części na 3 - REJON GAWORZYCE
- Wycinka drzew i krzewów w części niezagospodarowanej cmentarza komunalnego w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Jędrzychowie gm. Polkowice w podziale na etapy ."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.