eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › przebudowa dróg powiatowych i gminnych dojazdowych do Podstref ŁSSE i istniejących zakładów" obejmujących następujące odcinki dróg tworzących jeden szlak komunikacyjny



Ogłoszenie z dnia 2006-08-08

POZYCJA 40211

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sławno: przebudowa dróg powiatowych i gminnych dojazdowych do Podstref ŁSSE i istniejących zakładów" obejmujących następujące odcinki dróg tworzących jeden szlak komunikacyjny: 1. drogi powiatowej NR 4329E na odcinku Wygnanów-Sławno-Prymusowa Wola o długości 4818 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 2. drogi powiatowej NR 3118E na odcinku Prymusowa Wola - Psary o długości 5623 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 3. drogi powiatowej Nr 3118E na odcinku Alfonsów - granica gmin Paradyż i Sławno o długości 838 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Paradyż. 4. drogi gminnej NR 107105E Sepno Radonia - Sławno o długości 4.522,5 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sławno, do kontaktów: Jan Woźniak, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 7551867, fax 044 7551851, e-mail: slawno.lod@gminy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): slawno.tbd.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg powiatowych i gminnych dojazdowych do Podstref ŁSSE i istniejących zakładów" obejmujących następujące odcinki dróg tworzących jeden szlak komunikacyjny: 1. drogi powiatowej NR 4329E na odcinku Wygnanów-Sławno-Prymusowa Wola o długości 4818 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 2. drogi powiatowej NR 3118E na odcinku Prymusowa Wola - Psary o długości 5623 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 3. drogi powiatowej Nr 3118E na odcinku Alfonsów - granica gmin Paradyż i Sławno o długości 838 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Paradyż. 4. drogi gminnej NR 107105E Sepno Radonia - Sławno o długości 4.522,5 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Sławno: miejscowość - Sepno - Radonia, Gmina Paradyż : miejscowość: Alfonsów, Powiat Opoczyński: Wygnanów- Sławno- Prymusowa Wola, Prymusowa Wola - Psary. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę następujących odcinków dróg tworzących jeden szlak komunikacyjny: 1. drogi powiatowej NR 4329E na odcinku Wygnanów-Sławno-Prymusowa Wola o długości 4818 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 2. drogi powiatowej NR 3118E na odcinku Prymusowa Wola - Psary o długości 5623 m.b.- na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 3. drogi powiatowej Nr 3118E na odcinku Alfonsów - granica gmin Paradyż i Sławno o długości 838 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Paradyż. 4. drogi gminnej NR 107105E Sepno Radonia - Sławno o długości 4.522,5 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. Zamówienie obejmuję: - modernizację dróg gminnych i powiatowych - 15,8 km - wybudowanie chodników - 4,77 km - zmodernizowanie chodników - 0,33 km - wybudowanie zatok autobusowych - 7 szt. - zmodernizowanie skrzyżowań - 14 szt Odcinek drogi Wygnanów - Prymusowa Wola Inwestycja polega na wykonaniu: - poszerzenia jezdni do szerokości 6,0 m oraz na wzmocnieniu nawierzchni warstwą wiążącą o grubości 6 cm oraz warstwą ścieralną o gr. 4 cm z asfaltobetonów. - 1 zatoki autobusowej., - ponadto w miejscach zagęszczonej zabudowy należy wykonać chodniki z kostki brukowej betonowej, - 10 przejść dla pieszych oznakowanych pionowo i poziomo, - oznakowania poziomego na całym odcinku drogi. Odcinek drogi Prymusowa Wola - Psary Inwestycja polega na wykonaniu: - poszerzenia jezdni do szerokości 6,0 m oraz na wzmocnieniu nawierzchni warstwą wiążącą o grubości 6cm oraz warstwą ścieralną o gr. 4 cm z asfaltobetonów, - wykonanie 6 zatok autobusowych, - w miejscach zagęszczonej zabudowy należy wykonać chodniki z kostki brukowej betonowej, - oraz 6 przejść dla pieszych oznakowanych pionowo i poziomo. Odcinek drogi Alfonsów - granica gmin Paradyż i Sławno Inwestycja polega na wykonaniu: - poszerzenia jezdni do szerokości 6,0 m oraz na wzmocnieniu nawierzchni warstwą wiążącą o grubości 6 cm oraz warstwą ścieralną o gr. 4 cm z asfaltobetonów., - odnowy rowów przydrożnych, - wybudowanie zjazdów do pól i na drogi wewnętrzne. Odcinek drogi Sepno Radonia - Sławno Inwestycja polega na wykonaniu: - koryta o głębokości 25 cm, na całej szerokości jezdni i chodników, - podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa o grubości 20 cm, - wzmocnienia istniejącej podbudowy warstwą z kruszyw łamanych o grubości 10 cm, - warstw odsączających - zagęszczonych mechanicznie, o grubości 15 cm, - nawierzchni z masy asfaltowo-mineralnej, szerokość 5 mb standard II -warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, - chodników z kostki brukowej, betonowej, szarej - grubości 8 cm - krawężników betonowych wraz z obrzeżami betonowymi, - oczyszczenia rowów z wyprofilowaniem dna - zjazdy z rur o średnicy 400 mm - 450 m.b. oraz dla całości zamówienia zapewnienie: - wykonania projektu czasowej organizacji ruchu, - dokumentacji powykonawczej obejmującą między innymi: dokumentację projektową z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz inwentaryzacje geodezyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacja techniczna i projektowa. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1) b) kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej według załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik Nr 2, Nr 2a, Nr 2b, Nr 2c, (dla każdej drogi osobno) c) dowód wniesienia wadium d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177 z późn. zm. ) (wg załączonego wzoru Nr 3 ) e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru Nr 4 ) f) zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego g) dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa h) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy ) i) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) tylko w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem (jeżeli dotyczy) j) harmonogram wstępny realizacji robót z uwzględnieniem przepływów pieniężnych - wg załączonego wzoru Nr 10 k) oświadczenie wg wzoru Nr 8 Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru Nr 5 ) tj. Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. związane z budową, rozbudową, przebudową i remontem dróg o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł każda robota ( na potwierdzenie powinny być załączone - referencje, protokóły odbioru lub inne dokumenty będące potwierdzeniem, że wykonał swoje prace należycie) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( wg wzoru Nr 6) tj. Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Lp/ Wyszczególnienie (parametry)/ Min. liczba jednostek 1. / Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowa dostawy betonu asfaltowego/ 1 2./ Układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni, sterowana elektronicznie/ 2 3./ Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych/ 2 4./ Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych i podbudów/ 1 5/ Koparka o poj. łyżki co najmniej 0,25 m sześc./ 3 6./ Równiarka o mocy co najmniej 74 KW/ 2 7./ Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/ 4 8./ Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m/ 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; ( wg wzoru Nr 7 ) tj. - wykonawca wskaże (obowiązkowo) - kierownika budowy - robót drogowych posiadającego co najmniej 5 lat pracy na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu robót drogowych oraz posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, a także wpisanego na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Inżyniera ds. materiałów - technologa - minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta w laboratorium drogowym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert tj. ( posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości 6.000.000,00 PLN ) - w opinii musi być zapis o wielkości posiadanych środków lub sumie kredytu jaki firma może zaciągnąć Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa powyżej przedłożenie informacji łącznej z banków, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe. 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (na wartość nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN) Szczegóły w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 Euro Przebudowa następujących odcinków dróg tworzących jeden szlak komunikacyjny: 1. drogi powiatowej NR 4329E na odcinku Wygnanów-Sławno-Prymusowa Wola o długości 4818 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 2. drogi powiatowej NR 3118E na odcinku Prymusowa Wola - Psary o długości 5623 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 3. drogi powiatowej Nr 3118E na odcinku Alfonsów - granica gmin Paradyż i Sławno o długości 838 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Paradyż. 4. drogi gminnej NR 107105E Sepno Radonia - Sławno o długości 4.522,5 m.b. - na terenie powiatu opoczyńskiego, Gmina Sławno. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wymagane wadium w wysokości 95.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ), tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 2ustawy prawo zamówień publicznych oraz 5) zapewnią minimum 30-to dniowy termin płatności, 6) po wykonaniu przedmiotu zamówienia przy protokólarnym odbiorze wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych certyfikatów na zastosowane materiały 7) przed złożeniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia 8) wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, 9) Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. związane z budową, rozbudową, przebudową i remontem dróg o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł każda robota (na potwierdzenie powinny być załączone - referencje, protokóły odbioru lub inne dokumenty będące potwierdzeniem, że wykonał swoje prace należycie) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 10) Wykonawca musi wykazać że ( posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości 6.000.000,00 PLN ) - w opinii musi być zapis o wielkości posiadanych środków lub sumie kredytu jaki firma może zaciągnąć Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa powyżej przedłożenie informacji łącznej z banków, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe. 11) oferują co najmniej 5 letni okres gwarancji na całość wykonanych prac oraz złożą pisemną gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 5 lat (wymagany odrębny dokument) złożony przy odbiorze robót 12) zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż 5 - cio letnim stażem / doświadczeniem na tym stanowisku / oferent załączy oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku / 13) - zobowiążą się do zatrudnienia Inżyniera ds. materiałów - technologa - minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta w laboratorium drogowymi /oferent załączy oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku / 14) posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (na wartość nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN) 15) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Lp/ Wyszczególnienie(parametry)/ Min. liczba jednostek 1./ Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowa dostawy betonu asfaltowego/ 1 2./ Układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni, sterowana elektronicznie/ 2 3./ Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych/ 2 4./ Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych i podbudów/ 1 5/ Koparka o poj. łyżki co najmniej 0,25 m sześc./ 3 6./ Równiarka o mocy co najmniej 74 KW/ 2 7./ Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/ 4 8./ Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m/ 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.Oceny warunków nie stopniuje się. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1) b) kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej według załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik Nr 2, Nr 2a, Nr 2b, Nr 2c, (dla każdej drogi osobno) c) dowód wniesienia wadium d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177 z późn. zm. ) (wg załączonego wzoru Nr 3) e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru Nr 4 ) f) zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego g) dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa h) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy ) i) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) tylko w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem (jeżeli dotyczy) j) zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż 5 - cio letnim stażem / doświadczeniem na tym stanowisku / oferent załączy oświadczenie i) dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku / k/ - zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia Inżyniera ds. materiałów - technologa - minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta w laboratorium drogowym (oferent załączy oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku) l) harmonogram wstępny realizacji robót z uwzględnieniem przepływów pieniężnych - wg załączonego wzoru Nr10 ł) oświadczenie wg wzoru Nr 8 Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru Nr 5 ) tj. Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. związane z budową, rozbudową, przebudową i remontem dróg o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł każda robota (na potwierdzenie powinny być załączone - referencje, protokóły odbioru lub inne dokumenty będące potwierdzeniem, że wykonał swoje prace należycie) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( wg wzoru Nr 6 ) tj. Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Lp/ Wyszczególnienie(parametry)/ Min. liczba jednostek 1./ Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowa dostawy betonu asfaltowego/ 1 2./ Układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni, sterowana elektronicznie/ 2 3./ Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych/ 2 4./ Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych i podbudów/ 1 5/ Koparka o poj. łyżki co najmniej 0,25 m sześc./ 3 6./ Równiarka o mocy co najmniej 74 KW/ 2 7./ Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/ 4 8. Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m/ 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształceni niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (wg wzoru Nr7) tj. a. wykonawca wskaże:/obowiązkowo/ b. kierownika budowy - robót drogowych posiadającego co najmniej 5 lat pracy na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu robót drogowych oraz posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, a także wpisanego na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Inżyniera ds. materiałów - technologa - minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta w laboratorium drogowym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert tj. (posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości 6.000.000,00 PLN ) - w opinii musi być zapis o wielkości posiadanych środków lub sumie kredytu jaki firma może zaciągnąć Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa powyżej przedłożenie informacji łącznej z banków, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe. 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (na wartość nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: slawno.tbd.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Sławno, pokój Nr 7, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub drogą elektroniczną na pisemny wniosek zainteresowanego oraz można pobrać ze strony internetowej slawno.tbd.lodz.pl nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 10:30, Urzad Gminy Sławno sala konferencyjna - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 Priorytet 1- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów" Działanie 1.1 - "Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.