eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzczonówZabezpieczenie wąwozu lessowego przed erozją poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 107273L w miejscowości Krzczonów Sołtysy na odcinku 400 m od km 0 + 000 do km 0 + 400

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Krzczonów: Zabezpieczenie wąwozu lessowego przed erozją poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 107273L w miejscowości Krzczonów Sołtysy na odcinku 400 m od km 0 + 000 do km 0 + 400
Numer ogłoszenia: 77554 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzczonów , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 081 566 40 51, faks 081 566 40 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzczonow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie wąwozu lessowego przed erozją poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 107273L w miejscowości Krzczonów Sołtysy na odcinku 400 m od km 0 + 000 do km 0 + 400.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - 0,40 km - Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku do 1 km (wbudowanie w pobocza) - 209,00 m3 - profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 2.200,00 m2 - warstwa odsączająca z piasku wykonywana i zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 2.080,50 m2 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1.560,50 m2 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1.520,50 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych - 1520,50m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 6 cm - 1480,50 m2 - Plantowanie poboczy, skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 120,00 m2 - Umocnienie poboczy kruszywem łamanym , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 300,00 m2 - Umocnienie krawędzi jezdni korytkiem ściekowym szerokości 60 cm - 400,00 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z pózn. zmianami) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP Opis oceny spełniania warunków: A) Doświadczenie: Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. budowa, modernizacja, przebudowa lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż oferowana cena B) Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej będącą członkiem OIIB C) potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej 1 układarką mas bitumicznych, 1 walcem stalowym gładkim, 1 walcem ogumionym oraz 2 samochodami do przewozu betonu asfaltowego D) Potencjał finansowo ekonomiczny - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą 100.000,00 zł Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą (na załączonym formularzu) i kosztorysem ofertowym złożyć oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że wykonane zostały one należycie - np. referencje - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia: min. 1 układarka mas bitumicznych, 1 walec stalowy gładki, 1 walec ogumiony oraz 2 samochody do przewozu betonu asfaltowego - kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy (1 osoba) który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia w specjalności drogowej z ważnym potwierdzeniem przynależności do Izby inżynierów budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz.U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z pózn zm.) 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzczonow.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.