eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaPrzebudowa dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Trzebnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Trzebnica: Przebudowa dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Trzebnica
Numer ogłoszenia: 51065 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 388 81 80, faks 071 722 78 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Trzebnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę w ramach Zadania nr I przebudowy chodników w Trzebnicy przy ul. Głowackiego, ul. Polnej oraz ul. Reymonta oraz w ramach Zadania nr II przybudowy w Trzebnicy ulic Szarych Szeregów, Reymonta, Św. Jadwigi, Obornickiej oraz ulic w miejscowościach: Raszów i Taczów Mały, w tym wykonanie: I. Zadanie nr I - Przebudowa chodników 1.- ul. Głowackiego - str. północna a/ rozebranie nawierzchni z płytek, krawężników betonowych i ław pod krawężniki, b/ wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórki; c/ ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 36,20 mb, d/ j.w. lecz kamiennych na ławie betonowej z bet. C12/15 ok. 4,00 mb, e/ wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 195,61 m2, f/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 195,61 m2, g/ regulacja wysokościowa studzienek telefonicznych (3 szt.), 2.- ul. Polna - str. zachodnia a/ rozebranie nawierzchni z płytek, krawężników i obrzeży betonowych, b/ wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórki; c/ ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C12/15 ok. 9,25 mb, d/ j.w. lecz kamiennych na ławie betonowej z bet. C12/15 ok. 17,60 mb, e/ wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok.197,81 m2, f/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 197,81 m2, g/ obramowanie drzew z kostki kamiennej ok. 1,50 m2, h/ regulacja wysokościowa studzienek telefonicznych (1 szt.), 3.- ul. Polna - str. wschodnia a/ rozebranie nawierzchni z kostki, płytek i betonu oraz krawężników i obrzeży betonowych, b/ wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórki; c/ ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 37,60 mb, d/ j.w. lecz kamiennych na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 19,90 mb, e/ ustawienie obrzeży 100x30x8 cm na ławie z pospółki ok. 45,90 mb, f/ wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok.349,29 m2, g/ wzmocnienie podbudowy z kamienia łamanego o gr.15 cm na wjazdach ok. 48,62 m2, h/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 349,29 m2, i/ obramowanie drzew z kostki kamiennej ok. 1,20 m2, j/ regulacja wysokościowa studzienek telefonicznych (3 szt.), k/ karczowanie pni (3 szt). 4.- ul. Reymonta - str. zachodnia a/ rozebranie nawierzchni z kostki, płytek i betonu oraz krawężników i obrzeży betonowych, b/ wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórki; c/ ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 170,00 mb, d/ wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 182,28 m2, e/ wzmocnienie podbudowy z kamienia łamanego o gr.15 cm na wjazdach ok. 57,16 m2, f/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 182,28 m2, g/ regulacja wysokościowa studzienek telefonicznych (5 szt.), h/ regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów (2 szt.), 5.- ul. Reymonta - str. wschodnia a/ rozebranie nawierzchni z kostki, płytek i betonu oraz krawężników i obrzeży betonowych, b/ wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórki; c/ ustawienie krawężników 100x30x20 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 154,00 mb, d/ ustawienie obrzeży 100x30x8 cm na ławie z pospółki ok. 12,00 mb, e/ wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 185,20 m2, f/ wzmocnienie podbudowy z kamienia łamanego o gr.15 cm na wjazdach ok. 23,36 m2, g/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 185,20 m2, h/ przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej wys.10 cm ok. 57,60 m2, i/ regulacja wysokościowa studzienek telefonicznych (1 szt.), II. Zadanie nr II - Przebudowa dróg 1.- ul. Szarych Szeregów a/ wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b/. frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki ok. 67,00 m2, c/. ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 15,00 mb, d/. wykonanie przykanalika z rur PVC fi 160 mm ok.10,00 mb, e/. wykonanie studzienki burzowej (1 szt.), d/. uzupełnienie podbudowy z kruszywa kamiennego 0- 31,5 mm ok. 16,00 m2, e/. mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ok. 1056,75 m2, f/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 1056,75 m2, g/. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC 11 ok. 52.84 t, h/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 1056,75 m2, i/. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltową AC 8 S, warstwy ścieralnej, o gr. 3 cm po zagęszczeniu ok. 1056,75 m2, j/. regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych (6 szt.), k/. regulacja pionowa włazów kanałowych (12 szt.), l/. regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (2 szt.). 2. - ul. Reymonta a/. frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki ok. 30,00 m2, b/. mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ok. 1117,82 m2, c/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 1117,82 m2, d/. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ok. 55,89 t. e/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 1117,82 m2, f/. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltową AC 8 S, warstwy ścieralnej, o gr. 3 cm po zagęszczeniu ok. 1117,82 m2, g/. regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (5 szt.), h/. regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (11szt.). 3.- ul. Obornicka 2 a/. wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b/. ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie betonowej z bet. C 12/15 ok. 15,00 mb, c/. ustawienie ścieków betonowych o gr. 15 cm na ławie z bet. C 12/15 ok. 14,00 mb, d/. wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą tłucznia o gr. średnio 8 cm i uziarnieniu 0-31mm ok. 568,93 m2, e/. powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym - pierwsza warstwa - frakcji 8-12 w ilości 10.0 d m3/m2 ok. 568,93 m2, - druga warstwa - frakcji 5-8 w ilości 8.0 d m3/m2 ok. 568,93 m2, f/. regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (1 szt.). 4.- ul. św. Jadwigi 21 a/. wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b/. ustawienie krawężników 100x30x15 cm na ławie z bet. C 12/15 ok. 22,00 mb, c/. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 23,01 m2, d/. uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31mm, warstwa o gr. po zagęszczeniu 23 cm ok. 49,36 m2, e/. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ok. 23,01 m2, f/. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC 11 ok. 14,11 t. g/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 188,13 m2, h/. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltową AC 8 S, warstwy ścieralnej, o gr. 3 cm po zagęszczeniu ok. 188,13 m2, i/. wykonanie przykanalika z rur PVC fi 160 mm ok.10,00 mb, j/. wykonanie studzienki burzowej (1 szt.), k/. regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (3 szt.), l/. przerobienie bramy z furtką (1 kpl.). 5.- Raszów a/. wykonanie robót ziemnych b/. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 598,00 m2, c/. utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego 4-31mm warstwą gr. 23 cm po zagęszczeniu ok. 598,00 m2, d/. powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym o frakcji 5-8 w ilości 8.0 d m3/m2 ok. 598,00 m2, e/. plantowanie pobocza, 6.- Taczów Mały a/. wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b/. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 873,00 m2, c/. utwardzenie pobocza z destruktu (frezowiny asfaltowej) warstwą gr. 23 cm po zagęszczeniu ok. 873,00 m2, d/.wykonanie drenażu pod koroną drogi z rury dren. karb. PVC fi. 92/80mm, z filtrem syntetycznym i obsypką żwirową ok. 156,0 mb, e/. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu ok. 312,00 m2, d/. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 4-31mm warstwą o gr. 23 cm po zagęszczeniu ok. 312,00 m2, g/. skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową ok. 312,00 m2, h/. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltową AC 11, warstwy wiążącej, o gr. 4 cm po zagęszczeniu ok. 312,00 m2, i/. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8 S, warstwy ścieralnej, o gr. 3 cm po zagęszczeniu ok. 312,00 m2, j/ plantowanie poboczy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a/. dla zadania I - 4.000,00 zł. b/. dla zadania II - 7.000,00 zł. Razem wadium dla wszystkich zadań - 11.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a/. dla zadania I - minimum jednego remontu, przebudowy lub budowy nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 , b/. dla zadania II - minimum jednego remontu, przebudowy lub budowy drogi o nawierzchni asfaltowej i powierzchni nie mniejszej niż 1.000,0 m2 . Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie, że dysponują lub będą dysponować (dla zadania I i/ lub II): - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż : a/. dla zadania I - 200.000,00 zł.(słownie: siedemset tysięcy złotych). b/. dla zadania II - 400.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). Razem suma ubezpieczenia dla wszystkich zadań - 600.000,00 zł.(słownie: sześćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany wartości umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego i zakończenia zadania. e) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. f) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców - Zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi; czy też prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, , może: powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia podwykonawcom; wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 27,10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.