Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Oleszyce: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce
Numer ogłoszenia: 340074 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1 m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20-30cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu, - wykonanie opasek z kiszek faszynowych pojedynczych 40cm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 90.00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-10-26 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.5 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Futory (oddz. 127a,127b, 126a, 126b, 126d,125b 115d,116a, 116b).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 2 002,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 400,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 30cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 1 001,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Lipina (oddz. 369, 370, 386, 395, 396, 397, 388, 389, 405, 406, 413).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 3 310,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 662,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 1 655,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu, - wykonanie opasek z kiszek faszynowych pojedynczych 40cm na długości 300,0 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Sucha Wola (oddz. 332, 343, 342, 353, 365, 364, 344, 354, 353,384, 383).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 4 900,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 980,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 2 450,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Czerniakowa Buda (oddz. 288b, 280c, 286a, 188a, 288g).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 1 300,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 130,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 650,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Badania akustyczne po przebudowie drogi polegające na pomiarach akustycznych metodą "in situ" oraz metodami obliczeniowymi na wybranych inwestycjach. - nr postępowania 228/24
- "Wykonanie i dostawa platform lęgowych dla bociana białego"
więcej: Usługi środowiska naturalnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.