eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinzakup sprzętu medycznego i ambulansów z wyposażeniem dla pogotowia ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44439

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: zakup sprzętu medycznego i ambulansów z wyposażeniem dla pogotowia ratunkowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego SP ZOZ w Lublinie, do kontaktów: Janusz Grzegorczyk, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, tel. 081 536 71 91, fax 081 533 78 00, e-mail: zampubliczne@wsprits.lublin.pl, www.wsprits.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu medycznego i ambulansów z wyposażeniem dla pogotowia ratunkowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 12 szt. fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2005 r. ambulansów sanitarnych reanimacyjnych, z wyposażeniem medycznym oraz sprzętu medycznego, pozwalających nieść pomoc poszkodowanym w stanach zagrożenia zdrowia i życia oraz spełniających wymagania techniczne szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WSPRiTS SP ZOZ w Lublinie, 20-043 Lublin ul. Spadochroniarzy 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 12 szt. fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2005 r. ambulansów sanitarnych reanimacyjnych, z wyposażeniem medycznym oraz sprzętu medycznego, pozwalających nieść pomoc poszkodowanym w stanach zagrożenia zdrowia i życia oraz spełniających wymagania techniczne szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium należy wnieść w wysokości - 102 000,00 zł. część I - 34 000,00 zł część II - 68 000,00 zl. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należność za dostarczane 12 szt. ambulansów sanitarnych reanimacyjnych z wyposażeniem medycznym w sprzęt medyczny zostanie uregulowana przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury i protokołem odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) oraz nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualna informacja z KRK albo zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS i KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 36 - 8139 z dnia 22.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 36 - 34667 z dnia 19.02.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty - 70% parametry techniczne - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TM-14/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.10.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.10.2005, godzina 09:10, siedziba zamawiającego, 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8 pok. 207.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zakup ambulansów zostanie dokonany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z podpisaną umową z Wojewodą Lubelskim nr Z/2.06/I/1.3.2/238/04/U/30/04 z dnia 12.01.2005 r. o dofinansowaniu Projektu "Zakup sprzętu medycznego i ambulansów z wyposażeniem dla pogotowia ratunkowego" nr Z/2.06/I/1.3.2/238/04 w ramach Priorytetu I - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 4 szt ambulansów sanitarnych reanimacyjnych (z napędem na koła przednie) z wyposażeniem medycznym oraz sprzętu medycznego. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia ok. 1 070 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 8 szt ambulansów sanitarnych reanimacyjnych (z napędem na koła przednie lub tylne) z wyposażeniem medycznym oraz sprzętu medycznego. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia ok. 2 700 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.