Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Strzyżów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu strzyżowskiego poprzez zagospodarowanie zespołu parkowo - dworskiego i folwarcznego w Wiśniowej na potrzeby kulturowe i turystyczne
Numer ogłoszenia: 345110 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzyżowski , ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2765000, faks 017 2765000 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu strzyżowskiego poprzez zagospodarowanie zespołu parkowo - dworskiego i folwarcznego w Wiśniowej na potrzeby kulturowe i turystyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pod nazwą Zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu strzyżowskiego poprzez zagospodarowanie zespołu parkowo - dworskiego i folwarcznego w Wiśniowej na potrzeby kulturowe i turystyczne. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: a) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z przebudową i adaptacją pomieszczeń stajni, wozowni i części obory, a także częścią prac rewaloryzacyjnych w zespole dworsko-parkowym i folwarcznym w Wiśniowej w szczególności nad: -przebudową i adaptacją pomieszczeń folwarcznych; -wykonaniem instalacji: wodno - kan., CO, elektrycznej, słaboprądowej, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; -wykonaniem kotłowni opalanej gazem; -wykonaniem przyłącza: kanalizacji sanitarnej, gazowego, energetycznego i wodociągowego; -pracami rozbiórkowymi i robotami ziemnymi w części parkowej; -wykonaniem instalacji elektrycznych i energetycznych w części parkowej; -wykonaniem nawierzchni parkowych (ścieżki, chodniki); -budową podjazdu oraz parkingu; -wykonaniem placu zabaw. b) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami rewaloryzacyjnymi w części parkowej zespołu dworsko-parkowego i folwarcznego w Wiśniowej obejmuje w szczególności nadzór nad: -ścinką drzew; -usuwaniem zagajników, zakrzewień i samosiewów; -cięciami pielęgnacyjnymi drzew; -pracami konserwatorskimi i zabezpieczającymi; -wykonaniem architektury ogrodowej; -wykonaniem nawierzchni trawiastych; -wykonaniem gazonów kwiatowych i rabat bylinowych; -sadzeniem drzew i krzewów; -wykonaniem systemu nawadniającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.24.40.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) Część I: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100); b) Część II: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wiedzy i doświadczenia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej trzech robót związanych z renowacją/rewaloryzacją terenów zielonych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty: A)wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku: 1)wystąpienia siły wyższej, 2)wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, 3)wydłużenia terminu realizacji prac rewaloryzacyjnych. B)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: 1)wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych i/lub prac rewaloryzacyjnych powyżej czterech miesięcy. C)zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: 1)zdarzeń losowych, 2)polecenia Zamawiającego; 3)uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy. D)Inne zmiany wynikające z nastąpienia okoliczności których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie
ul. Przecławczyka 15
38-100 Strzyżów
pokój 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie ul. Przecławczyka 15 38-100 Strzyżów pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Działanie 7.3 Aktywizacja obszarów zmarginalizowanych gospodarczo.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad rewaloryzacją parku w Wiśniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami rewaloryzacyjnymi w części parkowej zespołu dworsko-parkowego i folwarcznego w Wiśniowej obejmuje w szczególności nadzór nad: -ścinką drzew; -usuwaniem zagajników, zakrzewień i samosiewów; -cięciami pielęgnacyjnymi drzew; -pracami konserwatorskimi i zabezpieczającymi; -wykonaniem architektury ogrodowej; -wykonaniem nawierzchni trawiastych; -wykonaniem gazonów kwiatowych i rabat bylinowych; -sadzeniem drzew i krzewów; -wykonaniem systemu nawadniającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad przebudową i adaptacją pomieszczeń stajni, wozowni i części obory należących do zespołu dworsko-parkowego i folwarcznego w Wiśniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z przebudową i adaptacją pomieszczeń stajni, wozowni i części obory, a także częścią prac rewaloryzacyjnych w zespole dworsko-parkowym i folwarcznym w Wiśniowej w szczególności nad: -przebudową i adaptacją pomieszczeń folwarcznych; -wykonaniem instalacji: wodno - kan., CO, elektrycznej, słaboprądowej, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; -wykonaniem kotłowni opalanej gazem; -wykonaniem przyłącza: kanalizacji sanitarnej, gazowego, energetycznego i wodociągowego; -pracami rozbiórkowymi i robotami ziemnymi w części parkowej; -wykonaniem instalacji elektrycznych i energetycznych w części parkowej; -wykonaniem nawierzchni parkowych (ścieżki, chodniki); -budową podjazdu oraz parkingu; -wykonaniem placu zabaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.24.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa budynku o przeznaczeniu społeczno-kulturalnym na potrzeby mieszkańców Powiatu Bialskiego"
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1,2A,2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo" - 4 zadania"
- "BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W GMINIE STARE MIASTO" (w systemie "zaprojektuj i wybuduj")
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Budowa Centrum Sportowego w Gminie Olecko"
- Wykonanie prac projektowych, realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Koszalinie Aresztu Śledczego w Koszalinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.