Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Chrzanów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 51117 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalne wyprodukowane przez producenta wskazanych urządzeń lub równoważne (tj. o parametrach wymaganych przez producenta urządzeń). Za równoważne uznaje się ponadto produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystane i nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń pracy urządzeń, do których są przeznaczone. W przypadku złożenia przez oferenta oferty na produkty równoważne, Zamawiający żąda przedstawienia zaświadczenia o zgodności parametrów proponowanych materiałów eksploatacyjnych z parametrami wymaganymi przez producenta urządzeń. Zaświadczenie wydane przez niezależny, uprawniony podmiot na podstawie §3 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz.605) powinno odnosić się odrębnie dla każdego proponowanego produktu. Wykaz materiałóweksploatacyjnych: 1) HP LJ 1010 czarny 7 szt. 2) HP LJ 1012 czarny 13 szt. 3) HP LJ 1020 czarny 20 szt. 4) HP LJ 1022 N czarny 10 szt. 5) OKI B 4100 czarny 5 szt. 6) CPG PAGE MASTE czarny 2 szt. 7) HP LJ 2600 N czarny 20 szt. Kolor niebieski 10 szt. Kolor żółty 10 szt. Kolor czerwony 10 szt. 8) Samsung ML czarny 3 szt. 9) Konica Minolta czarny 30 szt. 10) HP Officejet 6210 czarny 15 szt. kolor 5 szt. 11) HP Officejet 6310 czarny 15 szt. kolor 5 szt. 12) HP DJ 5940 czarny 30 szt. kolor 15 szt. 13) HP DJ 5740 czarny 30 szt. kolor 20 szt. 14) HP business inkjet 1100 czarny 8 szt. kolor niebieski 2 szt. kolor żółty 2 szt. kolor czerony 2 szt. 15) HP DJ 3650 czarny 15 szt. 16) HP DJ 5150 czarny 6 szt. kolor 3 szt. 17) HP DJ D 4260 czarny 15 szt. kolor 10 szt. 18) OKI C 3200 czarny 3 szt. Kolor niebieski 1 szt. Kolor żółty 1 szt. kolor czerwony 1 szt. 19) OKI 3320 MICROLINE Taśma barwiąca 40 szt. 20) OKI 5521 Taśma barwiąca 18 szt. 21) XEROX Phaser 6125 czarny 6 szt. Kolor niebieski 4 szt. Kolor żółty 4 szt. Kolor czerwony 4 szt. 22) Brother HL 52 czarny 20 szt. 23) HP LJ P 2015 czarny 10 szt. 24) Ksero Konica Minolta Bizhub 250 czarny 6 szt. NOŚNIKI DANYCH: 1) Płyty CD-RW /z kopertami papierowymi/ 700 MB 300 szt. 2) Płyty DVD - RW /z opakowaniami plastikowymi / 4,7GB 150 szt. Warunkiem koniecznym jest, aby wszystkie proponowane materiały eksploatacyjne posiadały parametry wymagane przez producentów urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki: a)spełniają wymagania z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, b)w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 dostawy tylko materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł każda (załącznik nr 5 do SIWZ) - zamówienia dostarczane sukcesywnie, w skali całego roku, c)udzielą gwarancji na materiały eksploatacyjne - 12 miesięcy, d)zobowiążą się do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zlecenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. b)Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. c)Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. d)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. e)Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz o dysponowaniu środkami finansowymi (załącznik nr 4). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . f)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). g)Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6). h)Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy. i)Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii (za wyjątkiem pkt. 2, gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Słowackiego 8, Dziennik podawczy (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Słowackiego 8, Dziennik podawczy (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont pomieszczeń nr: 1, 3, 4, 14 w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie oraz montaż rolety antywłamaniowej na drzwi serwerowni w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie
- 2_Organizacja i przeprowadzenie kursu "Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia: z wysięgnikiem oraz z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" dla 1 grupy
- Utrzymanie czystości na dworcach autobusowych i węzłach przesiadkowych oraz na przystankach komunikacji miejskiej na terenie działania Związku Komunalnego "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
- DOSTAWA ECHOKARDIOGRAFU DLA SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- Budowa psiego parku na osiedlu Północ-Tysiąclecie
- Remont drogi gminnej 100564K (ul. J. Chełmońskiego) w km od 00+574,00 do km 00+793,00 w miejscowości Chrzanów, Gmina Chrzanów
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 6 zadań
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Rozbudowa pamięci operacyjnej serwera do platformy hiperkonwergentnej
- 93.24 Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych,krzeseł biurowych, kawy,herbaty i cukru oraz tonerów i tuszy do drukarek
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.