eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów studyjnych, w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Warszawa: Usługi w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów studyjnych, w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 360938 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów studyjnych, w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów studyjnych, w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Usługa obejmuje obsługę organizacyjno-transportową oraz tłumaczeniową w zakresie organizacji dwóch wyjazdów studyjnych, w ramach projektu Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej (nr POKL. 04.01.03.-00-001-11), realizowanego w ramach Działania 4.1., Poddziałanie 4.1.3., do następujących państw: Finlandia, Norwegia. 3. Wymagania dotyczące zakresu organizacji poszczególnych wyjazdów: 1) Finlandia - Helsinki, FINHEEC facilities In Helsinki a) termin: 25-27 września 2013 r., b) okres pobytu: 3 dni; 2) Norwegia - Oslo, Norwegian Agency for Quality Assurance in Education a) termin: 25-27 września 2013 r., b) okres pobytu: 3 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800 zł brutto (słownie złotych: osiemset brutto)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków spełniania warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków spełniania warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków spełniania warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków spełniania warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków spełniania warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika należy dołączyć do oferty umocowanie pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego) - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z pełnomocnikiem. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Każdy z wykonawców występujących wspólnie w imieniu swojej firmy składa oświadczenie oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 i 3. 5. Inne dokumenty (jeśli dotyczy) np.: 1) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, 2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwa muszą zawierać zakres upełnomocnienia i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których pełnomocnik jest upoważniony); 3) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, przy czym zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w IPU § 10 ust. 1 następują poprzez pisemne powiadomienie drugiej strony. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć, a wymagających zmiany rezerwacji lub trasy przelotu; w przypadku wystąpienia takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić zamawiającego o jej zaistnieniu oraz o kosztach związanych z przewidywaną zmianą rezerwacji lub trasy przelotu. W przypadku, gdyby zmiana rezerwacji lub trasy przelotu powodowała zwiększenie kosztu świadczenia usługi względem wskazanego w ofercie wykonawcy, zamawiający może niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia od wykonawcy od umowy odstąpić, bez obowiązku zapłaty na rzecz wykonawcy jakichkolwiek kwot, w szczególności zwrotu jakichkolwiek kosztów, lub zawiadomić wykonawcę o zgodzie na zmianę wynagrodzenia wykonawcy stosownie do zwiększenia kosztu świadczenia usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl/ (zakładka: zamówienia publiczne powyżej 14.000 euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa (Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 38); 2) e-mail: przetargi@nauka.gov.pl;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 14:00, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej (nr POKL. 04.01.03.-00-001-11), realizowanego w ramach Działania 4.1., Poddziałanie 4.1.3 IV Priorytetu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.