eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleszyceKonserwacja rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Oleszyce: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce
Numer ogłoszenia: 340074 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1 m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20-30cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu, - wykonanie opasek z kiszek faszynowych pojedynczych 40cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 90.00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-10-26 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.5 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Futory (oddz. 127a,127b, 126a, 126b, 126d,125b 115d,116a, 116b).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 2 002,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 400,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 30cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 1 001,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Lipina (oddz. 369, 370, 386, 395, 396, 397, 388, 389, 405, 406, 413).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 3 310,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 662,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 1 655,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu, - wykonanie opasek z kiszek faszynowych pojedynczych 40cm na długości 300,0 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Sucha Wola (oddz. 332, 343, 342, 353, 365, 364, 344, 354, 353,384, 383).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 4 900,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 980,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 2 450,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Czerniakowa Buda (oddz. 288b, 280c, 286a, 188a, 288g).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - oczyszczeniu skarp i dna rowu z gałęzi, zakrzaczeń i odpadów na długości 1 300,0 mb wraz z odrzuceniem zebranych zanieczyszczeń na odległość 1m od skarp rowu, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 1m od skarp rowu po obu jego stronach na długości 130,0 mb wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu, - odmulanie dna rowu na głębokość 20cm i szerokość dna rowu od 0,4m do 0,7m na długości 650,0 mb wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarp rowu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.