Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Wrocław: UMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 49853 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UMW/AZ/PN-25/14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dziewięć części:Część A Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola (Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki (Kopernik), Wilanów, Powązki, Łazienki, Zamek Królewski, Pałac Kultury, Grób Nieznanego Żołnierza, Stare Miasto. Nieborów, Żelazowa Wola. Dla chętnych sztuka w jednym z Teatrów Warszawskich) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Warszawie lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część B Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno (Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben - Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta Cesarska, Katedra Św. Stefana, Rynek - Hoher Markt, spacer wzdłuż Ringu, Złoty Pomnik Straussa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Wiedniu lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część C Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki (Białowieski Park Narodowy, Rezerwat żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź, Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach - zwiedzanie miasta) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część D Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie (Jędrzejów, Chęciny, Jaskinia Raj, Kielce, Św. Katarzyna, Źródełko Św. Franciszka, Wejście na Łysicę, Krzyżtopór, Sandomierz - Podziemna Trasa Turystyczna, Wąwóz Królowej Jadwigi, Wieża widokowa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,- Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część E Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn (Berlin: całodniowe zwiedzanie Legolandu, następny dzień ZOO - Akwarium, Wolsztyn - Parowozownia w drodze do Berlina) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 19 czerwca - 21 czerwca 2014 r. (3 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -2 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Berlinie lub okolicy do 15 km, -2 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -2 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób).Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część F Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori (2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 28 czerwca - 6 lipca 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -8 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -8 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -8 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część G Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów (Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 8 lipca - 12 lipca 2014 r. (5 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -4 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -4 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -4 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część H Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza (Korsyka: Bastia, Corte, Ajaccio, Bonifacio, Sardynia: Castelsardo, Sassari, Olbia. Costa Smeralda. Zwiedzanie Wenecji, Florencji, Pizy. W trakcie trwania wycieczki plażowanie (z noclegami w trakcie przejazdu do Włoch i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 7 września 2014 r. (10 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -9 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -9 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -9 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik ((2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 sierpnia - 7 września 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -6 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -6 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -6 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-25/14
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie stosownego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej, wydanego w kraju siedziby wykonawcy. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wymagane min. 3 usługi organizacji wycieczek dla co najmniej 40 osób), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór - załącznik nr 4 do Siwz); (dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania); (Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1; W wypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2) Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 A-I - Formularz ofertowy dla danej części zamówienia z ceną ofertową jego realizacji i potwierdzeniem przyjęcia warunków realizacji zamówienia określonych w projekcie umowy (wzór - załącznik nr 1 A-I do Siwz). Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę); Załącznik nr 9 - program wycieczki; w programie należy podać również godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę); Prosimy o podanie w programie wycieczki przypuszczalnych miejsc noclegu uczestników wycieczki (nie jest to obligatoryjne). Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany podać nazwy i adresy hoteli/pensjonatów, w których zatrzymywać się będą uczestnicy wycieczki. Miejsca zakwaterowania muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, określonym w Formularzach Ofertowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) miejsca zakwaterowania: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki, wymienionego w ofercie Wykonawcy. Zmiana taka będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowo zaproponowany obiekt spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na zmianę miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki. b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto. c) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. b, regulacji prawnych po dacie wejścia umowy w życie, wywołujących potrzebę jej zmiany; d) zmiana danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 25 / 14
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 25 / 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31/32..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 Część A Organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola (Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki (Kopernik), Wilanów, Powązki, Łazienki, Zamek Królewski, Pałac Kultury, Grób Nieznanego Żołnierza, Stare Miasto. Nieborów, Żelazowa Wola. Dla chętnych sztuka w jednym z Teatrów Warszawskich) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Warszawie lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 53.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. B Organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno (Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben - Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta Cesarska, Katedra Św. Stefana, Rynek - Hoher Markt, spacer wzdłuż Ringu, Złoty Pomnik Straussa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Wiedniu lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. C Organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki (Białowieski Park Narodowy, Rezerwat żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź, Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach - zwiedzanie miasta) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. D Organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie (Jędrzejów, Chęciny, Jaskinia Raj, Kielce, Św. Katarzyna, Źródełko Św. Franciszka, Wejście na Łysicę, Krzyżtopór, Sandomierz - Podziemna Trasa Turystyczna, Wąwóz Królowej Jadwigi, Wieża widokowa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,- Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. E Organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn (Berlin: całodniowe zwiedzanie Legolandu, następny dzień ZOO - Akwarium, Wolsztyn - Parowozownia w drodze do Berlina) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 19 czerwca - 21 czerwca 2014 r. (3 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -2 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Berlinie lub okolicy do 15 km, -2 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -2 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób).Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. F Organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori (2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 28 czerwca - 6 lipca 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -8 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -8 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -8 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. G Organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część G Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów (Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 8 lipca - 12 lipca 2014 r. (5 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -4 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -4 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -4 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. H Organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część H Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza (Korsyka: Bastia, Corte, Ajaccio, Bonifacio, Sardynia: Castelsardo, Sassari, Olbia. Costa Smeralda. Zwiedzanie Wenecji, Florencji, Pizy. W trakcie trwania wycieczki plażowanie (z noclegami w trakcie przejazdu do Włoch i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 7 września 2014 r. (10 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -9 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -9 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -9 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. I Organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik ((2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 sierpnia - 7 września 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -6 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -6 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -6 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wycieczki integracyjnej do Dubaju"
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia
- Organizacja wycieczki do Portugali na Maderę finansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla uprawnionych pracowników i emerytów ZSM im. Ignacego Paderewskiego w Białymstoku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.