eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Wrocław: UMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 49853 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PN - 25 / 14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UMW/AZ/PN-25/14 cz. A-I Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dziewięć części:Część A Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola (Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki (Kopernik), Wilanów, Powązki, Łazienki, Zamek Królewski, Pałac Kultury, Grób Nieznanego Żołnierza, Stare Miasto. Nieborów, Żelazowa Wola. Dla chętnych sztuka w jednym z Teatrów Warszawskich) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Warszawie lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część B Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno (Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben - Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta Cesarska, Katedra Św. Stefana, Rynek - Hoher Markt, spacer wzdłuż Ringu, Złoty Pomnik Straussa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Wiedniu lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część C Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki (Białowieski Park Narodowy, Rezerwat żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź, Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach - zwiedzanie miasta) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część D Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie (Jędrzejów, Chęciny, Jaskinia Raj, Kielce, Św. Katarzyna, Źródełko Św. Franciszka, Wejście na Łysicę, Krzyżtopór, Sandomierz - Podziemna Trasa Turystyczna, Wąwóz Królowej Jadwigi, Wieża widokowa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,- Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część E Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn (Berlin: całodniowe zwiedzanie Legolandu, następny dzień ZOO - Akwarium, Wolsztyn - Parowozownia w drodze do Berlina) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 19 czerwca - 21 czerwca 2014 r. (3 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -2 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Berlinie lub okolicy do 15 km, -2 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -2 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób).Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część F Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori (2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 28 czerwca - 6 lipca 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -8 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -8 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -8 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część G Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów (Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 8 lipca - 12 lipca 2014 r. (5 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -4 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -4 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -4 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część H Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza (Korsyka: Bastia, Corte, Ajaccio, Bonifacio, Sardynia: Castelsardo, Sassari, Olbia. Costa Smeralda. Zwiedzanie Wenecji, Florencji, Pizy. W trakcie trwania wycieczki plażowanie (z noclegami w trakcie przejazdu do Włoch i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 7 września 2014 r. (10 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -9 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -9 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -9 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik ((2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 sierpnia - 7 września 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -6 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -6 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -6 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-25/14

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie stosownego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej, wydanego w kraju siedziby wykonawcy. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wymagane min. 3 usługi organizacji wycieczek dla co najmniej 40 osób), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór - załącznik nr 4 do Siwz); (dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania); (Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1; W wypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2) Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 A-I - Formularz ofertowy dla danej części zamówienia z ceną ofertową jego realizacji i potwierdzeniem przyjęcia warunków realizacji zamówienia określonych w projekcie umowy (wzór - załącznik nr 1 A-I do Siwz). Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę); Załącznik nr 9 - program wycieczki; w programie należy podać również godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę); Prosimy o podanie w programie wycieczki przypuszczalnych miejsc noclegu uczestników wycieczki (nie jest to obligatoryjne). Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany podać nazwy i adresy hoteli/pensjonatów, w których zatrzymywać się będą uczestnicy wycieczki. Miejsca zakwaterowania muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, określonym w Formularzach Ofertowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) miejsca zakwaterowania: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki, wymienionego w ofercie Wykonawcy. Zmiana taka będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowo zaproponowany obiekt spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na zmianę miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki. b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto. c) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. b, regulacji prawnych po dacie wejścia umowy w życie, wywołujących potrzebę jej zmiany; d) zmiana danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 25 / 14
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 25 / 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31/32..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 Część A Organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Warszawa - Nieborów - Żelazowa Wola (Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki (Kopernik), Wilanów, Powązki, Łazienki, Zamek Królewski, Pałac Kultury, Grób Nieznanego Żołnierza, Stare Miasto. Nieborów, Żelazowa Wola. Dla chętnych sztuka w jednym z Teatrów Warszawskich) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Warszawie lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 53.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. B Organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno (Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben - Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta Cesarska, Katedra Św. Stefana, Rynek - Hoher Markt, spacer wzdłuż Ringu, Złoty Pomnik Straussa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 3 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Wiedniu lub okolicy do 15 km, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. C Organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Druskienniki (Białowieski Park Narodowy, Rezerwat żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź, Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach - zwiedzanie miasta) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. D Organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Góry Świętokrzyskie (Jędrzejów, Chęciny, Jaskinia Raj, Kielce, Św. Katarzyna, Źródełko Św. Franciszka, Wejście na Łysicę, Krzyżtopór, Sandomierz - Podziemna Trasa Turystyczna, Wąwóz Królowej Jadwigi, Wieża widokowa) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2014 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,- Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -3 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -3 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -3 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. E Organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Berlin - Wolsztyn (Berlin: całodniowe zwiedzanie Legolandu, następny dzień ZOO - Akwarium, Wolsztyn - Parowozownia w drodze do Berlina) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 19 czerwca - 21 czerwca 2014 r. (3 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -2 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, noclegi w Berlinie lub okolicy do 15 km, -2 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -2 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób).Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. F Organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny - Nafplio - Riviera Olimpijska - Nei Pori (2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 28 czerwca - 6 lipca 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -8 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -8 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -8 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 44 osoby (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. G Organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część G Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów (Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 8 lipca - 12 lipca 2014 r. (5 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -4 noclegi w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -4 śniadania /szwedzki stół, kawa, herbata/, -4 gorące obiadokolacje, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. H Organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część H Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Korsyka - Sardynia - Wenecja - Florencja - Piza (Korsyka: Bastia, Corte, Ajaccio, Bonifacio, Sardynia: Castelsardo, Sassari, Olbia. Costa Smeralda. Zwiedzanie Wenecji, Florencji, Pizy. W trakcie trwania wycieczki plażowanie (z noclegami w trakcie przejazdu do Włoch i w drodze powrotnej)) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 7 września 2014 r. (10 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -9 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -9 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -9 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: UMW/AZ/PN-25/14 cz. I Organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar - Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik ((2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 sierpnia - 7 września 2014 r. (9 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: -Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, -Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), -6 noclegów w hotelach min. **/*** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, -6 śniadań /szwedzki stół, kawa, herbata/, -6 gorących obiadokolacji, -opieka pilota i przewodnika miejscowego, -opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, -koszty rezerwacji grupowych, -ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.