Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Kraków: Wywóz odpadów komunalnych z lokali MOPS w Krakowie w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 333235 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z lokali MOPS w Krakowie w latach 2012-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych stałych z lokali MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Wykaz lokali: Lp. Lokal Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Ilość m3 w miesiącu Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych 1. ul. Józefińska 14 240 litrów 11 11,44 raz w tygodniu 2. ul. Rzeźnicza 2 1100 litrów 1 4,76 raz w tygodniu 3. ul. Radzikowskiego 37 240 litrów 3 3,12 raz w tygodniu 4. ul. Powstańców Wielkopolskich 3 240 litrów 5 5,20 raz w tygodniu 5. os. Szkolne 34 1100 litrów 1 2,38 co dwa tygodnie 6. ul. Praska 52 240 litrów 2 2,08 raz w tygodniu 7. al. Słowackiego 46 240 litrów 4 4,16 raz w tygodniu 8. os. Teatralne 24 1100 litrów 1 4,76 raz w tygodniu 9. os. Słoneczne 15 240 litrów 2 2,08 raz w tygodniu 10 ul. Beskidzka 30 120 litrów 1 0,26 co dwa tygodnie 11 ul. Dąbrowskiego 24 240 litrów 1 1,04 raz w tygodniu 12 ul. Semperitowców 13/1 120 litrów 1 0,26 co dwa tygodnie 13 ul. Jeziorko 42e 120 litrów 1 0,26 co dwa tygodnie 14 ul. Sikorki 15 120 litrów 1 0,52 raz w tygodniu 15 Rynek Podgórski 12 120 litrów 1 0,26 co dwa tygodnie 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności. 3) Wykonawca wyposaży nieruchomość Zamawiającego w pojemniki w ilości i o pojemności określonej w powyższej tabeli. 4) Zamawiający wyznaczy miejsce postoju pojemników dogodne do ich opróżniania przez pracowników Wykonawcy. 5) Za uszkodzenia pojemników przekraczające ich normalne zużycie, powstałe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub zaginięcie pojemnika odpowiada Zamawiający. 6) W przypadku zaistnienia szkody, o której mowa w pkt. 5, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty odszkodowania pieniężnego w kwocie odpowiadającej wartości uszkodzonego/utraconego pojemnika wg cen i stanu z dnia ujawnienia szkody przez Wykonawcę. 7) Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy pojemników zużytych w czasie ich eksploatacji, bądź uszkodzonych przez pracowników Wykonawcy. 2. Termin realizacji zamówienia: 1) od 01 stycznia 2012 roku - 31 grudnia 2014 roku - dotyczy lokali, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, lp. 1 - 10, 2) od 01 stycznia 2012 roku - 31 grudnia 2012 roku - dotyczy lokali, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, lp. 11 - 15.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) ilości i objętości pojemników, 2) częstotliwości wywozu, 3) miejsca realizacji przedmiotu umowy, 4) warunków płatności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok. 002.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społęcznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Wymiana windy osobowej przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku mieszkalnym przy ul. Krokusowej 3 kl 2 i 3 w Krakowie, w podziale na 2 części
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ADAPTACJI SALI WZMOŻONEGO NADZORU NA DWIE SALE CHORYCH WRAZ Z ŁAZIENKAMI ORAZ WYKONANIE REMONTU PODŁOGI NA KORYTARZU ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ
- Utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju
- 392.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Host-parasite interaction - ecology and application in biological control"
- Wyłonienie Wykonawcy na odbiór odpadów biologicznych z jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego na terenie Miasta Krakowa ( bez Collegium Medicum) z ich przetwarzaniem w podziale na części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dalików
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁOWIEŻA W ROKU 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Miasta i Gminy Osieck
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych wybranych jednostek ARiMR na terenie województwa łódzkiego w podziale na 12 zadań.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.