To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-11-20
Szczecin: Ca³odobowa ochrona obiektu po³o¿onego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39.
Numer og³oszenia: 460604 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 450240 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4254974, faks 091 4225533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona obiektu po³o¿onego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona budynku biurowego (piwnica, parter i piêtro) o powierzchni oko³o 3.500m2 oraz terenu zewnêtrznego przyleg³ego do budynku oko³o 6.000m2. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowi±zany bêdzie w szczególno¶ci do: 1) pe³nienia obowi±zków przez ca³± dobê we wszystkie dni tygodnia, 2) kontaktu z odpowiednimi s³u¿bami i zamawiaj±cym, 3) przyjmowania i wydawanie kluczy osobom uprawnionym, 4) ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprz±taj±ce oraz wykonuj±ce naprawy i konserwacje, 5) ewidencjonowania osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 6) dok³adnej znajomo¶æ topografii budynku, 7) dokonywania systematycznego obchodu budynku i terenu przyleg³ego z zadaniem niedopuszczania do dewastacji, kradzie¿y z w³amaniem, wykrywania zagro¿eñ po¿arowych, awarii urz±dzeñ elektrycznych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (wykonawca zobowi±zany bêdzie do przygotowania i przedstawienia zamawiaj±cemu harmonogramu wraz z dok³adnym opisem drogi obchodu budynku), 8) sprawdzania po godzinach pracy urzêdu, czy na terenie budynku nie pozosta³y osoby bez upowa¿nienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zosta³y nale¿ycie zamkniête, 9) w przypadku prób kradzie¿y, dewastacji mienia, awarii lub po¿aru podejmowania dzia³añ ograniczaj±cych wyst±pienie szkód materialnych, powiadomienia Policji, odpowiednich s³u¿b pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiaj±cego i wykonawcy, 10) sprawowania kontroli wynoszonego mienia, 11) prowadzenia zapisów w ksi±¿ce meldunków, 12) sprawdzania czy okna i drzwi w pomieszczeniach urzêdu zosta³y pozamykane, po zakoñczeniu prac zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci wykonywanych po godzinach pracy urzêdu, 13) wykonywania dora¼nych poleceñ mieszcz±cych siê w obowi±zkach, wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiaj±cego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do: 1) przestrzegania przepisów wynikaj±cych z instrukcji bhp i p.po¿. oraz zarz±dzeñ Zamawiaj±cego, 2) niezw³ocznego zg³aszania Zamawiaj±cemu wszelkich uszkodzeñ oraz usterek zauwa¿onych przy wykonywaniu czynno¶ci oraz ich zabezpieczenia, 3) usuwania wszelkich usterek powsta³ych z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania us³ugi, 4) informowania Zamawiaj±cego o wszystkich wydarzeniach mog±cych mieæ wp³yw na jako¶æ i termin wykonywania us³ugi, 5) bie¿±cej kontroli osób wykonuj±cych us³ugê w jego imieniu i jako¶ci tej us³ugi, 6) niezw³ocznego usuniêcia usterek zg³oszonych przez Zamawiaj±cego dotycz±cych jako¶ci ¶wiadczonej us³ugi, 7) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas wykonywania us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ jednego pracownika na zmianê. Ilo¶æ posterunków: 1. 5. Osoby wyznaczone przez Wykonawcê do realizacji zamówienia nie maj± obowi±zku posiadaæ licencji na pracownika ochrony osób i mienia..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie 98.34.11.40 - Us³ugi dozorowania 98.34.11.20 - Us³ugi portierskie 98.34.11.30 - Us³ugi stró¿owania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY VEGA SECURITY SP Z O O
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA OCHRONY VEGA SECURITY SP Z O O
- Agencja Ochrony Vega Security Sp. z o. o., ul. Jagielloñska 78 lok. 3.1, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 4395,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 5100,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 5100,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 5100,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Uzasadnienie prawne: Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia z wolnej rêki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug lub robót budowlanych zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, je¿eli zamówienie podstawowe zosta³o udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupe³niaj±ce by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2. Uzasadnienie faktyczne: Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami gdy¿: a) udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, zosta³o przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr og³oszenia: 354982-2011 z dnia 27.10.2011r.), w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, b) zamówienie podstawowe, zosta³o przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy ZP/PUP/2430/4/2011), o warto¶ci zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, na us³ugê ca³odobowej ochrony obiektu po³o¿onego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39, c) zamówienie podstawowe zosta³o udzielone 24.11.2011r., w zwi±zku z powy¿szym, zamówienie uzupe³niaj±ce zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, d) zamówienie uzupe³niaj±ce, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, e) przedmiotowe zamówienie stanowi jedynie czê¶æ warto¶ci zamówieñ uzupe³niaj±cych przewidzianych w zamówieniu podstawowym, a wiêc nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, e) jest to pierwsze zamówienie uzupe³niaj±ce, udzielane na podstawie zamówienia podstawowego, o którym mowa wy¿ej.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³ugi cateringowe na potrzeby X Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kó³ Naukowych ZUT w Szczecinie.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 42 w Szczecinie w podziale na czê¶ci.
- ¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Spo³ecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczeciñskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie.
- Rozbudowa instalacji sieciowej w pomieszczeniach 3 i 4 piêtra wraz z pracami towarzysz±cymi w Przychodni Nr 1 WOMP-ZCLiP w Szczecinie przy ul. Boles³awa ¦mia³ego 33 w Szczecinie
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia d¼wigowego urz±dzeñ d¼wigowych znajduj±cych siê w obiektach Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Us³uga zabezpieczenia medycznego dla ¿o³nierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego i instytucji bêd±cych na jego zaopatrzeniu
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium O¶wiaty w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Malborku
- Ochrona Multimedialnego Parku Fontannna skwerze I Dywizji Pancernej WP w Warszawiew okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A. - 2 zadania"
- P-61/2024 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w systemie ca³odobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Jaros³awiu
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.